درب پشت Samsung Galaxy S7

تعویض درب پشت گوشی سامسونگ گلکسی S7 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل نیم ساعته انجام می‌شود.

برای تعویض درب پشت گوشی خود می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را انجام دهید.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت یک گزینه را انتخاب کنید
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • آبی
  • نقره ای
  • طلایی
  • پینک گلد
مدت زمان تعویض 30 دقیقه
هزینه تعویض در دفتر ماکروتل 100,000 تومان
210,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
92% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>2 امتیاز ماکروپوینت 2 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

درب پشت سامسونگ Samsung Galaxy S7

با درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy S7  که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال galaxy s7 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باتری سامسونگ S7 و نیز تاچ ال سی دی گوشی s7 می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال galaxy s7  تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «گلگسی اس 7» شما می باشد. این درب موبایل از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوب از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی Samsung S7

مختصری درباره طراحی گوشی Samsung S7

در نگاه اول شما فکر می کنید که گوشی Samsung Galaxy S7 ظاهری تقریبا یکسان با Galaxy S6 دارد و آن به دلیل این است که سامسونگ همان طرح روکش فلزی و شیشه ای که در گوشی S6 استفاده کرده بود در این گوشی به کار برده است که در نهایت شاهد حرکت تولید کننده برای حذف وابستگی به مواد پلاستیکی و به جای آن به کار بردن متریال هایی که بهتر برچسب قیمت فلگ شیپ را منعکس کنند هستیم که این در Galaxy S7 اعمال شده است.

گوشه های این گوشی گردتر و فریم آلمینویمی آن که بین شیشه جلویی و بدنه پشتی محصور شده است، از آن جایی که نسبت به سلف خود کمتر برآمدگی دارد معضلات کمتری نیز به وجود می آورد. این بدان معناست که موقعی که این گوشی را در دست نگه می دارید قسمت های فلزی کمتری را روی پوست دست خود احساس می کنید که این زیبایی S7 را نسبت به S6 در درجه پایین تری قرار می دهد، اما هنگامی که از آن ها استفاده کنید می بینید که گوشی S7 نسبت به سلف خود در دست راحت تر و شیک تر نگه داشته می شود.

قیمت خرید درب پشت گوشی Samsung S7

ابعاد این گوشی 142.4x 69.6 x 7.9 است و رقم اول آن است که برای ما اهمیت دارد. گلگسی s7 با ضخامت 7.9 میلی متر از گوشی S6 با اختلاف 1.1 میلی متر بزرگتر است اما هنگامی که آن را در دست می گیرید متوجه این موضوع نمی شوید و این به خاطر لبه های گرد بدنه پشتی گوشی است. ظاهر بدنه پشتی این گوشی از درب پشت نوت 5 وام گرفته شده است که در دست نگه داشتن آن راحت تر باشد.

در واقع Galaxy S7 را می توانید با خیال راحت در دست نگهدارید  و برخلاف گوشی های  iPhone 6S و LG G5 می باشد که پشت صافی دارند و در نتیجه در کف دست ضمخت و بی لطافت احساس می شوند. ساختار فلزی شیشه ای گوشی Galaxy s7 اصطکاک کمتری دارد ولی از آن جایی که این گوشی به خوبی با ساختار دست هماهنگ می شود لیز خوردن و سرخوردن آن نسبت به دو گوشی مذکور کمتر است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

شیشه دوربین

کیفیت اورجینال شیشه دوربین دارد

جنس درب پشت

شیشه ای

مدل (Model)

Galaxy S7

مدت زمان تعویض

30 دقیقه

پرسش و پاسخ (15)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 15 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401-04-03

با سلام گوشی من رنگشو گولد پلاتینیوم روی کارتن زده الان باید طلایی رو سفارش بدم یا پینک گولد ممنون میشم راهنمایی بفرماید .

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر درب پشت اس 7 در رنگ گلد از شرکت دو رنگ گلد و پینک گلد زده شده، اگر برروی کارتن گوشی شما رنگ گلد پلاتینیوم درج شده ممکنه رنگ گلد باشه چون اگه پینک گلد باشه حتما برروی کارتن درج میشه.
1.0
1400-11-03
خریدار

کیفیت درب پشت خیلی پایین هستش من کیفیت شرکت سامسونگ خریداری کردم به قیمت 140 هزار تومان اما کیفیتش خیلی پایین هستش و مطابق کیفیت بازاری هستش چسب دور هم اصلا بدرد نخورد و دور انداختمش تنها تفاوتی که با بازای داره اینا که شیشه دوربین همراهش هستش اگه از بازار میخریدم درب میشد 60 تومن و لنز میشد 30 تومن

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر در سایت دو کیفیت اصل بازاری و اصل شرکتی سامسونگ موجود هستش و شما ممکنه اصل بازاری رو انتخاب کرده باشید. شما باید از قسمت نوع کیفیت، کیفیت موردنظر درب پشت اس 7 رو انتخاب کنید. برای نصب از چسب خود درب پشت استفاده نمی‌کنند باید حتما چسب کاری بشه. شما با پشتیبانی فروش تماس بگیرین که به مشکلتون رسیدگی بشه.
5.0
1400-09-27
خریدار

وقت بخیر.ببخشید این درب های پشت روش چسب داره یا باید جداگانه چسب رو خریداری کنیم؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بهتره که خودتون جداگونه بازم چسب خریداری کنید و درب پشت رو چسب کنید.
5.0
1400-08-14

سلام درب پشت گوشی همراه با محافظ دوربین هست یا نه

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله همراه با شیشه دوربین هستش.
5.0
1400-03-20

سلام،خسته نباشید میخواستم بدونم،۲مدل واسه تهیه هست،یکی شرکتی سامسونگ،دومیorg میخواستم ببینم،چه فرقی دارند؟و کدوم بهتر است؟ممنون اگه زود جواب بدید،باتشکر.

پاسخ از ماکروتل : درود. org همون اصل بازاری هست. کمی کیفیتش از اورجینال شرکتی پایینتره. اورجینال شرکتی یا همون oem ساخت خودش شرکت سامسونگ هست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم