تعویض تاچ و ال سی دی اورجینال HTC

نوشته شده در تاریخ1397-12-11 توسط 1983

شرکت HTC در مدت طولانی یکی از بهترین برند ها در تولید گوشی های موبایل هوشمند در دنیا بوده است. از برترین گوشی این برند می توان HTC 10، HTC U11 و HTC U Ultra را نام برد. این برند معمولا در ساخت صفحه نمایش گوشی های خود از تکنولوژی Super LCD استفاده می کند که تفاوت چندانی با IPS LCD ندارد. صفحه نمایش گوشی های HTC کیفیت نسبتا خوبی دارند. اگر شما یکی از کاربران این برند هستید، در صورت نیز به تعویض صفحه نمایش گوشی خود به یک صفحه نمایش اورجینال احتیاج پیدا می کنید چرا که صفحه نمایش های تقلبی علاوه بر ایجاد مشکلات در گوشی موبایل، برای چشم شما مضر هستند.

رایج ترین عوامل در آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی های HTC


در آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی عوامل زیادی دخیل هستند که رایج ترین آن ها زمین خوردن گوشی می باشد. گوشی موبایل وسیله ای است که کاربران در اکثر مواقع در دست دارند و گاهی اوقات به هر دلیل امکان دارد گوشی از دست شما بیوفتد و صفحه نمایش آن دچار مشکل شود. این مسئله که بر اثر برخورد اشیاء به صفحه نمایش گوشی، باعث آسیب دیدی صفحه نمایش شوند نیز زیاد است. صفحه نمایش های گوشی های موبایل بسیار حساس و آسیب پذیر هستند بنابراین درصورتی که آن ها را در کنار اشیاء تیز قرار دهید باعث ایجاد خط و خش در صفحه نمایش می شود. افتادن گوشی در آب یا خیس شدن توسط هر گونه مایع ممکن است در آسیب دیدگی صفحه نمایش گوشی شما تاثیر داشته باشد. برخی از آب خوردگی ها جزیی بوده و با سرویس حل می شود اما برخی مواقع تاچ و ال سی دی گوشی بصورت کامل آسیب میبیند و نیاز به تعویض دارد.

در چه مواقعی صفحه نمایش گوشی HTC نیاز به تعویض دارد؟

برخی اوقات این امکان وجود دارد که گوشی شما ضربه خورده ولی تاچ و ال سی دی سالم باشد و فقط شیشه روی صفحه نمایش که به گوریلا گلس صفحه نمایش معروف است، شکسته باشد. در این مواقع در گوشی های سامسونگ امکان تعویض گلس تاچ و ال سی دی وجود دارد اما در گوشی های HTC به دلیل فناوری ساخت متفاوت این امکان وجود ندارد. بنابراین در صورتی که بخواهید مشکل شکستگی را بر طرف کنید نیاز است که کل صفحه نمایش را تعویض کنید.
اگر به هر صورت متوجه شده اید که جدیدا تاچ گوشی موبایلتان کار نمی کند، همان ابتدا به فکر تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موبایلتان نباشید، چرا که علاوه بر خود تاچ گوشی، آی سی تاچ نیز در عملکرد صفحه لمسی نقش دارد بنابراین ابتدا جهت بررسی مشاوره گرفته و در صورت اطمینان از خرابی تاچ صفحه نمایش، تاچ و ال سی دی گوشی خود را تعویض کنید.
در صورتی که پس از ضربه خوردن گوشی، احساس می کنید رنگ های صفحه نمایش به هم ریخته یا رنگ بنفش، سبز یا قرمز غیر معقولی در صفحه نمایش گوشی ایجاد شده است، این امکان وجود دارد که مشکل از طرف سخت افزار گوشی شما باشد که تشخیص دقیق آن توسط تعمیرکار ممکن است.

مدل های مختلف تاچ و ال سی دی HTC از نظر کیفیت

تقریبا همه اجناس در چین ساخته می شوند، اما با این حال درجات مختلفی از قطعات به بازار ارئه می شوند که قطعا بهترین کیفیت را کاربران باید تهیه کنند. به احتمال زیاد تا به حال نام ها اصل چین ، High copy، روکاری و ... را شنیده اید. بهترین کیفیت بازار که در وب سایت ماکروتل با کلمه OEM مشخص شده است، دقیقا همان قطعه است که توسط شرکت ساخته شده و کاملا نو می باشد. تهیه اجناس با کیفیت پایین تر ممکن است مشکلاتی نظیر افزایش بی رویه مصرف باتری یا آسیب دیدن چشم شود. علاوه بر این مشکلات صفحه نمایش های با کیفیت پایین، فقط از روبرو قابل رؤیت هستند و در صورتی که کمی گوشی را کج کنید صفحه نمایش سفید خواهد شد که مسلما بسیار آزار دهنده است. همچنین این صفحه نمایش نسبت به جنس اورجینال از مقاومت پایین تری برخوردار هستند و احتمال شکستن صفحه نمایش گوشی شما بیشتر از قبل است. در برخی از اجناس، صفحه نمایش بعد از مدتی خود خاموش شده و دیگر روشن نخواهد شد. از این رو توصیه ما به شما خرید اجناس با کیفیت OEM یا در نهایت ORG است که در آینده به مشکلی بر نخورید.

صفحه نمایش گوشی HTC در دفتر ماکروتل در چه مدت زمانی تعویض می شود؟

از آنجایی که گوشی موبایل یکی از مهم ترین وسایل روزمره محسوب می شود، موقعی که صفحه نمایش گوشی شما به هر دلیل آسیب می بیند، قطعا زمان تحویل آن بسیار برایتان مهم است. در دفتر ماکروتل سعی بر آن شده که در کمترین زمان ممکن گوشی موبایل کاربران تعمیر شود از این رو مجرب ترین تعمیر کاران با سابقه 13 ساله در زمینه تعمیرات موبایل حضور دارند و در عین عملکرد بسیار دقیق و مرتب، تعویض تاچ و ال سی دی گوشی HTC شما را در کمتر از 2 ساعت انجام می دهند. بنابراین نیاز نیست به مراکز دیگر تعمیرات مراجعه کرده و چند روز منتظر بمانید. چرا که اکنون شما می توانید در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل منتظر مانده و گوشی خود را پس از تعمیر تحویل گرفته و تست کنید.

تعویض صفحه نمایش گوشی موبایل HTC در منزل

برخی از کاربران بر این موضوع اصرار دارند که به هر دلیل خودشان به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موبایلشان بپردازند، اما باید از این موضوع اطلاع داشته باشید که داشتن مهارت زیاد در تعویض صفحه نمایش گوشی های HTC نیاز است. چرا که در صورت عدم وجود مهارت در تعمیرات، ممکن است شما به دیگر قطعات گوشی موبایلتان آسیب بزنید. تعویض صفحه نمایش گوشی های موبایل علاوه بر مهارت کافی به ابزار حرفه ای تعمیرات موبایل نیاز دارد. به همان اندازه که مهارت پایین ممکن است به گوشی شما آسیب برساند، عدم وجود ابزار حرفه ای تعمیرات موبایل نیز ممکن است باعث آسیب رساندن به برخی از قطعات گوشی شما شود.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم