برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

راهنمای خرید هندزفری (هندزفری های میان رده)

نوشته شده در تاریخ1397-11-30 توسط 1623

قبلا درمورد هندزفری های با کیفیت و ارزان لیستی تهیه کردیم. در صورتی که این بلاگ را مطالعه نکرده اید می توانید به راهنمای خرید هندزفری (هندزفری های ارزان) مراجعه کنید. در این بلاگ در مورد بهترین هندزفری هایی که می توان با در نظر گرفتن هزینه ای پاین خرید توضیح دادیم. اما شاید برخی کاربران نیاز داشته باشند هندزفری با کیفیت تری خرید کنند و البته توانایی صرف کردن هزینه بیشتر را دارند. بنابراین امروز درمورد هندزفری های میان رده صحبت خواهیم کرد. این هندزفری ها قیمت متوسطی دارند ولی کیفیت و طراحی بسیار خوبی دارند. هندزفری های میان رده معمولا بیشتر مورد علاقه کاربران قرار می گیرند چون با داشتن قیمت متوسط، کیفیت صدای فوق العاده ای برای کاربر به ارمغان می آورند.

هندزفری LG LE630

هندزفری LG LE630 یکی از بهترین ها در هندزفری های میان رده است، کیفیت صدا و کابل بسیار خوبی دارد و طراحی قسمت گوش هندزفری به گونه ای می باشد که باعث می شود صدا به صورت مستقیم به گوش کاربر نرسد. این ویژگی باعث می شود علاوه بر ایجاد تناسب بین صدا و هوا، از درد گوش کاربر در فاصله زمانی طولانی جلو گیری کند. هندزفری LG LE630 به LG QuadBeat 3 نیز معروف است. این هندزفری قرمز رنگ، در قسمت گوش هندزفری هایش رنگ مشکی دارد که موجب زیبا تر کردن آن شده و کابل آن به صورتی طراحی شده که در برابر فشار و کشش مقاومت بیشتری نسبت به هندزفری های معمولی دارد. این هندزفری را به همراه گوشی LG G4 دریافت می کنید و به صورت جدا نیز می توانید آن را با همان کیفیت اورجینال خریداری کنید.

هندزفری 3.5 میلیمتری Apple iPhone


این هندزفری همانطورکه از اسم آن پیداست، مخصوص گوشی های iPhone می باشد ولی با این حال در دیگر گوشی های موبایل و دستگاه هایی که دارای پورت 3.5 میلیمتری هندزفری هستند به خوبی کار می کند فقط به دلیل نرم افزار متفاوتی که گوشی iPhone دارند، ممکن است استفاده از این هندزفری با گوشی های موبایل دیگر، در قسمت دکمه های کنترل صدا به درستی کار نکند. این هندزفری در قسمت نوار کنترل خود علاوه بر دکمه های کنترل صدا یک دکمه قطع و وصل موزیک است که برای پاسخ دادن به تماس ها نیز استفاده می شود. قسمت گوش این هندزفری برخلاف بسیاری از هندزفری های رایج، لاستیک ندارد. از این هندزفری نمی توان در گوشی های جدید آیفون استفاده کرد، چرا که از iPhone 7 به بعد پورت 3.5 میلیمتری هندزفری از گوشی حذف شده است. اما با استفاده از آداپتور تبدیل پورت 3.5 میلیمتری به Lightning می توان از این هندزفری برای این مدل ها استفاده کرد.


هندزفری Remax RM-565i


شرکت Remax یک شرکت چینی است که در زمینه ساخت هندزفری توانایی بسیار بالایی دارد. هندزفری Remax RM-565i یکی از هندزفری های ارزان این شرکت است که کیفیت فوق العاده ای دارد. کابل این هندزفری فلت و صاف است بنابراین احتمال شکستن و آسیب دیدن آن نسبت به هندزفری های با سیم گرد، کمتر است. در قسمت نوار کنترل این هندزفری یک دکمه برای کنترل موزیک و تماس وجود دارد و همچنین میکروفونی با کیفیت به صورت داخلی در نوار کنترل به کار رفته که عمل انتقال صدا را به خوبی انجام می دهد. قسمت گوش هندزفری از استیل ضد زنگ ساخته شده که در عین وزن کم آن دارای مقاومت بالایی است. این هندزفری از همان طراحی نسل دوم که دیگر هندزفری های رایج دارند. استفاده می کند.


هندزفری Samsung EG900


این هندزفری در کارتن اکثر گوشی های سامسونگ یافت می شود. اما ممکن است شما هندزفری خود را به هر نحوی از دست داده باشید. بنابراین خرید این هندزفری برای کسانی که دارنده گوشی های سامسونگ هستند پیشنهاد می شود چرا که این هندزفری مختص گوشی های سامسونگ ساخته شده و با داشتن قیمتی مناسب از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است. این که گفتیم هندزفری Samsung EG900 مختص گوشی های سامسونگ است، بدین معنا نیست که با دیگر گوشی های درست کار نکند. هندزفری EG900 به خوبی با گوشی های اندرویدی کار می کند و با گوشی های آیفون نیز از نظر کیفیت صدا کاملا سازگار است. البته در گوشی های آیفون دکمه های کنترل صدا کار نخواهد کرد. این هندزفری که در رنگ های سفید و مشکی موجود است، علاوه بر لاستیک روی قسمت گوش هندزفری، دارای لاستیک های اضافه است تا کاربر بتواند اندازه مورد نظر خود را انتخاب کند.

هندزفری Remax RM-610D


این هندزفری مدل پیشرفته تر Remax RM-610D می باشدو نسبت به آن تعدادی ویژگی های جدید به کاربران ارائه می دهد. مهم ترین ویژگی که می توان درمورد این هندزفری به آن اشاره کرد، داشتن طراحی نسل سوم هندزفری های تو گوشی یا in-Ear است. مانند هندزفری LG LE630 که در بالاتر درمورد آن توضیح دادیم، خاصیت خمیدگی که در قسمت گوش آن دارد، باعث ایجاد توازن میان هوا و صدا می شود، و این ویژگی از درد گرفتن گوش کاربر جلوگیری می کند. طول این هندزفری 1.2 متر و کابل آن فلت و صاف است که احتمال خرابی سیم آن کاهش می یابد با این حال استفاده از فنر برای جلوگیری از ایجاد فشار به سیم هندزفری بسیار مناسب است. داشتن جک 3.5 میلیمتری این امکان را فراهم آورده تا این هندزفری بتواند با بسیاری از دستگاه های صوتی سازگار باشد.


هندزفری تایپ سی LeTV - LePDH401CH


هندزفری LeTV ساخت شرکت شیائومی است که مختص گوشی های با پورت Type-C ساخته شده است. بنابراین تعداد از معدودی از دستگاه ها با این هندزفری سازگار هستند. اما با این حال صدای شیوا و طراحی زیبای آن باعث شده که این هندزفری در وبسایت های معتبر جهان رتبه بسیار بالایی را از آن خود کند. از نظر طراحی قسمت گوش این هندزفری مانند هندزفری های iPhone بدون لاستیک است و در پشت قسمت گوش، یک LED وجود دارد که در مواقع اتصال این هندزفری به گوشی موبایل به رنگ نارنجی در می آید. همچنین داشتن دکمه کنترل با رنگ طلایی به زیبایی آن اصافه کرده است. از آنجایی که در آینده تعداد گوشی های Type-C رو به افزایش است این هندزفری آینده بسیار روشنی در بین هندزفری های برتر جهان دارد چرا که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت فوق العاده ایست.

هندزفری JBL به همراه بک کاور Lenovo Vibe 2


شرکت JBL که یکی از بزرگ ترین برند ها در زمینه تولید محصولات صوتی و هندزفری است، یک هندزفری سفارشی برای گوشی های Lenovo ساخته که در پک این هندزفری شما علاوه بر خود هندزفری، یک محافظ قاب پشت مخصوص گوشی Lenovo Vibe 2 دریافت می کنید، اما اگر شما از طرفداران گوشی های Lenovo نیستید هیچ اشکالی ندارد چرا که این هندزفری مانند دیگر هندزفری های دارای جک 3.5 میلیمتری با اکثر دستگاه های صوتی که از پورت 3.5 میلیمتری برخوردارند سازگار است. شرکت JBL علاقه زیادی به طراحی های جدید و متفاوت دارد که در مورد این هندزفری نبز صدق می کند، این هندزفری از طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالایی برخورار است. این هندزفری طول کابل 1.25 متر دارد و کابل آن صاف و فلت است.

هندزفری JBL C200SI


یکی از بهترین هندزفری های ارزان شرکت JBL این هندزفری می باشد که از لحاظ شکل ظاهری و طراحی چه در زمینه هندزفری و چه در زمینه طراحی جعبه آن، تفاوت چندانی با مدل قبلی خود یعنی JBL C100SI ندارد. البته در این هندزفری کیفیت صدا افزایش یافته و بدین صورت است که در ماکزیموم صدا، هندزفری JBL C200SI مقدار نویز بسیار کمی دارد. طراحی قسمت گوش آن از طراحی نسل سوم هندزفری های تو گوشی الگو گرفته و در سه رنگ نقره ای، خاکستری و آبی موجود است. قطعا داشتن رنگ های مختلف به کاربر فدرت انتخاب بیشتری می دهد و این موضوع می تواند در جذب کاربران تاثیر زیادی داشته باشد. اعتبار هندزفری JBL C200SI در وبسایت های جهانی مانند Amazon بسیار بالاست و کاربران زیادی از خرید آن راضی بوده اند. بنابراین این هندزفری می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در هندزفری های میان رده باشد.

هندزفری Samsung AKG - EO-IG955


هندزفری Samsung AKG را می تواند در این نیست جزو رتبه های برتر بدانید. کسانی که گوشی Galaxy S8 یا Galaxy S8 Plus داشته اند با این مدل آشنایی دارند و اگر در مورد کیفیت آن از آن ها سوال کنید، قطعا خرید هندزفری Samsung AKG را به شما پیشنهاد خواهند کرد، چرا که کیفیت صدای آن خیره کننده و طراحی قسمت گوش آن به گونه ایست که در گوش کاربر به خوبی جای می گیرد. این ویژکی باعث می شود هندزفری به راحتی از گوش کاربر خارج نشود بنابراین برای کسانی که در هنگام دویدن یا ورزش به موزیک گوش می دهند، هندزفری Samsung AKG - EO-IG955 می تواند بهترین گزینه باشد. این هندزفری از جک 3.5 میلیمتری هندزفری استفاده می کند بنابراین از آن برای هر گوشی اندرویدی که داشته باشید و دارای پورت 3.5 میلیمتری هندزفری باشد می توانید استفاده کنید. این هندزفری در قسمت نوار کنترل دارای سه دکمه کنترل، یکی برای کنترل تماس و موزیک و دوتای دیگر برای کاهش و افزایش صدا استفاده می شود. لاستیک های موجود در قسمت گوش آن به راحتی قابلیت خارج شدن دارد بنابراین به راحتی می توانید اندازه لاستیک مورد نطر خود را برای این هندزفری استفاده کنید.

هندزفری بلوتوث Baseus Enock S11


در این لیست هندزفری های میان رده، جایی برای هندزفری های بلوتوث یا بی سیم نیز وجود دارد. این یعنی می توانید با پرداخت هزینه ای نسبتا خوب بجای خریدن هندزفری سیمی که احتمال خرابی سیم آن بسیار زیاد است، یک هندزفری با کیفیت بی سیم خریداری کنید. این هندزفری در کنار بسیاری از هندزفری های بی سیم دیگر می تواند فروش خوبی داشته باشد. بر خلاف هندزفری بلوتوث Samsung Level U این هندزفری دارای طراحی بسیار انعطاف پذیر است که به راحتی خم می شود و دوباره سر جای خود باز میگردد بدون اینکه آسیبی به آن برسد. داشتن ویژگی بی سیم بودن آن در استفاده از آن هنگام ورزش تاثیر بسیار خوبی داشته به خصوص اینکه می تواند مدت زمان 8 ساعت را در استفاده مداوم از موزیک کارایی داشته باشد. همچنین در هنگام رانندگی یا محل کار می توانید از آن استفاده کنید چرا که در هنگام استفاده مداوم از تماس این هندزفری توانایی فراهم کردن 10 ساعت شارژ را دارد. باتری قدرتمندی که در آن وجود دارد این امکان را فراهم آورده تا بتواند در زمان آماده باش یا Standby مدت زمانی حدود 300 را فراهم کند. از آنجایی که این هندزفری از طریق بلوتوث کار می کند، بنابراین به راحتی می تواند به هر دستگاه صوتی که از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند بدون هیچ مشکلی کار کند.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم