برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A80

تاچ ال سی دی گوشی Samsung Galaxy A80  با ریزولوشن 1080x2400و صفحه نمایش 6.7 اینچ از نوع Super AMOLED است.

تعویض این صفحه نمایش در دفاتر ماکروتل 1 ساعت زمان می‌برد.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 4,200,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
>42 امتیاز ماکروپوینت 42 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 21,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

مشخصات تاچ ال سی دی گوشی Samsung Galaxy A80

با اینکه سری Note و S پرچمداران سامسونگ به حساب می‌آیند اما گلکسی a80 جزو موبایل‌های بسیار قدرتمند و البته گران قیمت این شرکت است و با توجه با هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌شود، انتظارات شما را کاملا برآورده می‌کند. سایز و اندازه تاچ ال سی دی گلکسی A80 دقیقا مانند تاچ ال سی دی سامسونگ A70 نزدیک به ۶.۷ اینچ یا به عبارتی دیگر ۱۷ سانتی متر است.

رزولوشن ال سی دی سامسونگ A80 به 1080x2400 می‌رسد که برای بیان بهتر به آن فول اچ دی پلاس (+FHD) می‌گویند و شاهد چگالی یا تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل بر اینچ هستیم (393 ppi). این تراکم پیکسلی کاملا استاندارد و مناسب است اما با توجه به قیمت بالای گلکسی a80، این مقدار تا حدودی جا برای بهتر شدن داشت. تاچ گلکسی A80 از لمس ده انگشت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و دارای ابعاد تصویر ۲۰:۹ می‌باشد.

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ Samsung Galaxy A80

نمایشگر این موبایل ۸۶ درصد از صفحه‌ی جلوی گوشی را اشغال کرده و شاهد حاشیه‌ای بسیار باریک از کنار و پایین هستیم. هر چقدر قیمت یک دستگاهِ دارای LCD بیشتر باشد، طبیعتا نیاز به مراقبت بیشتری دارد، سامسونگ برای افزایش پایداری و مقاومت هر چه بهتر صفحه نمایش گوشی Galaxy A80 از نسل سوم محافظ های گوریلا گلس استفاده کرده تا صفحه نمایش در برابر خط و خش های جزئی آسیب نبیند. از نظر نمایشگر غیر از برخی از تفاوت‌ها، گلکسی A80 به ال سی دی گلکسی A70 بسیار نزدیک است.

ویژگی‌های دیگر تاچ ال سی دی سامسونگ A80

بجز گلکسی A60، اکثر گوشی‌های میان‌رده و بالای رده‌ی سامسونگ از پنل های باکیفیت Super AMOLED استفاده می‌کنند؛ این گوشی نیز از این قضیه مستثنی نیست. گلکسی A80 مانند بسیاری از موبایل‌هایی که امروزه تولید می‌شود از زبان طراحی Infinity-U یا همان ناچ (Notch) معروف استفاده نمی‌کند و کلا حفره را برای دوربین سلفی حذف کرده و به جای آن دوربین پاپ آپ را به کار برده است و این برای اولین بار در سری گلکسی A اتفاق می‌افتد. این پنل قابلیت تفکیک و نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد.

روشنایی نمایشگر

میزان نور، یکی از فاکتور‌های مهم برای سنجش کیفیت یک تاچ و ال سی دی است؛ شاید اول خیلی با اهمیت جلوه نکند اما زمانی که از دستگاه خود خارج از خانه استفاده کنید، تفاوت ها را بهتر درک می‌کنید. میزان روشنایی ال سی دی گوشی A80 در حالت دستی (Manual) حداکثر ۴۰۵ نیت و در حالت اتوماتیک یا خودکار حداکثر به ۶۰۷ نیت می‌رسد که برای یک صفحه نمایش سوپر امولد بسیار راضی کننده است.

نکته: Nit یا نیت یکی از واحد های سنجش روشنایی و نور است و هر چقدر مقدار نیت یک دستگاه بیشتر باشد، شاهد درخشندگی بیشتر آن صفحه نمایش خواهیم بود.

همانطور که می‌دانیم نور در تمام پنل به صورت یکسان پخش نمی‌شود و می‌توانیم مقدار ساطع شدن آن را در تصویر زیر مشاهده کنیم:

بررسی صفحه نمایش سامسونگ A80

در پارگراف بالایی به این مسئله پرداختیم که صفحه نمایش گلکسی A80 از نظر روشنایی در سطح مطلوبی قرار دارد و شما در استفاده های بیرون از خانه، عملکرد مناسبی از آن می‌بینید. تمامی متون و تصاویر به اندازه‌ی کافی خوب و واضح دیده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از میزان روشنایی تاچ و ال سی دی گلکسی A80 و مقایسه‌ی آن با گوشی های دیگر، می‌توانید به جدول زیر نیز نگاهی بیاندازید:

قابلیت های تاچ و ال سی دی گوشی A80

قابلیت Always-On Display

یکی از ویژگی های ال سی دی و پنل های سوپر امولد همین قابلیت است. با استفاده از Always-On display می‌توانید زمانی که صفحه نمایش خاموش است، فقط بخش از آن را روشن کنید؛ کاربرد های آن در زمینه نمایش اعلانیه‌ها یا زمان است؛ البته نیازی به نگرانی درباره‌ی باتری نیست، این قابلیت بسیار بهینه می‌باشد و مصرف انرژی کمی دارد.

PWM

به احتمال خیلی زیاد با مفهوم PWM و کاربرد آن آشنا نیستید؛ نگران نباشید زیرا در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. PWM مخفف عبارت Pulse Width Modulation است که در فارسی به مدلاسیون پهنای پالس ترجمه می‌شود. کاربرد این قابلیت در کنترل کاهش و افزایش نوسانات مربوط به میزان نور و روشنایی است. در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از تبلت‌ها و موبایل ها از PWM درصفحه نمایش های خود استفاده می‌کنند. حداقل نرخ استاندارد آن باید چیزی حدود ۲۰۰ هرتز باشد.

pwm در گلکسی a80

اگر دستگاه شما مقداری پایین‌تر از رقم و شما نیز چشم‌های حساسی داشته باشید، احتمال سر درد و تاری در دید وجود دارد؛ برای جلوگیری از آن کافی است که نور ال سی دی را روی کم‌ترین درجه ممکن نگذارید. نرخ PWM در گلکسی A80 حدود ۲۴۰ هرتز می‌باشد که حداقل استاندارد لازم  را دارد.

زمان پاسخگویی

زمان پاسخ دهی یک ال سی دی مشخص می‌کند که به طور متوسط چقدر طول می‌کشد یک پیکسل از صفحه نمایش از رنگی به رنگ دیگر تغییر کند. نرخ پاسخگویی هر چقدر کمتر باشد بهتر است و تاثیر آن را در بازی های آنلاین و مخصوصا شوتر به مراتب بیشتر قابل لمس است.

تاچ و ال سی دی گلکسی A80 دارای زمان پاسخ دهی ۶ میلی ثانیه از رنگ سیاه به سفید و ۸ ثانیه از رنگ خاکستری کم رنگ به پر رنگ است که کاملا راضی کننده می‌باشد. زمان پاسخگویی تاچ گلکسی A80 دقیقا مانند مدل ارزان‌تر خود یعنی تاچ ال سی دی سامسونگ A50 است.

زاویه دید

پنل های AMOLED کیفیت مناسبی دارند و زاویه دید آن ها در محیط های روشن قابل قبول است؛ اگر با زاویه و شیب تند در زیر نور مستقیم خورشید به ال سی دی گلکسی A80 نگاه کنیم شاید خیلی تصاویر با کیفیت به نظر نرسند اما هم‌چنان قابل تشخیص هستند و مشکلی از این بابت نخواهد بود.

تاچ و ال سی دی گلکسی a80- زاویه دید

تعویض تاچ ال سی دی گلکسی A80 در ماکروتل

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی سامسونگ گلکسی A80 می‌توانید به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید.

اگر در تهران یا شیراز سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت تاچ و LCD  نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی Samsung Galaxy A80 زیر ۱ ساعت برای شما مشتریان عزیز انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 3

اندازه صفحه نمایش

6.7 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2400 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

393 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم