حل مشکل FaceTime در iOS 12.1.4

نوشته شده در تاریخ1397-12-04 توسط 1182

اخیرا شاهد به روزرسانی نرم افزار iOS گوشی های iPhone به نسخه 12.1.4 بودیم و همانطور که اطلاع دارید ویژگی های جدیدی را برای این نسخه در نظر گرفته و البته برخی از باگ ها ومشکلات نسخه های قبلی را رفع کرده است. اما خود این به روزرسانی مشکلاتی دارد که امروز از به بررسی آن ها می پردازیم.
کاربران دستگاه های iPhone، iPad و iPod مشکلاتی در نصب اپلیکیشن ها، تخلیه باتری غیر طبیعی، مشکل در اتصالات و همچنین مشکلاتی در Face ID و Touch ID مشاهده کرده اند. برخی کاربران در قفل صفحه، باگ هایی در مرکز کنترل Control Center و همچنین باگ های در مرکز پیام ها Notification Center مشاهده کرده اند که تمام این مشکلات قابل بر طرف شدن هستند.
در بلاگ امروز راه حل هایی ارائه شده که معمولا در برای تمامی نسخه های iOS بعد از 12 کاربرد دارند. ما سعی کرده ایم تمامی راه های ممکن برای حل مشکلات نرم افزاری در iOS برای شما ارائه دهیم و در صورت وجود منابع، آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مشکلات iOS 12.1.4
برخی از مشکلات به وجود آمده در iOS 12.1.4 کاملا جدید هستند و برخی دیگر از آن مشکلاتی هستند که قبلا در iOS 11 نیز وجود داشته اند.
اولین و ساده ترین مشکلی که از طرف کاربران بیان شده این است که در برخی از دستگاه های Apple دانلود کردن و نصب کردن نسخه iOS 12.14 با مشکل مواجه می شود و انجام نمی گیرد. در این مرحله نیاز است که شما گوشی موبایل خود را هارد ریست کنید.
همچنین مشکلات درمورد اتصالات به WiFi و GPS مشاهده شده و همچنین برخی افراد مشکلاتی با اپلیکیشن Siri و اپلیکیشن پیام ها داشته اند.
شرکت اپل متوجه مشکلاتی درمورد FaceTime را به صورت گسترده در برخی از ورژن های iOS 12 شده اند. در این مشکل شما می توانید از طریق FaceTime با کسی تماس گرفته و حتی قبل از اینکه او به شما پاسخ دهد، شما می توانید صدای او را بشنوید. بنابراین شرکت اپل برای جلوگیری از این مشکل، توانایی استفاده از FaceTime در ورژن های قبلی را از بین برده و در صورتی که بخواهید از FaceTime استفاده کنید باید نرم افزار iOS خود را به نسخه 12.1.4 ارتقا دهید. در نسخه جدید این مشکل حل شده است. البته برخی از کاربران به این موضوع اشاره داشته اند که حتی بعد از آپدیت گوشی خود همچنان با این مشکل مواجه بوده اند و شرکت اپل از این موضوع نیز آگاه است اما کاملا مشخص نیست که آپدیت بعدی iOS و رفع این مشکل در چه تاریخی خواهد بود. از آن جایی که در شبکه های اجتماعی پر از شکایت های کاربران از مشکل FaceTime در نسخه 12.1.4 هستند به احتمال زیاد آینده ای بسیار نزدیک شرکت اپل نسخه جدید iOS خود را ارائه خواهد داد. بنابراین در صورتی که هنوز دستگاه خود را به این نسخه ارتقا نداده اید، برای آپدیت جدید منتظر بمانید تا با مشکلات این نسخه مواجه نشوید.


حل مشکلات iOS 12.1.4
برخی از مشکلات این نسخه به راحتی و در کمترین زمان قابل حل می باشند اما برخی دیگر از آن ها نیازمند تغییراتی از طرف شرکت اپل هستند.
برای برخی کاربران مشکلاتی در زمینه تخلیه بسیار سریع باتری وجود دارد و عمیر باتری آن ها کاهش یافته است.
برخی دیگر از ریستارت شدن مکرر گوشی موبایلشان خبر داده اند. مشکلات دیگری نیز نظیر درست کار نکردن سنسور Touch ID و یا بازخورد لمسی گذارش شده است که برای همه این ها راه حلیه ایی وجود دارد که شما می توانید به بلاگ 15 مشکل رایج iOS 12.1.4 مراجعه کنید و در این بلاگ راه حل مشکلات گوشی خود را بررسی و در صورت امکان رفع کنید. البته برای برخی کاربران ممکن است که با راه حل های پیشنهادی همچنان مشکلشان پابر جا باشد از این رو پیشنهاد می شود در صورت وجود چنین مشکلی ابتدا به یک نرم افزار کار جهت بررسی نرم افزار گوشی مراجعه کنید.
همچنین می توانید گوشی خود را دانگرید کنید. دانگیرد کردن یا Downgrade به شما این امکان را می دهد که نسخه iOS خود را به نسخه های قبلی بازگردانی کرده و مشکلات حال حاظر را از بین ببرید. بنابراین شما می توانید از این روز نرم افزار گوشی خود را iOS 12.1.3 کاهش دهید. متاسفانه شرکت اپل توانایی دانگیرد کردن به نسخه های قبل تر مانند 12.1.2 یا پایین تر را غیر ممکن کرده استو انجام دادن عمل دانگیرد کردن به بهبود عملکرد و کارایی گوشی شما کمک می کند اما این امکان نیر وجود دارد که مشکلات جبران ناپذیری برای گوشی شما به دنبال داشته باشد. در صورتی که نیاز دارید به نسخه گوشی خود را به نسخه iOS 12.1.3 دانگیرد کنید می توانید آموزش آن را در بلاگ آموزش دانگیرد به iOS 12.1.3 را مطالعه کنید. در صورتی که توانایی تحمل مشکلات فعلی گوشی خود را دارید بهتر است که منتظر نسخه بعدی iOS از طرف شرکت اپل بمانید.
شرک اپل قطعا برای اینکه مشکلا کاربران خود را حل کند از سریع ترین روش ها استفاده می کند. هم اکنون نیز شرکت اپل نسخه جدید iOS یعنی نسخه 12.2 را تایید کرده است اما این نسخه، نسخه بتای iOS 12.2 است و صرفا برای تست ارائه شده و بهتر است که منتظر نسخه اصلی آن بمانید. ارئه نسخه اصلی این ورژن ممکن است چند هفته طول بکشد و ما تاریخ رسمی و دقیقی از تاریخ ارائه آن نداریم اما طبق منابع خبری این امکان وجود دارد که در ماه مارس میلادی نسخه اصلی iOS 12.2 به صورت عمومی ارائه شود.
همانطور که می دانید نسخه بتا iOS بیشتر مخصوص برنامه نویسان و کسانی است که می خواهند قبل ار اینکه نسخه عمومی ارائه شود آن را تست کرده و مشکلات موجود در آن را به شرکت اپل گزارش دهند تا این شرکت بتواند حداکثر مشکلات نرم افزاری را از بین تصحیح کند. دلایل زیادی برای به روزرسانی از نسخه های قدیمی به نسخه بتا iOS 12.2 وجود دارد و همچنین دلایلی هم وجود دارد که باعث می شود از به روز رسانی به نسخه اجتناب کنید. نسخه های بتا تست نشده اند و همیشه دارای باگ ها و مشکلات زیادی می باشد و به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که منتظر نسخه رسمی و اصلی iOS 12.2 بمانید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم