Remax    /    Remax

هندزفری Remax RM-610D

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
155,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

کسانی که علاقه مند به موسیقی هستند و وقت زیادی را صرف گوش دادن به آهنگ می کنند، باید برای جلوگیری از آسیب دیدن گوش خود از هندزفری های با کیفیت استفاده کنند. اما از آنجایی که امروزه هندزفری های با کیفیت قیمت بالایی دارند، تهیه کردن آن ها ممکن است برای کاربران کمی سخت باشد. هندزفری Remax RM-610D از جمله هندزفری هاییست که قیمت نسبتا مطلوبی دارد، و کیفیت آن بسیار بالاست. این هندزفری در وبسایت آمازون رتبه بالای 4.5 از 5 را دریافت کرده که می توان گفت هندزفری Remax RM-610D یکی از بهترین هندزفری های ارزان قیمت بازار است. به صورتی که می تواند جای هندزفری های دیگری همچون هندزفری Samsung AKG یا هدفون JBL C200SI را بگیرد.

کابل این هندزفری کاملا فلت و صاف است، که این ویژگی باعث می شود سیم های داخلی آن کمتر در معرض آسیب قرار بگیرند، اما با این حال اگر فشار زیادی به کابل آن وارد شود باعث آسیب دیدگی هندزفری می شود. بنابراین نحوه استفاده کاربر از هندزفری در طول عمر آن بسیار اهمیت دارد و حتی تا چند سال می تواند بدون هیچ مشکلی کار کند.

اگر طراحی هندزفری Xiaomi - HSEJ03JY را دیده باشید، احتمالا با طراحی نسل سوم هندزفری های تو-گوشی یا in-Ear آشنا هستید. درست مانند هندزفری Xiaomi این هندزفری نیز از همان طراحی برخوردار است. طراحی قسمت گوش هندزفری به گونه ایست که تعادلی بین میزان صدا و هوای موجود ایجاد می کند، که همین موضوع باعث می شود یک صدای شیوا و رسا بدون این که موجب درد گوش شود، به گوش کاربر برسد. چیزی که در این هندزفری کاربران زیادی را به خود جذب کرده، رنگ بندی آن است. برخلاف بسیاری از هندزفری ها که فقط در یک یا دو رنگ ساده عرضه می شوند، هندزفری Remax RM-610D در چهار رنگ طلایی، مشکی، قرمز و نقره ای موجود است.

هدفون Remax RM-610D جک 3.5 میلیمتری دارد. بنابراین با هر دستگاه صوتی که دارای پورت 3.5 میلیمتری هدفون و هندزفری باشد سازگار است. طول سیم هندزفری Remax RM-610D حدود 1.2 متر و مناسب برای استفاده معمولی و ورزش می باشد. داشتن دکمه های کنترل صدا و توقف/ادامه موزیک به شما کمک می کند بدون نیاز به دسترسی گوشی خود، موزیک مورد علاقه تان را اجرا کنید. دکمه توقف/ادامه موزیک برای پاسخ دادن یا رد کردن تماس نیز استفاده می شود بنابراین در هنگام رانندگی می توانید به راحتی و بدون دردسر با تلفن همراه صحبت کنید. داشتن میکرفون با کیفیت که پشت نوار کنترل به صورتی داخلی تعبیه شده، علاوه بر موقع تماس، برای ضبط صدا و پادکست کاربرد بسیار خوبی دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم