باتری آیفون Apple iPhone 11

  • ظرفیت باتری اصلی: 3110mAh
  • ظرفیت باتری برند ماکروتل: 3530mAh
  • اورجینال تقویت شده

باتری آیفون 11در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با 6 ماه گارانتی بی قید و شرط تعویض می‌شود.

در صورت انجام پروگرام باتری، مبلغ 500/000 تومان به هزینه تعویض اضافه می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 6 ماه
کيفيت
انتخاب نوع باتری یک گزینه را انتخاب کنید
مدت زمان تعویض 1 ساعت
1,600,000 تومان
هزینه تعویض (در صورت نیاز): 400,000 تومان
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
توضیحات

باتری آیفون 11 اصلی و تقویت شده

باتری آیفون 11 اصلی دارای ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعت و از نوع لیتیوم یون داخلی است. باتری توسط خود کاربر و بدون تجهیزات مخصوص قابل تعویض نیست. در تست‌های انجام شده، این باتری توانسته است نتایج بسیار خوبی را کسب کند. استقامت کلی 94 ساعتی این باتری در مقابل 86 ساعت استقامت باتری آیفون 11 پرو نشان می‌دهد که این باتری عملکرد بهتری نسبت به مدل بالاتر خود دارد. 

باتری آیفون 11 تقویت شده نسبت به مدل اصلی آن، ظرفیت بالاتری دارد. افزایش تعداد سل‌های به کار رفته در ساخت باتری باعث افزایش ظرفیت و استقامت کلی باتری می‌شود. باتری‌ تقویت شده با برندهای مختلفی در سطح بازار موجود است. ما در فروشگاه ماکروتل از بهترین برند باتری تقویت شده برای گوشی آیفون استفاده می‌کنیم. در ادامه به بررسی مشخصات و عملکرد هر دو مدل باتری می‌پردازیم.

عمر باتری آیفون 11

 باتری اصلی آیفون 11 در آزمایش‌های تست باتری توانست حدود 18 ساعت در حالت مکالمه 3G، حدود 15 ساعت و 30 دقیقه در هنگام وبگردی و نزدیک به 18 ساعت و 43 دقیقه در حالت پخش ویدئو با یک بار شارژ دوام بیاورد. به لطف پشتیبانی این گوشی از فناوری شارژ Power Delivery، این باتری قابلیت شارژر سریع را دارد; اما متاسفانه گوشی آیفون 11 با شارژر قدیمی 5 واتی اپل عرضه می‌شود که با استفاده از آن، شارژ کامل آیفون 11 ممکن است تا 4 ساعت طول بکشد.

پخش ویدئو

باتری آیفون یازده در تست پخش ویدئو، توانست حدود 18 ساعت و 43 دقیقه تا قبل از خاموش شدن دستگاه، دوام بیاورد. این زمان نسبت به باتری آیفون XS Max حدود 5 ساعت افزایش یافته است.

پخش موزیک

اگر باتری آیفون 11 شما فول شارژ باشد و شروع به پخش موزیک کنید؛ تا 65 ساعت به‌طور مداوم می‌توانید از موزیک لذت ببرید.

تست باتری آیفون 11

باتری تقویتی آیفون 11 برند ماکروتل

باتری آیفون 11 تقویت شده برند ماکروتل، از نوع لیتیوم پلیمر است. ظرفیت این باتری نسبت به باتری اصلی، 420 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. ظرفیت باتری ایفون 11 اصلی، 3110mAh است که این عدد در باتری برند ماکروتل به 3530mAh رسیده است. افزایش ظرفیت به معنی این است که تعداد سل‌های بیشتری در ساخت باتری به کار رفته است.

این افزایش ظرفیت باعث افزایش استقامت کلی باتری شده است; یعنی در مقایسه با باتری اصلی، توان بالاتری دارد و مدت زمان بیشتری شارژ نگه می‌دارد. این مدت زمان بسته به استفاده کاربر، به طور میانگین بین 1:30 تا 3 ساعت است. به همین میزان، مدت زمان بیشتری هم طول می‌کشد تا باتری به طور کامل شارژ شود.

در ادامه، مشخصات فنی باتری را بررسی خواهیم کرد. با استفاده از جدیدترین دستگاه پروگرامر، کیفیت باتری را تست می‌کنیم. نحوه‌ی خرید و تعویض باتری را شرح خواهیم داد. شرایط گارانتی باتری را بررسی می‌کنیم.

مشخصات باتری تقویت شده آیفون 11 برند ماکروتل

  • کیفیت باتری: اورجینال تقویت شده
  • ظرفیت باتری: 3530 میلی آمپر ساعت
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر
  • دارای استاندارد MFI

چیزی که کیفیت باتری را تعیین می‌کند، کیفیت سل‌های به کار رفته در ساخت آن است. در ساخت باتری تقویت شده ایفون 11 ماکروتل، از سل‌های با کیفیت اورجینال استفاده شده است. همین موضوع باعث شده است که کیفیت باتری، اورجینال باشد. همچنین تعداد این سل‌ها افزایش پیدا کرده است تا بتواند مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد. اصطلاحا باتری تقویت شده است و mAh بیشتری دارد. باتری تقویتی ایفون 11 ماکروتل از نوع لیتیوم پلیمر است که نسبت به باتری لیتیوم یون، قیمت بالاتری دارد.

در ارتباط با این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم مقاله مقایسه باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری گوشی های هوشمند را مطالعه کنید. همچنین باتری دارای استاندارد MFI است. یعنی از نظر ایمنی، عملکرد و سایر موارد آزمایش و تایید شده است. در نتیجه کاربر می‌تواند با خیال راحت از این باتری استفاده کند.

تست باتری تقویتی آیفون 11 برند ماکروتل

تست باتری تقویت شده iPhone 11 برند ماکروتل

در تصویر بالا نتیجه تست باتری آیفون 11 تقویت شده برند ماکروتل را مشاهده می‌کنید. این تست با استفاده از دستگاه پیشرفته‌ی پروگرامر V1S PRO انجام شده است. این دستگاه قادر است مشخصاتی از باتری مانند مدل، کیفیت، تعداد دفعات شارژ شدن، ظرفیت اصلی و ظرفیت تقویت شده باتری و ... را تشخیص دهد.

مشخصات باتری تقویتی ایفون 11 برند ماکروتل

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دستگاه مدل باتری را iPhone 11 و کیفیت باتری را اورجینال (original) تشخیص داده است. تعداد دفعاتی که باتری شارژ شده (CycleCnt)، صفر است; یعنی باتری نو است و قبلا استفاده نشده است. در سطر بعد، ظرفیت طراحی شده برای باتری (ظرفیت باتری اصلی) را 3092mAh تشخیص داده است. در دو سطر بعد، ظرفیت واقعی و ماکزیمم باتری را 3535mAh نمایش داده است. همچنین مشخص کرده است که ظرفیت آن نسبت به باتری اصلی، 14% افزایش پیدا کرده است.

این دستگاه، مشخصات دیگری از قبیل دما، جریان و ولتاژ باتری را نیز تشخیص داده است. همچنین به ما نشان می‌دهد که باتری چند درصد شارژ دارد. در این تصویر، شارژ باتری 60% است. یعنی اگر این باتری بر روی گوشی نصب شود، درصد شارژ باتری 60% نمایش داده می‌شود. همچنین به ما نشان داده است که باتری با داشتن 60% شارژ، به میزان 2055mAh ظرفیت خواهد داشت.

خرید باتری آیفون 11

برای خرید باتری آیفون 11 از فروشگاه ماکروتل، به چند روش می‌توانید اقدام کنید:

  • از طریق وب سایت ماکروتل به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید. برای ساکنین تهران، دو روش ارسال با پیک موتوری و پست پیشتاز وجود دارد. برای ساکنین شهرهای دیگر، ارسال با پست پیشتاز و تیپاکس انجام خواهد شد.
  • با مراجعه حضوری به دفاتر ماکروتل، می‌توانید باتری را خریداری نمایید. همچنین امکان تعویض باتری در واحد تعمیرات موبایل ماکروتل فراهم است.
  • در صورتی که امکان خرید اینترنتی یا حضوری را ندارید، می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های پشتیبانی و دریافت شماره کارت، خرید را انجام دهید.

قیمت تعویض باتری آیفون 11 با توجه به نوع و کیفیت باتری متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، باتری‌های لیتیوم پلیمر قیمت بالاتری نسبت به باتری‌های لیتیوم یون دارند. یا اینکه باتری‌های تقویت شده، قیمت بالاتری نسبت به باتری‌های معمولی دارند.

تعویض باتری آیفون 11

بعد از خرید باتری از فروشگاه ماکروتل، می‌توانید آن را در هر مرکز تعمیرات موبایل معتبری تعویض کنید. تیم تعمیرات موبایل ماکروتل با کادری مجرب و متخصص، آماده‌ی ارائه‌ی تمامی خدمات در زمینه‌ی تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی شماست. جهت تعویض باتری آیفون 11 می‌توانید از طریق تکمیل فرم تعمیرات درخواست خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و یا با مراجعه حضوری به شعب ماکروتل تعویض باتری خود را انجام دهید.

مدت زمانی که برای تعویض باتری در دفاتر ماکروتل نیاز است، حداکثر یک ساعت است. همچنین پروگرام باتری (رفع ارور و نمایش سلامت باتری)  به درخواست شما انجام می‌شود که در این صورت به مدت زمان تعویض باتری، یک ساعت اضافه خواهد شد. هزینه پروگرام، جدا از هزینه تعویض باتری است و به طور میانگین بین 600 تا 700 هزار تومان است.

گارانتی باتری

تمامی باتری‌های آیفون برند ماکروتل، شامل 7 روز مهلت تست و 6 ماه گارانتی تعویض بی قید و شرط است. طی این مدت، هر ایرادی اعم از تخلیه شارژ سریع، داغ شدن بیش از حد گوشی، طولانی شدن بیش از حد زمان شارژ، بادکردگی باتری و ... شامل گارانتی می‌شود. جهت استفاده از گارانتی، نیاز است که باتری توسط کارشناسان ما تست شود و ایراد بیان شده از سمت کاربر، مشاهده شود. در صورت مشاهده ایراد، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، باتری معیوب با یک باتری سالم و نو جایگزین خواهد شد.

چه باتری را در دفاتر ماکروتل تعویض نمایید و چه باتری را خرید کنید و در مراکز دیگری تعویض کنید، شرایط گارانتی یکسان است. در صورت خرابی باتری، ساکنین شهر تهران با مراجعه حضوری به دفتر ماکروتل از گارانتی استفاده خواهند کرد. ساکنین شهرهای دیگر با هماهنگی تیم پشتیبانی، گوشی خود را به آدس ما ارسال کرده و از گارانتی بهره‌مند خواهند شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری اصلی

3110mAh

نوع باتری اصلی

لیتیوم یون (Li-ion)

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

94 ساعت

زمان پخش ویدئو

14 ساعت

زمان پخش موزیک

65 ساعت

چسب زیر باتری

مدت زمان تعویض

1 ساعت

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

ظرفیت باتری ماکروتل

3530mAh

نوع باتری ماکروتل

لیتیوم پلیمر (Li-Po)

پرسش و پاسخ (7)

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 7 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1403-07-02

سلام برای تعویض میتونیم مراجعه حضوری داشته باشیم یا باید با پیک گوشی رو ارسال کنیم

خالد احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام هیچ فرقی نداره هم حضوری میشه هم با پیک کلا تعویض باتری زیر ۱ ساعت انجام میشه.

5.0
1402-05-02

سلام وقت بخیر
اینی که فرمایش میکنید راجع به درصد هلث باتری تعویضی تو ایران نمایندگی اپل استور هست که تعویض کنیم و درصد باتری رو همچنان نشون بده ؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

اپل استور داخل ایران نمایندگی نداره. مراکز تعمیرات موبایل در ایران با دستگاه مخصوص و از طریق پروگرم، فلت باتری قبلی رو با باتری جدید جا به جا میکنن که فقط درصد سلامت باتری نمایش داده بشه.

5.0
1402-01-31

آیا باطری تعویضی شما توسط setting دستگاه موبایل شناسایی میشود و Battery health را نشان میدهد

علیرضا احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام وقت بخیر

از ایفون X به بالا بعد از تعویض باتری، درصد سلامت باتری نمایش نمی‌ده و باتری باید پروگرم بشه که دستگاه پروگرمر فقط در نمایندگی اپل استور موجوده. 

5.0
1402-01-09

سلام بعد از تعویض سلامت باتری نمایش داده میشود؟

علیرضا احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام وقت بخیر

از گوشی آیفون ایکس به بالا بعد از تعویض باتری درصد سلامت نمیزنه و باید باتری پروگرم بشه که دستگاه پروگرمر فقط در نمایندگی اپل استور موجود هستش.

3.0
1401-05-28

سلام نیاز به به اتصال چیپ باتری قدیم به باتری جدید هست؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر برای نمایش درصد سلامت باتری نیازه باتری جدید پروگرام بشه که دستگاه اون فقط در نمایندگی اپل استور موجوده و ما چیپ باتری قدیمی رو به‌صورت دستی به باتری جدید انجام نمیدیم چون این کار اصولی نیست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم