Microsoft    /    Nokia Lumia

درب پشت گوشی Microsoft Lumia 640xl

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • بنفش
22,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Microsoft Lumia 640xl که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود.  درب پشت اورجینال lumia 640 xl به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی 640xl خود می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال Microsoft lumia 64 xl تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «لومیا 640 ایکس ال» شما می باشد. این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 640 xl

مختصری درباره طراحی گوشی Microsoft Lumia 640 xl

گوشی مایکروسافت لومیا 640xl ابعاد بزرگی دارد. ممکن است افراد هنگام بیرون آوردن آن از جیب شان متوجه بزرگ بودن این گوشی نشوند، اما اگر به دنبال مدلی با بدنه تقریبا نارنجی نئونی آن بروند قطعا بزرگی آن را متوجه خواهند شد.  

رنگ های محافظه کارانه تری نیز به جای رنگ های روشن آن وجود دارند، اما مدل رنگ روشن آن از نظر بصری به نظر بزرگ می رسد و بیرون آوردن آن از جیب و تماس گرفتن با آن اندکی خجالت آور است.

استفاده از این گوشی با یک دست دشوار است. با ضخامت 9 میلی متر این گوشی اندکی بزرگتر از lumia 640 (ضخامت 8.8 میلی متر) است و از نظر عرضی حدودا شبیه Nexus 6 می باشد. کشیدن شست به طرف دیگر صفحه نمایش گوشی برای دست هایی با سایز متوسط غیرممکن است. این واقعا شرم آور است چرا که مایکروسافت شهرت خوبی برای کیفیت ساخت گوشی های خود دارد. با این حال هیچ انتقادی از طراحی پلاستیکی آن نمی توان کرد. هیچ شکافی بین صفحه نمایش و جوانب گوشی وجود ندارد تا گرد خاک و پرزهای لباس در داخل آن گیر کند.

قیمت درب پشت گوشی lumia 640 xl

مایکروسافت علیه دکمه های فیزیکی پایین صفحه نمایش عمل کرده است، درحالی که دکمه تنظیم کننده صدا و استندبای موقع در دست گرفتن گوشی به آسانی در معرض دسترسی هستند. همه آن ها در سمت چپ گوشی قرار گرفته اند درحالی که جک هدفون در لبه بالایی و پورت شارژ میکرو USB در لبه پایینی گوشی نصب شده است.

درب پشت رنگ روشن و قابل تعویض این گوشی ظاهر متفاوتی نسبت به بدنه براق گوشی lumia 640 دارد که تغییر خوبی به شمار می رود. ظاهر آن شبیه بدنه مات پلاستیکی گوشی lumia 930 است و برای دست گرفتن نسبت به گوشی کوچکتر 640 بهتر است. لوگوی مایکروسافت، اسپیکر کوچک و لنزهای کمی بیرون زده دوربین تنها چیزهایی هستند که به ظاهر ساده و بی آلایش درب پشت گوشی اضافه شده اند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1397-08-19

سلام .موجود نمکنید

پاسخ از ماکروتل : موجود شد توی سایت میزنیم.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم