برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قاب و شاسی HTC Desire 626

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • آبی آسمانی
درب پشت
150,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با کیف چرمی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy s7 edge مارک Nillkin صفحه نمایش گوشی خود را از خطر شکسته شدن و ترک خوردن محفوظ بدارید. بدیهی است که با استفاده از کیف و کاور موبایل صفحه نمایش گوشی تان بدون گرد و خاک و تمیزتر باقی می ماند.

کیف موبایل یکی از لوازم جانبی موبایل می باشد که وجود آن برای محافظت از صفحه نمایش گوشی حیاتی است. قاب موبایل یا کاور گوشی های زیادی در بازار عرضه می شوند اما بدیهی است که برندهای معروف تر کیفیت بهتر و قدرت محافظت کنندگی بیشتری ارائه می کنند. یکی از این برندهای معروف برای کیف و کاور موبایل برند Nilkin می باشد که امتحان خود را در عرضه محصولاتی با دوام و با کاربری آسان پس داده است.

توضیحات بیشتر در مورد کیف چرمی Samsung Galaxy s7 edge برند نیلکین

  • مجموعه کیف های چرمی sparkle برند نیلکین برای گوشی های Samsung Galaxy S7 Edge، G9350، G935A، G935F که همگی صفحه نمایش 5.5 اینچی دارند متناسب است.
  • پنجره دایره ای شکلی که روی صفحه جلویی این کیف چرمی مشاهده می کنید باعث می شود که بتوانید بدون نیاز به باز کردن گوشی خود تلفن تان را جواب دهیدو زمان، دوربین و دیگر عملکردهای کاربردی را چک کنید.
  • الیاف پرتراکم، لطیف و نفوذ هوا پذیر، از این محافظ صفحه نمایش محافظت می کند.
  • پایین قاب گوشی از متریال پلی کربنات سازگار با محیط زیست ساخته شده است.
  • کیف چرمی نیلکین گوشی Samsung Galaxy s7 edge از متریال فوق العاده با کیفیت پلی کربنات و چرم مصنوعی با دوام PU ساخته شده است.
  • در رنگ های ، سیاه، سفید، قرمز، طلایی شامپاینی و آبی اقیانوسی عرضه می شود.
  • ضخامت آن کمترین حد است ولی از نظر لطافت در سطح متوسط رده بندی می شود.

تجربه کاربری هوشمندانه

می توانید برنامه APP را برای تجربه کاربری هوشمند نصب کنید که شامل حالت خواب، انتخاب عملکرد، پلیر موزیک، ابزارهای رایج و شناسایی تماس گیرنده می باشد. این برنامه ترکیبی عالی از سخت افزار و نرم افزار است.

کیف چرمی گوشی Galaxy s7edge

برای کیف گوشی Samsung Galaxy s7 edge چرمی با کیفیت و دارای طرحی ساده، سبک و کم ضخامت انتخاب شده است در حالی که حس لمس فوق العاده ای را پشتیبانی می کند.

طراحی فوق العاده باریک

کاور قابل چرخش گوشی به گونه ای طراحی شده است که گوشی تان را از 360 درجه محافظت می کند. با این که ضخامت اندکی دارد اما می تواند گوشی تان را از ضربه خوردن و شکسته شدن محافظت کند.

کیف موبایل چرمی گوشی samsung s7 edge

تکنولوژی جدید حالت خواب تجربه خواب پایدار هوشمندی فراهم می کند. کاور را ببندید سپس حالت خواب را انتخاب کنید تا باتری تان کمتر مصرف شود.

کیف چرمی نیلکین سامسونگ galaxy s7 edge

کاور پشتی این گوشی از جنس پلاستیک سخت پلی کربنات می باشد که محکم و محافظت کننده می باشد و وزن سبکی دارد که گوشی تان را از همه جهات محافظت می کند.

کیف چرمی گوشی سامسونگ گلگسی s7 edge مارک نیلکین

کاور پشتی سطح اندک بلندتری نسبت به دوربین گوشی دارد که همین باعث می شود آن را از آسیب و شکستن در امان نگه دارد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

درب پشت

مدل (Model)

HTC Desire 626

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم