باطری گوشی Samsung Galaxy Young S6310

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
89,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری Samaung Galaxy Young S6310/سامسونگ گلگسی یانگ S6310 ظرفیت 1300 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی می باشد.

باطری galaxy young توسط خود کاربر قابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصلی Samsung Young بهترین بهره وری را برای گوشی خود فراهم کنید.

طبق اطلاعات رسمی این باتری د رحالت استندبای گوشی در شبکه ی 3g تا 250 ساعت می تواند دوام بیاورد. به علاوه در مکالمه ی پیوسته در این شبکه نیز تا 6 ساعت و 40 دقیقه می تواند شارژ نگه دارد.

برای خرید انواع باتری اصلی موبایل روی لینک کلیک کنید

خرید باطری اصل Galaxy Young S6310

عمر باتری موبایل Galaxy Young نسبت به بقیه ی گوشی ها متوسط است. این گوشی به راحتی تا یک روز کامل شارژ نگه می دارد. اگر استفاده ی شما نسبتا کم باشد حتی تا چند ساعتی بیشتر از دو روز نیز دوام می آورد.

با باتری لیتیوم یونی که در زیر یک درپوش پلاستیکی تعبیه شده است ادعای 6 ساعت و نیم در مکالمه ی پیوسته ی سامسونگ صحت دارد. صفحه نمایش خسته کننده و کوچک آن در این جا مزیتی دارد و آن این است که انرژی کمتری از باتری می گیرد. درست است که قدرت  باتری آن تقریبا به اندازه ی Galaxy Fame می باشد، اما این اصلا بدین معنا نیست که این گوشی توسط نزدیک ترین رقبایش تحت شعاع قرار گرفته است.

برای این‌که باتری گوشی‌تان خراب نشود باید از شارژر مناسب استفاده کنید. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ روی لینک کلیک کنید.

خرید باطری اصل Samsung Young S6310

سامسونگ با گوشی موبایل Young امید دارد تا نام برندش او را در جذب مشتری بیشتر یاری کند چرا که گوشی های دیگری نیز با همین قیمت وجود دارند که خصوصیات و ویژگی های بهتری دارند اما نام آن ها کمتر شناخته شده است. این عامل شاید برای خیلی ها مهم نباشد اما چون بازار هدف این گوشی افراد نوجوان یا پیش نوجوان می باشد بنابراین سامسونگ می خواهد در این مورد شانس خود را محک بزند.

سامسونگ Young از نظر قیمتی که برای آن می پردازید نسبت به گوشی موبایل Fame گزینه ی بهتری است. Young در مقایسه با قیمت سایر رقبایش تقریبا در میانه قرار می گیرد. این گوشی بهتر از LG Optimus L3 می باشد اما به اندازه ی گوشی Vodafone Smart 3 یا حتی گوشی های هواوی جذاب و قابل توجه نیست. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1300mAh

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.7 ولت

حالت Standby

250 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

6 ساعت و 40 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم