برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

چگونه تعمیرکار حرفه‌ای موبایل شویم

نوشته شده در تاریخ1398-04-11 توسط 8205

یکی از عوامل مهمی که در تعمیرات موبایل باید در نظر داشت، استفاده از ابزار تعمیرات موبایل با کیفیت در این کار می باشد. ما در ادامه شما را با برخی از پرکاربردترین لوازم تعمیرات موبایل، نحوه ی کارکرد و مشخصات فنی این ابزارها آشنا می کنیم.

شغل تعمیرکاری شغلی تقریبا پیچیده ای است به این دلیل که یادگیری آن کمی مشکل است و اینکه یک تعمیرکار باید همیشه بروز باشد زیرا شرکت های موبایل با پیشرفت روزانه خود ممکن است قطعه یا مشکل جدیدی در گوشی موبایل بوجود می‌آورند و تعمیرکار نیز باید دانش خود را در این زمینه آبدیت کند.

ابزار تعمیرات موبایل

عیب یابی گوشی موبایل

عیب یابی گوشی نقش بسیار مهمی در تعمیرات موبایل دارد یا اینکه بدون عیب یابی تعمیر گوشی امکان پذیر نیست. اطلاعات شما در زمینه عیب یابی باید کامل باشد تا بتوانید به‌راحتی عیب گوشی موبایل را پیدا کرده و مشکل آن را برطرف کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی موبایل و هوشمند شدن آن، برخی از مشکلات آن بدون ابزار تعمیرات امکان پذیر نیس و باید تجهیزات لازم را داشته باشید که در ادامه راجب این ابزار بیشتر توضیح خواهیم داد. پس با ماکروتل همراه باشید.

نقش ابزار تعمیرات موبایل با کیفیت در تعمیر موبایل

از آنجایی که تعمیرات تخصصی موبایل کار بسیار پیچیده ایست و نیاز به دقت و توجه بالایی دارد، علاوه بر تعمیرکار متخصص، ابزار مورد استفاده برای کار تعمیر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای به درستی انجام دادن هر کاری ابتدا باید از اصول و قواعد آن کار اطلاع داشت و از قوانین انجام دادن آن کار پیروی کرد، در غیر اینصورت مطمئنا از کیفیت کار کاسته خواهد شد. تعمیرات موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ماکروتل این امکان را برای کاربران فراهم کرده که با در دست داشتن ابزارهای تخصصی ، به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل تبدیل شوند.

هر آنچه یک تعمیر کار خوب نیاز دارد

صد ها ابزار برای تعمیرات موبایل در بازار وجود دارند، بعضی گران قیمت و بعضی ارزان، بعضی راحت و خوش دست، بعضی هم کار کردن را مشکل و کیفیت کار را پایین می آورند. تیم ماکروتل بهترین ابزارها و حرفه ای ترین تجهیزات تعمیرات موبایل را برای شما فراهم کرده. در لیست پایین به برخی از تجهیزات اصلی برای تعمیرات موبایل اشاره می کنیم.

مواردی که یک تعمیرکار باید رعایت کند :

1- همیشه سطح کار و میز خود را تمیز و پاکیزه نگه دارید. این امر از اهمیت بالایی برخوردار است که محیط کار شما همیشه تمیز باشد. یک میز کار تمیز همیشه انرژی مثبت به شما وارد می کند و به شما در حل کردن مشکل موبایل کمک می کند.

2- همیشه اطلاعات مشتری را حفظ کنید. هر وقت که شروع به تعمیر موبایل کردید باید این را در نظر داشته باشید که اطلاعات مهم مشتری را ذخیره کرده باشید. مشتری های بسیاری هستند که بیشتر از موبایل به اطلاعات داخل آن اهمیت می دهند. شما باید همیشه یک نسخه بک آپ از اطلاعات داشته باشید.

3- تمامی قطعات را در اختیار داشته باشید. در زمان تعمیرات موبایل شما باید مطمئن باشید که بعد از باز کردن موبایل همه ی قطعات تعویضی موبایل را در تجهیزات خود داشته باشید. با نگهداری قطعات تعویضی موبایل ها شما می توانید هر موبایلی را تعمیر کنید. این کار می تواند در انرژی و زمان شما صرفه جویی کند.

4- سیم کارت و کارت حافظه را در جای امن نگه داری کنید. این دو امر مهمی برای مشتری ها هستند. وقتی شما موبایلی را برای تعمیرات قبول می کنید، مطمئن شوید که کارت حافظه و سیم کارت امنیت داشته باشند. شما می توانید آنها را طبقه بندی کنید و در جعبه یا کشویی جداگانه با نام مشتری یا مدل گوشی نگه دارید تا در زمان اتمام تعمیرات وقتی مشتری برای تحویل موبایل نزد شما برگشت به او تحویل دهید.

5- موبایل را همواره چک کنید. وقتی کار تعمیر تمام شد، همه ی جنبه های موبایل را تست و چک کنید تا مطمئن شوید همه ی اقدامات لازم را انجام داده باشید. باید چک کنید تا ببینید قطعات مهم مثل میکروفونها، اسپیکر ها، تاچ ال سی دی، و... درست کار میکنند یا خیر مطمئن شوید که در هنگام کار کردن یا شارژ شدن داغ نشوند.

این ها مواردی هستند که یک تعمیرکار تخصصی موبایل باید قبل از تحویل دادن موبایل در نظر داشته باشد. این موارد رابطه ی خوبی بین شما و مشتری تان بوجود می آورد و باعث رابطه طولانی مدت و همکاری بین شما و مشتری شما می شود.

اگر شما شغل تعمیرکاری را انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید یک تعمیرکار حرفه ای شوید برای خرید ابزار تعمیرات موبایل خود از ماکروتل اقدام کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم