باتری اچ تی سی دیزایر HTC Desire 530

باتری اصلی اچ تی سی دیزایر 530 HTC Desire با شماره مدل B2PST100 و ظرفیت 2200 میلی آمپرساعت و ولتاژ 3.85ولت

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
150,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری گوشی HTC Desire 530

گوشی Desire 530 اچ تی سی دارای باتری جدا نشدنی Li-ion با ظرفیت 2200mAh است که باید نمایشگر 5.0 اینچ گوشی را تغذیه کند. این گوشی در سال 2016 عرضه شد و به نظر می رسد ظرفیت باتری آن برای تغذیه ی نمایشگر گوشی کافی باشد. مثلا گوشی 5.0 اینچ Desire 626 که در سال 2015 عرضه شد دارای باتری با ظرفیت 2000mAh بود. همزمان با این گوشی سامسونگ از پرچمدار خود یعنی گلکسی S7 رونمایی کرد که نمایشگر 5.1 اینچ و باتری 3000mAh داشت. هم چنین اپل از گوشی آیفون 7 خود رونمایی کرد که نمایشگر 4.7 اینچ و باتری 1960mAh داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید، باتری آن نزدیک به 14 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی است. مثلا این زمان برای باتری S6 حدود 17 ساعت است. زمان مکالمه ی 3G باتری گوشی آیفون 7 نیز حدود 14 ساعت می باشد. بنابراین زمان مکالمه ی 3G این گوشی به مراتب کمتر از گوشی پرچمدار سامسونگ می باشد ولی هم اندازه ی پرچمدار آیفون در این سال است.

اگر گوشی تان را در حالت Standby بگذارید، باتری آن بیشتر از 29 روز دوام خواهد آورد که زمان خیلی خوبی است. در واقع متوسط زمان Standby گوشی ها حدود 24 روز در نظر گرفته می شود. این زمان حدود 6 روز بیشتر از زمان Standby باتری گوشی Optimus Vu است. برای مقایسه، این زمان برای باتری اصلی آیفون 7 حدود 10 است.

اگر از کاربرانی هستید که با گوشی زیاد آهنگ گوش می دهید باید بدانید که باتری گوشی فوق در این زمینه حدود 84 ساعت دوام خواهد آورد که زمان خوبی است. برای مقایسه، این زمان برای گوشی گلکسی S6 و آیفون 7 به ترتیب 49 و 40 ساعت می باشد. بنابراین گوشی فوق برای گوش دادن به موسیقی بسیار خوب است.

اگر دوست دارید با این گوشی وبگردی کنید، باتری آن حدود 9 ساعت دوام می آورد. البته این زمان در مورد استفاده از اینترنت وای فای صدق می کند و اگر از اینترنت داده ی گوشی استفاده کنید زمان وبگردی گوشی اندکی پایین می آید. این زمان برای گوشی گلکسی S6 حدود 12 ساعت است.

از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق حدود 64 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 3 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا گوشی ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند. برای مثال دوام باتری گوشی های گلکسی S6 و آیفون 7 به ترتیب حدود 73 و 61 ساعت است.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری موبایل در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 7 ساعت دوام می آورد که عمر خوبی به حساب می آید. برای مقایسه، باتری سامسونگ S8 تحت این شرایط حدود 8 ساعت و 22 دقیقه دوام می آورد.

یکی دیگر از تست هایی که بر روی باتری گوشی ها انجام می شود مدت زمان فول شارژ شدن آنها است که خوش بختانه باتری گوشی فوق عملکرد نسبتا خوبی در این زمینه دارد و در کمتر از 2 ساعت فول شارژ می شود.

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد نسبتا خوبی ارائه می دهد. بالا بودن زمان Stansby، مکالمه ی 3G و موزیک گوش دادن این گوشی از محاسن باتری آن به شمار می رود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2200mAh

مدل باتری

B2PST100

نوع باتری

Li-ion

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1400-02-12

سلام
این باطری اصلیه؟
تولید شرکت htc یا متفرقه؟
اگه متفرقه با کیفیته یا دو روزه؟
چون من تا 280 ت هم دیدم
اینهمه اختلاف قیمت شک بر اندازه....
لطفا جواب بدین؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

باتری از لحاظ کیفیت مشابه باتری اورجینال هست و بهترین کیفیتی هست که داخل بازار موجوده. شرکت HTC اصلا در زمینه تولید و عرضه باتری فعالیت نداره و هیچ کدوم از باتری‌های موجود در بازار تولید HTC نیستن. اختلاف قیمت همیشه وجود داره. باتری شامل 7 روز مهلت تست و مرجوعی و بازگشت وجه میشه و بعلاوه 30 روز گارانتی تعویض که خیال شما از بابت خرید راحت باشه.

موفق باشید.

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم