برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

چطور مشکل روشن نشدن آیفون 6s بعد از تعویض تاچ ال سی دی را حل کنیم؟

نوشته شده در تاریخ1396-07-10 توسط 5908

شما ممکن است وجود مشکل روشن نشدن آیفون 6s بعد از تعویض تاچ ال سی دی را از زبان اعضای خانواده یا دوستان تان که آیفون شان را شکسته اند شنیده باشید. ما همگی می دانیم این زمانی اتفاق می افتد که گوشی تان روی سطحی سخت بیفتد اما هیچ تحقیق دقیقی در مورد تعداد دقیق این اتفاق گزارش نشده است.

شاید بتوان گفت که مشکل شکستن تاچ ال سی دی را اکثر کاربران آیفون تجربه می کنند چرا که اپل بیشتر به ظاهر و زیباکردن آیفون توجه می کند تا مقاومت آن، برای مطالعه بیشتر مقاله اپل و نادیده گرفتن مشکل شکنندگی صفحه نمایش های آیفون را بخوانید.

اگر تاچ یا ال سی دی گوشی آیفون شما شکسته است، بهتر از قبل از از دست رفتن تدریجی جذابیت ظاهری و کارکردی آن را تعویض کنید.

برای این کار می توانید به یکی از مراکز تعمیر موبایل محل تان مراجعه کنید تا تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6s را برای شما انجام دهند یا اگر خودتان تصمیم به این کار گرفته اید بایستی به طور کامل تحقیق کنید و برای مواجه با برخی نقایص فنی آماده شوید.

این اغلب یک مشکل آیفون است که هنگام تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 6s ممکن است روشن نشود. 

دلایل روشن نشدن آیفون 6s بعد از تعویض تاچ ال سی دی 

اولین چیزی که باید انجام دهید بررسی کنید که آیا تاچ ال سی دی که روی گوشی شما نصب شده اشتباه نیست. گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید و ببینید که آیا توسط آیتونز شناسایی می شود یا خیر. این به شما کمک می کند تا خطای تاچ ال سی دی تازه نصب شده آیفون 6 اس خود را تشخیص دهید.

مشکل روشن نشدن آیفون 6s بعد تعویض تاچ ال سی دی و راه حل آن

اگر صفحه نمایش شما خوب کار کند و بتوانید آیکون های روی آن را ببینید اما نور آن ها کم باشد پس مشکل ممکن است مدار نور پس زمینه صدمه دیده باشد. این یک نقص فنی رایج در تبلت آیپد مینی و گوشی های آیفون است؛ آیفون 6s یکی از مدل هایی است که بیشتر این مشکل برایش اتفاق می افتد. چنین مشکلی عمدتا به خاطر این است که شما گوشی تان را در حالی که باتری به آن متصل است تعمیر می کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که باتری را قبل از شروع تعمیر گوشی تان جدا کنید. اگر صحفه نمایش شما درست کار کند، ممکن است نیاز به تعویض خازن نور پس زمینه U1502، فیلترها و دیودها داشته باشید. این پروسه خیلی سخت یا هزینه بردار نیست اما نیاز به تخصص و تجهیزات حرفه ای دارد. به شدت توصیه می شود که برای این کار تعمیرکاری حرفه ای پیدا کنید. حل و فصل چنین مشکلی بدون دانش و تجربه لازم ممکن است منجر به مشکلات دیگر شود.

حل مشکل روشن نشدن آیفون 6 اس بعد تعویض تاچ ال سی دی

برای آیفون 6s، زمانی که صفحه نمایش آن را تعویض می کنید و فورا قابل مشاهده نیست، باتری را قبل از تنظیم کردن اتصالات کابل فلت FPC قطع کنید. اگر نتوانستید این کار را انجام دهید، ممکن است صدایی خفیف بشنوید یا دودی را که از مدار خارج می شود مشاهده کنید.

یکی از پین های اتصال ال سی دی آیفون 6 اس 4 ولت ثابت است و زمین دقیقا در کار آن است. معمولا این باعث می شود که مدار مذکور دچار اختلال شود.

مشکل روشن نشدن آیفون 6 اس بعد تعویض تاچ ال سی دی

شدیدا توصیه می شود که این دستورالعمل ها را قبل از تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6s خود بخوانید. تحقیق کنید و از یک کارشناس خبره کمک بگیرید

اگر نیاز به تعویض تاچ ال سی دی آیفون خود دارید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید. 

محصولات مرتبط
4 نظر
  • Hossein

    Hossein 1397-11-03

    با سلام خدمت شما
    من در اولین تجربه تعویض ال سی دی آیفون خودم باطری قطع نکرد.
    میشه راهنمایی بفرمائید کدام قسمت از مدار آسیب دیده که پاور نمی کند.
    ممنون

    • 1397-11-03

      سلام وقت بخیر
      ممکنه مشکل از آی سی های روی برد باشه باید بیارید تخصصی بررسی بشه و نتایج اعلام بشه
      موفق باشید

  • 1
  • اطمینان

    اطمینان 1397-09-28

    با سلام و احترام
    تشکر بابت مطلب خوبتون
    یه سوال آیا بچه های تیم شما این تعمیر را انجام میدهند یا مرکزی جهت انجام این تعمیر جهت معرفی میشناسید
    بنده دقیقاً هنگام وصل کردن ال سی دی فراموش کردم کانکتور باطری را قطع کنم و در زمان نصب کانکتور ال سی دی از کانکتور دود بلند شد و الان تاچ کار میکنه ولی تصویر ندارم

    • 1397-09-28

      سلام وقت بخیر


      بله ارسالش کنید انجام میشه اما ممکنه کمی زمان بر بشه بستگی به آسیبی که دستنگاه دیده داره


      موفق باشید

  • 2
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم