برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Remax    /    Remax

هندزفری Remax RM-565i

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
155,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری Remax RM-565i هم خانواده هندزفری Remax RM-610D و در همان محدوده قیمت است. این هندزفری نیز یکی هندزفری های سیمی با کیفیت بالا و البته ارزان قیمت محسوب می شود. البته تفاوت هایی جزئی با هندزفری Remax RM-610D دارد، اما این تفاوت ها از ارزش و کیفیت صدای آن کم نمی کند. همانطور که روی جعبه این هندزفری نوشته شده، جنس هندزفری از استیل ضد زنگ است، که علاوه بر زیبایی در استقامت آن نیز نقش دارد.

مانند هندزفری Remax RM-610D، کابل این هندزفری کاملا فلت و صاف است و استقامت خوبی دارد. اما در صورت نیاز می توانید از فنر برای جلو گیری از خم شدن و آسیب دیدن سیم هندزفری استفاده کنید. هندزفری Remax RM-565i در استفاده معمولی عمر بسیار زیادی دارد. این هدفون 1.3 متری با داشتن جک 3.5 میلیمتری هدفون و هندزفری با هر دو سیستم عامل Android و iOS سازگار است. از آن برای دیگر دستگاه های صوتی که دارای پورت 3.5 میلیمتری هدفون هستند نیز می توان استفاده کرد.

هندزفری Remax RM-565i برخلاف برادر خود از همان طراحی هندزفری های نسل دوم استفاده می کند و در قسمت گوش هندزفری، اسپیکر های 6 میلیمتری دارد در صورتی که در Remax RM-610D اسپیکر 10 میلیمتری به کار رفته است.

از ویژگی هایی که این هندزفری دارد، ویژگی مهار کردن نویز صداست که باعث می شود صدای بهتری به گوش کاربر برسد و همچنین لاستیک هایی که در قسمت گوش هندزفری قرار دارد، باعث ایزوله کردن صدا و در نهایت کم کردن صدای محیط می شود. در بسته بندی این هندزفری شما چند لاستیک اضافه با اندازه های کوچک و بزرگ دریافت می کنید. بنابراین می توانید به راحتی اندازه دلخواه خود را برای هندزفری انتخاب کنید.

این هندزفری در رنگ های قرمز، طلایی و مشکی موجود و وزن آن 16 گرم است که می توان گفت وزن متوسطی دارد. بنابریان برای استفاده معمولی، استفاده هنگام ورزش و حتی در مواقع رانندگی کاربرد دارد. اما چیزی که در این هندزفری کمی آزار دهنده است، فقدان دکمه های کنترل صدا می باشد. در قسمت نوار کنترل هندزفری Remax RM-565i فقط دکمه توقف/ادامه موزیک وجود دارد که برای برقراری یا قطع تماس نیز استفاده می شود. مانند دیگر هندزفری های موجود در بازار، هندزفری Remax RM-565i یک میکروفون با کیفیت در پایین دکمه کنترل موزیک خود دارد که برای انتقال صدا هنگام تماس، یا برای ضبط صدا و پادکست استفاده می شود.

اگر به دنبال یک هندزفری با کیفیت در عین حال ارزان قیمت هستید، این هندزفری را باید به لیست علاقه مندی های خوت اضافه کنید چرا که طبق نظر کاربران یکی از بهترین و پر فروش ترین هندزفری های سال شناخته شده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم