برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
HTC    /    HTC

هندزفری HTC MAX 300

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
260,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری HTC Max 300 را می توان یکی از بهترین هندزفری های ارزان بازار دانست، با اینکه قیمت پایینی دارد، در رقابت با بسیاری از هندزفری های مطرح جهان توانسته به خوبی عمل کند. بر خلاف هندزفری HTC Max 320 که فقط با تعداد معدودی از گوشی ها سازگار است، این هندزفری با داشتن جک 3.5 میلیمتری با بسیاری از گوشی های موبایل و حتی دستگاه های دیگر صوتی سازگاری دارد. شما می توانید این هندزفری را برای هر دستگاه صوتی که از پورت 3.5 میلیمتری هندزفری و هدفون پشتیبانی می کند استفاده کنید.

این هدفون با طراحی زیبایی که دارد کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. طول هندزفری حدود 1.1 متر و در رنگ های سفید و مشکی موجود است. کابل این هندزفری برخلاف بسیاری از هندزفری های موجود در بازار، صاف و دوام بیشتری دارد. لاستیک های موجود در قسمت گوش هندزفری، درست مانند دیگر هندزفری های رایج بازار باعث می شود به خوبی در گوش جای بگیرد و با ایزوله کردن صدا، موجب کاهش صدا محیط می شود. در مدل مشکی رنگ این هندزفری لاستیک ها به رنگ قرمز می باشد که آن را به یک هندزفری زیبا تبدیل می کند. در قسمت نوار کنترل این هندزفری یک دکمه جهت قطع/ادامه موزیک وجود دارد که برای جواب دادن یا رد کردن تماس نیز استفاده می شود. عمل انتقال صدا هنگام ضبط کردن یا تماس از طریق میکروفون با کیفیتی که به صورت داخلی در پشت نوار کنترل تعبیه شده است انجام می گیرد. بنابراین در صورتی که عادت به استفاده تلفن همراه هنگام رانندگی دارید، این هندزفری در راحت تر و بی خطر کردن رانندگی شما کاربرد بالایی دارد.

هندزفری اچ تی سی HTC Max 300 می تواند یکی از بزرگ ترین رقیبان هندزفری های محبوب مانند JBL C200SI یا هندزفری LG LE630 باشد زیرا با تفاوت قیمتی که دارد، می تواند صدایی با کیفیت بسیار بالا به شما ارائه دهد. البته هندزفری های JBL C200SI و LG LE630 در قسمت گوش هندزفری از طراحی خاصی استفاده کرده اند که موجب تناسب میزان هوا و صدای ورودی می شود که همین موضوع به بهتر شدن کیفیت و باس صدا کمک می کند.

برای کسانی که به موسیقی علاقه ی زیادی دارند یا هنگام ورزش از هندزفری استفاده می کنند، هندزفری HTC Max 300 می تواند جزو گزینه های برتر در بین هندزفری های ارزان باشد. از آن جایی که این هندزفری فقط 9 گرم وزن دارد، در استفاده طولانی مدت گوش را خسته نمی کند که همین موضوع به محبوبیت آن اضافه کرده است. داشتن لاستیک های اضافه و با اندازه های مختلف به شما این امکان را می دهد تا به دلخواه اندازه مورد نظر خود را برای این هندزفری انتخاب کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-09-25

درود بر شما.محصول اصل هست یا های کپی؟ من 2 هندزفری اصلی از این مدل استفاده کردم و عالی بود امام به وفور کپی این مدل در بازار هست.

پاسخ از ماکروتل : درود دوست عزیز.کالا صددرصد اورجینال هست. اگر ناراضی بودید میتونید برگشت بزنید 7 روز مهلت تست داره.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم