قاب و شاسی Sony Xperia Z2

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • بنفش
250,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با کیف چرمی گوشی سونی زد فایو پریمیوم/Sony z5 premium از سری کیف های Qin مارک Nillkin صفحه نمایش گوشی خود را از خطر شکسته شدن و ترک خوردن محفوظ بدارید. بدیهی است که با استفاده از کیف و کاور موبایل صفحه نمایش گوشی تان بدون گرد و خاک و تمیزتر باقی می ماند.

کیف و قاب موبایل یکی از لوازم جانبی موبایل می باشد که وجود آن برای محافظت از صفحه نمایش گوشی حیاتی است. قاب محافظ یا کاور گوشی های زیادی در بازار عرضه می شوند اما مشخص است که برندهای معروف تر کیفیت بهتر و قدرت محافظت کنندگی بیشتری ارائه می کنند. برند Nilkin یکی از این برندهای معروف تولیدکننده کیف و کاور موبایل و سایر لوازم جانبی موبایل می باشد که امتحان خود را در تولید محصولاتی بادوام و مقاوم و در عین حال مقرون به صرفه پس داده است.  

معرفی مشخصات کیف چرمی نیلکین sony z5 premium

کیف موبایل sony z5 premium از چرم مرغوب مصنوعی و بدنه پشتی پلاستکی سخت از جنس پلی کربنات ساخته شده است که می تواند به خوبی از درب پشت گوشی sony z5 premium دربرابر ضربات و صدمات حفاظت کنند. 

قاب پشتی آن بافت چرمی ساده ای دارد که برای بهتر در دست گرفتن مناسب شده و نیز از به جا ماندن اثرات انگشتان روی سطح آن جلوگیری می کند.

پوشش داخلی چرمی آن از الیاف میکروفیبر فوق العاده نرمی ساخته شده که از صفحه نمایش گوشی تان در برابر خط و خش و گرد و غبار محافظت می کند.

با برش دقیق جای پورت ها و دکمه ها در عین این که به طور کامل از تمام قسمت های گوشی سونی زد فایو پریمیوم محافظت کرده اید با هیچ محدودیتی در عملکرد گوشی تان مواجه نمی شوید و به راحتی به همه پورت ها و کمه ها دسترسی دارید.

بدنه پشتی که از پلی کربنات سازگار با محیط زیست ساخته شده دربرابر لغزش و سایش مقاوم است و بدنه گوشی را در برابر ضربات مصون می دارد.

مفصلی که قسمت جلوی کیف را به بدنه پشتی آن وصل می کند ساخته دست انسان، زیبا و بادوام است.

سطح بدنه پشتی کیف بالاتر از سطح دوربین است که همین عامل موجب حفظ دوربین در برابر آسیب و شکستگی می شود. 

برند نیکلین تمام انواع لوازم جانبی گوشی ها و تبلت های تقریبا تمام برندهای سرتاسر جهان را تولید و صادر می کند. این شرکت در چین تاسیس شد و به تولید لوازم جانبی با کیفیتی که قیمت مقرون به صرفه ای  دارند و در عین حال کیفیت آن افت نکرده مشهور شده است.

توجه: این کیف پنجره نمایشگر برای مشاهده نوتیفیکیشن ها ارائه نمی کند. 

ویژگی های کلی محصول:

  • پوشش چرمی با الیاف داخلی میکروفیبر
  • قاب پشتی دارای بافتی چرمی ساده برای بهتر در دست گرفتن
  • طراحی فوق العاده باریک در عین ارائه حفاظت مطلوب
  • برش های دقیق برای دسترسی به همه پورت ها و دکمه ها
ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

مدل (Model)

Xperia Z2

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم