برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری LG Optimus G E975

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
99,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل LG Optimus G

گوشی Optimus G E975 ال جی که در سال 2012 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی لیتیوم پلیمر با ظرفیت 2100mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 4.7 اینچی گوشی را بر عهده دارد که باید دید تا چه حد انتظارات را برآورده می کند. به نظر می رسد ظرفیت این باتری برای تغذیه ی نمایشگر آن کافی باشد چون باتری گوشی گلکسی S4 سامسونگ در سال 2013 عرضه شد که نمایشگر 5 اینچ و باتری 2600mAh داشت.

عمر باتری این گوشی تحت شرایط مختلف اندازه گیری شد که نتایج آن را در شکل زیر مشاهده می کنید. در واقع اگر نور صفحه نمایش گوشی را روی مینیمم بگذارید و از وای فای آن استفاده نکنید آنگاه باتری آن حدود 18 ساعت و 15 دقیقه دوام خواهد آورد که خیلی خوب است. اگر با این گوشی از طریق وای فای وب گردی انجام دهید، باتری آن تا 11 ساعت و 10 دقیقه دوام می آورد که مجددا نتیجه ی خوبی محسوب می شود. البته اگر اینترنت داده ی گوشی را فعال کنید این زمان کاهش خواهد یافت ولی هم چنان نسبت به گوشی های رقیب عملکرد بهتری خواهد داشت. در آخر باید اضافه کنیم که اگر نور صفحه نمایش گوشی را در ماکزیمم آن بگذارید و با آن کار کنید، آنگاه باتری گوشی شما تا 3 ساعت و 32 دقیقه دوام خواهد آورد.

در مجموع می توان گفت عمر باتری این گوشی با توجه به نحوه ی استفاده از آن بین 4 تا 18 ساعت دوام خواهد آورد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما قابلیت های غیر ضروری گوشی تان را ببندید تا باتری آن بیشتر دوام بیاورد.

مشخصات باتری LG Optimus G

در کل عمر باتری بستگی به نحوه ی استفاده از آن دارد. مثلا در یکی از تست ها ما روزانه چند بار ایمیل خود را چک کردیم، کمی بازی و وب گردی انجام دادیم که نهایتا باتری این گوشی حدود 1.5 روز دوام آورد. این الگوی استفاده به عنوان الگوی متوسط شناخته می شود. اما اگر با گوشی خود زیاد کار کنید باتری آن تا نصف روز هم دوام نمی آورد.

اگر گوشی فوق را در حالت Standby بگذارید، باتری آن بیشتر از 410 ساعت (حدود 17 روز) دوام خواهد آورد که زمان نسبتا زیادی است. مثلا این زمان برای گوشی آیفون 4s حدود 250 ساعت است. حتی گوشی گلکسی S4 سامسونگ نیز عملکرد متوسطی دارد و زمان Standby آن حدود 370 ساعت (15 روز) می باشد.

اگر با این گوشی مکالمه ی 2G انجام دهید باتری آن بیشتر از 15 ساعت دوام خواهد آورد. زمان مکالمه ی 3G با این گوشی نیز بیشتر از 12 ساعت است که هر دو زمان خوب هستند. برای مثال، زمان مکالمه ی 3G با گوشی های گلکسی S4 و باتری آیفون 4s به ترتیب 17 و 10 هستند.

از نظر زمان شارژ شدن نیز باتری این گوشی پس از 3 ساعت و 30 دقیقه فول شارژ می شود که برای باتری با این ظرفیت زمان نسبتا زیادی است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1397-09-30

سال ساخت باطری کی هست

پاسخ از ماکروتل : معمولا 2017 یا 2018 هست .برای اطلاع دقیق تر با دفتر تماس بگیرید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم