برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Microsoft    /    Nokia Lumia

درب پشت Microsoft Lumia 950 XL

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سبز
  • نارنجی
19,900 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Microsoft Lumia 950 xl که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال lumia 950 xl به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی lumia 950 xl  می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال Nokia Lumia 950xl تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «لومیا 950 ایکس ال» شما می باشد. این درب موبایل از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 950 xl

مختصری درباره گوشی  Lumia 950xl

از زمانی که نوکیا(گوشی های مایکروسافت فعلی) اولین گوشی هوشمند ویندوز فون 7 خود یعنی لومیا 800 را ماه‌ها قبل راه اندازی کرد، این شرکت جریانی از گوشی های رنگ روشن و منحصربه فرد را به راه انداخت.

ما امیدوار بودیم که گوشی Lumia 950 xl هم از این جریان پیروی کند اما متاسفانه اینطور نبود. گوشی مشکی رنگ طبق بررسی های انجام شده یکی از بی روح ترین و کسل کننده ترین ظاهرهای گوشی را در بین گوشی هایی که ما اخیرا بررسی کرده بودیم داشت. این گوشی فاقد هر گونه ویژگی های طراحی بارز است و سنسور دوربین PureView آن در پشت گوشی قرار گرفته است.

پوشش پلی کربنات بدنه Lunia 950 xl به اندازه گوشی های لومیای قبلی مستحکم و قوی نیست. با فشار آوردن به درب پشت قابل تعویض  این گوشی، درب پشت آن بیش از مقداری که انتظار داشتیم خم شد.

قیمت خرید درب پشت lumia 950 xl

توجه داشته باشید که درب پشت آن را با دقت جا بزنید تا سست نماند که با ضربه ای کوچک باتری تان به بیرون پرتاب شود.

یک USB از نوع رابط C در امتداد لبه پایین گوشی وجود دارد و در ماه های آینده پیش بینی می شود که جایگزین میکرو USB ها به عنوان رابط استاندارد گوشی های هوشمند شود.

دکمه های پاور، صدا و شاتر در موقعیت خوبی تعبیه شده اند طوری که می توانید با یک دست به آن ها دسترسی داشته باشید در عین حال که ابعاد گوشی نسبتا بزرگ و 152x78 x 8.1 است. وزن این گوشی 165 گرم است که بدین معناست که گوشی Lumia 950xl خیلی سنگین نیست و هرگز در دست گرفتن آن پرزحمت نیست و دست و پاگیر نیست. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1397-01-24

وایرلس و تگ ان اف سی داره؟

پاسخ از ماکروتل : سلام خیر نداره.
4.0
1396-11-11

آیا کیت شارژ وایرلس و ان اف سی و نوشته ی pureview و آرم مایکروسافت رو داره؟؟؟

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم