تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل

نوشته شده در تاریخ1397-11-29 توسط 5464

مانند هر وسیله دیگری گوشی موبایل نیز، هر لحظه امکان دارد ضربه بخورد و از آنجایی که تاچ و ال‌سی‌دی سامسونگ از شیشه ساخته شده اند، احتمال شکستن آن زیاد است. گاهی اوقات امکان دارد صفحه نمایش نشکند اما به دلیل ضربه ای که دیده عملکرد آن گوشی دچار مشکل شود. بنابراین شما نیاز دارید که صفحه نمایش را تعویض کنید و قطعا بهترین گزینه برای تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ، تاچ ال سی دی شرکتی یا OEMسامسونگ است.

آموزش: اگر در مورد محصولات OEMاطلاعاتی ندارید، ما به شما خواندن این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم: OEMچیست و در مورد آن چه می‌دانید؟

دلایل آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی سامسونگ

دلایل آسیب دیدن تاچ ال سی دی سامسونگ

همانطور که واضح و مبرهن است صفحه نمایش های موبایل بر اساس دلایل و عوامل مختلف گاهی اوقات منجر به آسیب دیدگی می شوند. عمده ترین و شایع ترین دلیل آسیب دیدگی صفحه نمایش گوشی سامسونگ افتادن روی زمین سفت و سخت است که باعث شکستگی می شود و یا اینکه این دستگاه در کنار وسیله ای فلزی قرار داده شود که باعث شود روی صفحه نمایش خش و خط هایی وارد سازد که در این صورت ممکن است صفحه نمایش به طور کامل نشکند ولی با این حال دچار مشکل و خلل در عملکرد طبیعی خود می گردد. از دیگر دلایل آسیب دیدگی صفحه نمایش تلفن های همراه می توان به قرار دادن این وسیله کاربردی در برابر گرما و حرارت بسیار زیاد یا بسیار پایین است که در هر دو صورت آسیب های جدی به گوشی شما وارد می گردد. چرا که در این صورت پیکسل صفحه نمایش آسیب می بیند و در رنگ و نور آن ها تأثیرات منفی زیادی وارد می سازد.

از جمله شایع ترین آسیب دیدگی های صفحه نمایش علاوه بر ضربه خوردگی می توان به آب خوردگی صفحه نمایش گوشی نیز اشاره ورزید. چرا که اگر تلفن همراه شما در معرض آب قرار گیرد فرقی نمی کند که مقدار آب اندازه آب استخر باشد یا یک لیوان آب. در هر صورت با نفوذ آب به درون گوشی و صفحه نمایش آن را دچار اختلال در عملکرد می سازد و تأثیرات سویی به گوشی شما وارد می آید. پس هنگامی که گوشی با رطوبت در تماس باشد و در همان لحظه اقدام به روشن کردن صفحه نمایش گوشی نمایید، احتمال سوختن در آن به مراتب بیار بیشتر می گردد.

 ولی با این وجود باز هم می توان با خارج کردن تمامی قطعات موبایل از همدیگر و قرار دادن آن در برابر تابش نور خورشید و خشک شدن آب جمع شده در آن از حادثه دردناک سوختگی موبایل جلوگیری به عمل آورد. البته در این بین برخی از افراد هستند که با دستورالعمل های نا به جا روند خرابی موبایل را تسریع می بخشند و هنگامی که آب به درون گوشی آن ها وارد گردد، سعی دارند تا با سشوار سریع تر آب جمع شده در آن را خشک نمایند که این اقدام نه تنها تأثیر مثبتی ندارد بلکه بدتر با باد داغی که بر گوشی وارد می گردد منجر به سوختگی زودتر از موعد مقرر خویش می گردد؛ لذا می بایست از این کار دست کشید و در صورت امکان گوشی خود را در برابر آفتاب قرار داد به مدتی که زیاد گوشی داغ نگردد و حالت بهتر اینکه تمام قطعات گوشی از جمله باتری، رم، سیم کارت، درب گوشی و... را بلافاصله جدا کرده و آن ها را در گونی برنج نهاده تا ظرف مدت یک ساعت آب درون آن خشک گردد و گوشی تقریبا به حالت اولیه خویش باز گردد. در غیر این صورت به دفاتر مرکزی تعمیرات موبایل مراجعه نموده و نسبت به تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ اقدام ورزد.

علایم خرابی صفحه نمایش گوشی سامسونگ

زمانی که گوشی موبایل شما ضربه می بیند یا آب خوردگی باعث می شود صفحه نمایش روشن نشود. نمی توان به طور قطع گفت که مشکل از صفحه نمایش گوشی شماست و نیاز به تعویض دارد. برخی اوقات آسیب دیدن آی سی تصویر موجب خاموشی صفحه نمایش، آی سی لایت موجب کم نور شدن صفحه نمایش یا تغییر نور آن و آی سی تاچ باعث عملکرد نادرست تاچ گوشی شما می شود.

زمانی که گوشی شما ضربه می بیند، علاوه بر شکستن خود صفحه نمایش یا آسیب دیدن پیکسل های آن، شکستن فلت تاچ وال سی دی نیز ممکن است باعث خرابی صفحه نمایش شود.

یکی از رایج ترین مشکلات زمانی که گوشی موبایل ضربه می خورد، مشکل عملکرد تاچ گوشی است، اما امکان دارد تاچ گوشی به دلیل آسیب دیدگی آی سی تاچ به مشکل خورده باشد. زمان خرابی تاچ گوشی، درصورت قفل کردن و دوباره استفاده کردن از گوشی ممکن است برای چند ثانیه تاچ درست کار کند اما در صورتی که آی سی تاچ آسیب دیده باشد تاچ گوشی یا بطور کامل از کار می افتد و یا در تمام مدت هنگ می کند.

در صورتی که صفحه نمایش گوشی دچار پخش شدن رنگ شده باشد، احتمال تعویض تاچ ال سی دی می رود ولی گاهی اوقات علت پخش شدن رنگ در صفحه نمایش بخاطر مشکلات هارد گوشی می باشد که دیگر نیازی به تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ نمی باشد. به طور کلی تشخیص این موارد فقط به دست تعمیرکاران حرفه ای باید واگذار شود تا آنان با علم و درایت خود نسبت به تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ  یا تعویض برد و قطعات دیگر تصمیم گیری نمایند.

تفاوت کیفیت انواع صفحه نمایش گوشی های سامسونگ

بسیاری از مشتریان و کاربران همیشگی صنعت موبایل تنها چیزی که ذهن آن ها را همواره به خود مشغول می سازد، کیفیت صفحه نمایش انواع تلفن های همراه می باشد. قطعا خرید بهترین کیفیت بازار برای کاربر بسیار مهم است چرا که علاوه بر کیفیت صفحه نمایش بالاتر، مصرف باتری بهتری دارد. در صورتی که شما از صفحه نمایش های تقلبی یا High Copy  برای گوشی خود استفاده کنید، مصرف باتری موبایل شما بالا رفته و کیفیت پایین صفحه نمایش آن به چشم آسیب می رساند. یکی از انواع مختلف تاچ و ال سی دی های سامسونگ High Copy  است که معمولا توسط شرکت های چینی با تکنولوژی ضعیفی ساخته می شود. نوعی دیگر از صفحه نمایش ها به گلس تعویض معروف است، در گوشی های سامسونگ و آیفون امکان تعویض گلس صفحه نمایش مقدور است بنابراین برخی از فروشنده ها صفحه نمایش های گلس شکسته را خریده و پس از تعویض گلس صفحه نمایش آن را بار دیگر می فروشند. از آن جایی که تعویض گلس در دمای بسیار بالا یا بسیار پایین انجام می شود، در کیفیت صفحه نمایش تاثیر بدی می گذارد و علاوه بر اینکه رنگ بندی صفحه نمایش ضعیفتر می شود، احتمال شکستن دوباره آن بالاست.

شرکت سامسونگ به عنوان تنها شرکتی در زمینه گوشی های هوشمند به شمار می رود که قطعات گوشی را حتی پس از توقف خط تولید، می سازد. بنابراین در صورت دسترس بودن منابع معتبر می توان نسبت به تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ و صفحه نمایش 100 درصد اورجینال مبادرت ورزید.

نحوه محافظت از صفحه نمایش سامسونگ ( گلس محافظ صفحه نمایش )

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. برای پیشگیری از برآورد هزینه های گزاف تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ در وهله نخست می بایست با دقت نظر گوشی خود را از خطر شکستگی، خط و خش افتادن روی صفحه نمایش و آب خوردگی و فشار بیش از حد به آن دور نگه داشت در مرحله بعد با خرید  گلس محافظ صفحه نمایش خوب و استاندارد از شکستن تاچ و ال سی دی جلوگیری به عمل آورد. در واقع با خرید یک گلس ساده می توان این هزینه های سرسام آور را کاهش داد و صفحه نمایش گوشی را در برابر هر گونه آسیبی ایمن نمود.

مشکلات مراجعه به مغازه تعمیرات موبایل

با بروز هر گونه مشکلی در دستگاه موبایل، افرادی مختلفی رو به مراجعه نمودن در دفاتر تعمیرات موبایل می آورند اما پیش از هر چیزی می بایست با دردسرهای آن نیز آشنا شد. اولین معضل تلف شدن زمان زیادی از فرد در پشت چراغ های قرمز و ترافیک است. مشکل بعدی صرف هزینه برای یافتن یک مغازه تعمیرکار در وسط شهر است. اما مهمترین مشکلی که پیش روی هر کاربری قرار می گیرد، بحث کیفیت کارایی تعمیرکار است. چرا که تمامی تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای نشده اند و با توجه به اجناس بی کیفیت زیادی که در بازار وجود دارد برخی از آنان عمدا یا سهوا از جنس کپی و بی کیفیت استفاده می کنند که خود منجر به مشکلات زیادی خواهد شد. پس برای تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ باید تمامی این موارد را رعایت نمود از طرفی دیگر می بایست تعمیر کار حرفه ای علاوه بر تخصص لازم فرد مطمئنی باشد که ما گوشی شخصی خود را به مدت چندین ساعت قرار است بدو واگذار نماییم پس دقت نظر در این موارد بسیار مهم و حائز اهمیت است. تمامی این معضلات در راه تمامی افراد وجود دارد و فردی که هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قطعات اصلی و کپی ندارد، چگونه می تواند نسبت به کارگزاری قطعه اصلی یا کپی توسط تعمیرکار اطمینان حاصل نماید؟ لذا تمامی این مسائل و دغدغه ها پیش روی کاربر قرار دارد. نکته قابل ذکر دیگر در مراجعه نمودن به این مراکز، مشخص نشدن قیمتی دقیق و استاندارد است که برای تعویض تاچ ال سی شرکتی سامسونگ لحاظ می کنند. بنابراین اگر در این راستا به چندین مغازه مراجعه کنید هر مغازه ای یک قیمت مشخصی برای خود تعیین نموده است و یک قیمت واحدی وجود ندارد. همین مسئله موجب سردرگمی و آشفتگی کاربران می گردد. به طور کلی اگر در این حوزه هیچ گونه تعمیرکار آشنا و حرفه ای و در عین حال مطمئن از هر لحاظ را نتوانستیم بیابیم یا در این مسئله باید ریسک نمود و یا اینکه مشکل را در جای دیگری برطرف نمود.

بهترین روش تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ

با تمامی مشکلات و معضلاتی که در بالا یادآور گشتیم، در اینجا به سراغ بهترین روشی خواهیم رفت که هیچ یک از دردسرهای بالا را ندارد. برای تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ راحت ترین و بهترین روش سپردن گوشی خود به شرکت های معتبر اینترنتی در سایت های مختلف است که این شرکت ها با جمع آوری نمودن کادری مجرب و آموزش دیده و بدون دریافت هر گونه هزینه اضافی از شخص و گرفتن بخشی از وقت وی با گارانتی و زمان تست و با بهره جویی از کارشناسان می توانند نسبت به تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ شما را راهنمایی کنند و هیچ یک از مشکلات بالا را نداشته باشد چرا که تمامی این افراد مطمئن و کارکشته هستند و فعالیت آنها و رضایت مشتریان آنها گویای همه چیز است.

اگر از همان ابتدای کار مطمئن شوید که قطعه‌ی تعویضی اورجینال است تقریباً نود درصد مشکل را رفع کرده‌اید. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی تعمیر و فروش هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی ماکروتل است. این فروشگاه دارای نماد اطمینان است که می‌تواند خیال شما از هرگونه سوء استفاده را راحت کند. می‌توانید برای اعتماد بیشتر به فروشگاه اینترنتی ماکروتل به صفحه‌ی چرا به ماکروتل اعتماد کنم؟در این سایت مراجعه کنید.

خدمات ویژه و تخصصی فروشگاه اینترنتی ماکروتل در خصوص مشکلات رایج تلفن‌های همراه سامسونگ، با تیم متخصصانی با ۱۳ سال تجربه انجام کار شما را از صحت قطعه‌ی تعویضی و روند تعویض مطمئن خواهند کرد. برای اینکار می‌توانید به صفحه‌ی  تاچ و ال سی دی شرکتی سامسونگ مراجعه کنید.

مدت زمان و هزینه تعویض تاچ و ال سی دی شرکتی سامسونگ Samsung

در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل تعویض قطعات و تاچ و ال سی دی گوشی های سامسونگ انجام می پذیرد. برای اینکه کار بسیار عالی انجام شود تعمیرکار نیاز دارد زمان مشخصی را برای تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما در نظر بگیرد. این زمان با توجه به طراحی گوشی موبایل شما متفاوت است اما می توانید اطمینان حاصل کنید که این زمان بیشتر از 2 ساعت نخواهد شد. هزینه و اجرت تعویض صفحه نمایش ها در وب سایت ماکروتل به همراه قیمت قطعه قرار گرفته و نیازی نیست هزینه ای اضافه نسبت به قیمت قرار گرفته شده روی سایت پرداخت کنید. در صورتی که نیاز دارید تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ خود را تعویض کنید می توانید به قسمت تاچ و ال سی دی سامسونگ مراجعه کرده و از موجودی و قیمت صفحه نمایش گوشی خود اطلاع پیدا کنید.

شرایط گارانتی تاچ و ال سی دی شرکتی سامسونگ

فروشگاه ماکروتل جهت اطمینان کاربران خود از نظر کیفیت تاچ و ال سی دی سامسونگ خریداره شده، 7 روز مهلت تست در نظر گرفته تا در صورت عدم رضایت کاربر تاچ و ال سی دی را برای شما تعویض کرده یا عودت بگیرد. اما به این موضوع دقت داشته باشید که مانند هر گارانتی دیگر، فروشگاه ماکروتل برای گارانتی خود شرایطی در نظر گرفته است. شما در این هفت روز مهلت دارید که صفحه نمایش گوشی را از نظر کیفیت رنگ یا نور صفحه نمایش و همچنین عملکرد تاچ گوشی بررسی کنید. چنانچه در این مدت متوجه عملکرد نادرست هر یک موارد مذکور شدید، درصورتی که تغییر ظاهری مانند خط و خش یا شکستگی در صفحه نمایش به وجود نیامده باشد می توانید جهت گارانتی محصول اقدام کنید.

شرایط و نحوه ارسال و دریافت

از آنجایی که فروشگاه ماکروتل تاچ و ال سی دی گوشی ها را فقط برای تعویض در دفتر موجود دارد، نیاز است کاربران گوشی موبایل خود را به دفتر ماکروتل تحویل دهند. اما امکان دارد مراجعه حضوری برای کاربران سخت یا حتی غیر ممکن باشد. بنابراین شما هرجای ایران که باشید می توانید گوشی موبایل خود را از طریق پست پیشتاز برای ما ارسال کنید. در صورتی که در تهران سکونت دارید، می توانید برا افزایش سرعت فرایند گوشی خود را با پیک بفرستید. همکاران ما پس از دریافت گوشی شما اقدام به تعویض صفحه نمایش گوشی شما می کنند و سپس با شما جهت ارسال گوشی هماهنگ خواهند کرد. مدت زمان ارسال و دریافت گوشی موبایل برای کسانی که به صورت حضوری مراجعه می کنند نهایت 2 ساعت، برای کسانی که از طریق پیک گوشی را ارسال می کنند نهایت 5 ساعت و برای کاربران شهرستان نهایت 4 روز به طول می انجامد.

نکات مهم و برجسته در زمینه تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ

دفتر تعمیرات موبایل در راستای تعویض تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ نیازمند دسترسی به داخل گوشی جهت تست تاچ دارد ولی با سپردن گوشی خود به دفاتر مطمئن و معتبر در سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی مجاز و معتبر می توان اطمینان حاصل نمود که آنان به هیچ عنوان از محتویات شخصی مانند گالری یا مخاطبین شما استفاده نخواهند کرد. از طرفی دیگر تعویض صفحه نمایش باعث از بین رفتن اطلاعات کاربر نخواهد شد ولی بنا بر احتیاط کاربر می بایست قبل از ارسال گوشی محتویات آن را در جایی دیگر ذخیره نماید و آن ها را از گوشی خود پاک نماید چرا که این فروشگاه ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال از بین اطلاعات شما را بر عهده نخواهند گرفت.

توجه داشته باشید که فروشگاه ماکروتل فقط اقدام به بررسی و تعمیر معایب اظهار شده توسط کاربر می کند و در قبال معایب دیگر هیچ مسئولیتی ندارد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم