برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
NOKIA    /    Nokia Lumia

درب پشت گوشی Nokia X2 Dual SIM

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سبز
  • نارنجی
13,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Nokia x2 دو سیم که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال Nokia x2 dual sim به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی خود می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال Nokia x2 دو سیم تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «نوکیا ایکس دو» شما می باشد. این درب موبایل از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی است. 

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

مختصری درباره طراحی گوشی Nokia x2

نوکیا x2 به نظر می رسد که طراحی شیک خود را از مدل های لومیا قرض گرفته باشد. پنل جلویی آن به طور سنتی براق و مشکی است بر خلاف درب پشت آن که می تواند نارنجی، سبز، سیاه و سفید باشد.

قابل ذکر است که پلاتسیک رنگی درب پشت آن به عنوان لایه ای شفاف ارائه شده است طوری که موقع نگاه کردن به گوشی از زاویه متوجه آن می شوید. درب پشت و جوانب کناری گوشی به هم متصل و یکپارچه هستند بنابراین برای دسترسی به باتری و اسلاتی از میکرو SIM و میکروSD مجبورید آن را بردارید.

تعویض Hot هیچ کدام از کارت ها در این گوشی انجام نمی شود و نیاز به برداشتن باتری دارید.

یکی از تفاوت های گوشی Nokia X2 این است که روی پنل جلویی گوشی نه تنها دکمه بازگشت بلکه یک کلید انتقالی مخصوص صفحه اصلی  لمس می شود.

در حال حاضر فشار دادن طولانی دکمه پیکان شکل به شما اجازه می دهد تا نوار چند وظیفه ای را باز کنید که پیش از این امکان پذیر نبود.

در پایان دکمه های صدا و پاور در سمت چپ گوشی و میکرو USB و جک صوتی در بالای آن قرار دارد.

جلو و عقب گوشی Nokia X2 و تمام گوشه های Nokia x2 از پلاستیک ساخته شده است و برای همین با دیدن قیمت آن نباید تعجب کنید. این گوشی ظاهری همانند یک مخزن پلاستیکی دارد و خیلی محکم است و از نظر کیفیت ساخت جزو بهترین گوشی ها در این رنج قیمت می باشد، اما این ضخامت گوشی را افزایش داده است. ضخامت آن 11 میلی متر است که بدون وجود درب پشت ضخیم می توانست تا 9 یا 10 میلی متر کاهش ضخامت داشته باشد.

به علاوه در جلوی این گوشی محافظ شیشه ای وجود دارد که گوریلا گلس بودن آن هنوز تایید نشده است. گوشی Nokia x2 فاقد نوتیفیکیشن های LED می باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم