معرفی باتری تقویت شده آیفون برند ماکروتل

نوشته شده در تاریخ1403-02-08 توسط 12124

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین برند باتری تقویت شده کدام است؟ باتری تقویت شده را از کجا بخریم که مطمئن باشد و گارانتی و ضمانت اصالت کالا داشته باشد؟

از آنجایی که باتری‌های تقلبی و بی کیفیت زیادی توسط افراد مختلف با برندهای گوناگون تولید و روانه بازار می‌شوند و تشخیص کیفیت برای آن دسته از افرادی که قصد خرید باتری تقویت شده دارند تقریبا غیر ممکن است، بر آن شدیم تا در این مقاله به بررسی باتری تقویت شده برند ماکروتل بپردازیم.

باتری برند ماکروتل چیست؟

بعد از چند سال که به‌ صورت تخصصی در زمینه فروش و تعویض باتری‌های اورجینال و تقویت شده موبایل فعالیت داشتیم، با آگاهی و شناخت کامل از نیاز کاربر و کیفیت و جنس باتری، تصمیم به تولید و عرضه باتری تقویت شده با بالاترین کیفیت گرفتیم.

باتری‌های تقویت شده برند ماکروتل به سفارش شرکت ماکروتل توسط بهترین کمپانی‌های تولید باتری در کشور چین و با استفاده از بهترین متریال در بالاترین کیفیت ممکن تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این باتری‌ها تمام استاندارد‌‍‌های باتری اصلی یعنی MFI را دارند و از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با باتری اصلی آیفون ندارند. درنتیجه نه تنها هیچ مشکلی برای دستگاه به وجود نمی‌آورند، بلکه به دلیل افزایش ظرفیت باتری، باعث افزایش شارژدهی باتری در طول استفاده از گوشی می‌شود.

در تصویر پایین نتیجه تست باتری آیفون 7 برند ماکروتل در دو مدل تقویت شده و تقویت نشده‌ با استفاده از دستگاه پیشرفته تست باتری را مشاهده می‌کنید:


تست باتری آیفون برند ماکروتل

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ظرفیت باتری‌ تقویت شده آیفون 7 برند ماکروتل، 115% است که این مقدار فقط با دستگاه قابل مشاهده است و بر روی گوشی قابل نمایش نیست و در قسمت درصد سلامت باتری عدد 100 نمایش داده می‌شود.

تست باتری تقویت شده آیفون برند ماکروتل

تست با دستگاه: بعد از سفارش باتری‌ با بالاترین کیفیت ممکن، تمامی باتری‌ها را با استفاده از دستگاه پیشرفته V1S PRO تست و بررسی کردیم.
تمامی باتری‌های تولید شده دارای کیفیت اورجینال و ظرفیت تقویت شده بودند و استانداردهای لازم را داشتند.

تصویر پایین تست باتری تقویت شده آیفون X برند ماکروتل است که این تست را با جدیدترین دستگاه تست باتری انجام دادیم.

تست باتری آیفون X برند ماکروتل

تست تجربی: در شش ماهه‌ی اول از فروش باتری‌های ماکروتل درصد خرابی آنها کمتر از 1 درصد بوده است.

تقریبا تمام موارد خرابی باتری‌ها مربوط به هفته‌ی اول بعد از تعویض باتری بوده. یعنی با اولین دفعات شارژ خرابی آنها مشخص می‌شود.
از آنجایی که باتری یک قطعه‌ی الکتریکی است، پس امکان خرابی دارد و این موضوع ربطی به کیفیت باتری ندارد. نکته قابل اهمیت این است که در صورت خرابی باتری بعد از تعویض، مرکزی که باتری را از آنجا تهیه کرده‌اید پاسخگو باشد و باتری خراب را با باتری سالم تعویض و گارانتی کند.

باتری‌های برند ماکروتل چند نوع است؟

باتری‌های برند ماکروتل در دو نوع موجود است:
مدل تقویت شده یعنی با ظرفیت بالاتر از باتری اصلی و مدل تقویت نشده یعنی با همان ظرفیت باتری اصلی.
تصویر پایین دو مدل باتری آیفون ایکس با برند ماکروتل را نشان می‌دهد.

باتری آیفون X برند ماکروتل

ویژگی‌های باتری تقویت شده آیفون برند ماکروتل

  • دارای کیفیت اورجینال و استاندارد MFI است.
  • سل‌های به کار رفته در ساخت باتری اورجینال بوده و تعداد این سلول‌ها نسبت به باتری‌های معمولی رایج در بازار بیشتر است.
  •  باتری‌های برند ماکروتل، تقویت شده واقعی هستند; بر خلاف اکثر برندهای موجود در بازار که به اسم تقویت شده عرضه می‌شوند در صورتی که ظرفیت این باتری‌ها افزایش پیدا نکرده است.
  • تمامی باتری‌های برند ماکروتل، به همراه چسب مخصوص زیر باتری عرضه می‌شوند.
  • باتری‌های برند ماکروتل دارای گارانتی بی قید و شرط (حتی بادکردگی) هستند.
  • قیمت باتری‌های ماکروتل هم ارز با کیفیت آن است. این باتری‌ها بدون هیچ واسطه‌ای تهیه و به دست کاربران می‌رسد؛ درنتیجه قیمت آن فقط مربوط به کیفیت آن است.

بهترین برند باتری ایفون، برندی است که ویژگی‌های ذکر شده را داشته باشد.

گارانتی باتری تقویت شده برند ماکروتل

باتری‌های برند ماکروتل دارای 7 روز مهلت تست و مرجوعی و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط هستند. به این معنی که در طی این مدت هر ایرادی در عملکرد طبیعی باتری اعم از نحوه شارژ شدن، میزان نگه داری شارژ، نحوه تخلیه شارژ و حتی بادکردگی باتری ایجاد شود، می‌توانید با مراجعه به دفاتر ماکروتل یا تماس با شماره‌های پشتیبانی، از خدمات پس از فروش ماکروتل بهره مند شوید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، یک باتری نو و سالم بر روی گوشی موبایل شما نصب می‌شود.
باتری‌های تقویت شده برند ماکروتل را از هر طریقی (مراجعه حضوری یا خرید آنلاین) و از هر فروشگاهی خرید کنید، شامل گارانتی بی قید و شرط می‌باشد.

بهترین برند باتری تقویت شده کدام است؟

بهترین برند باتری تقویت شده، برندی است که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • در ساخت باتری، از سل‌های اورجینال استفاده شده باشد.
  • دارای استاندارد MFI و مورد تایید آیفون باشد.
  • دارای اصالت کالا باشد.
  • دارای مهلت تست و گارانتی بی قید و شرط باشد.
  • تقویت شده واقعی باشد; متاسفانه بسیاری از برندهای باتری تقویت شده موجود در بازار، باتری‌های معمولی را به اسم باتری تقویت‌شده عرضه می‌کنند و این موضوع تنها با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته تست باتری که در فروشگاه ماکروتل موجود می‌باشد، قابل اثبات است.

باتری تقویت شده برند ماکروتل، تمام این ویژگی‌ها را دارا می‌باشد و به جرات می‌توان گفت که از بهترین برندهای باتری تقویت شده موجود در سطح بازار است.

تعویض باتری تقویت شده برند ماکروتل

جهت تعویض باتری تقویت شده آیفون برند ماکروتل، از روش‌های زیر می‌توانید اقدام کنید:

  1. مراجعه حضوری به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل
  2. ارسال گوشی از طریق پیک و پست به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل
  3. خرید باتری از طریق وب سایت ماکروتل و نصب آن در سایر مراکز تعمیرات موبایل در سراسر کشور

خرید باتری تقویت شده برند ماکروتل

می‌توانید به دفاتر ماکروتل مراجعه کنید یا سفارش خود را از طریق سایت به ثبت برسانید و یا با تماس تلفنی، ثبت سفارش کنید.

در آخر

باتری‌های تقویت شده با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی هست که وارد بازار شده‌اند، اما طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. برخی افراد به اشتباه گمان می‌کنند که باتری‌های تقویت شده به گوشی موبایل آن‌ها آسیب می‌رساند. در مقاله‌ی باتری تقویت شده‌ی آیفون به این موضوع پرداختیم که باتری تقویت شده به صورت کلی هیچ مشکلی برای موبایل ایجاد نمی‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر استفاده زیادی از گوشی موبایل خود دارید، از باتری‌ تقویت شده استفاده کنید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم