برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری هواوی نوا 2 پلاس Huawei Nova 2 Plus

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری اصلی هواوی Nova 2 Plus در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل.

  • ظرفیت: 3340mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.82v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر داخلی
  • مدل باتری: HB356687ECW
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
620,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری هواوی نوا 2 پلاس Huawei Nova 2 Plus

گوشی Nova 2 Plus هوآوی که در سال 2017 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 3340  میلی آمپر ساعت ( 12.76 وات ساعت) است که باید نمایشگر 5.5 اینچ گوشی را تغذیه کند. ظرفیت باتری این گوشی هم اندازه ی گوشی مدل قبل هوآوی یعنی Nova Plus می باشد ولی نسبت به باتری هواوی Nova 2 حدود 390 میلی آمپر ساعت بیشتر است. به نظر می رسد ظرفیت باتری این گوشی برای تغذیه ی نمایشگر آن کافی باشد. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

بررسی باتری هواوی نوا 2 پلاس

زمان مکالمه با باتری هواوی نوا 2 پلاس

زمان مکالمه ی 3G این گوشی حدود 30 ساعت می باشد که واقعا فوق العاده است. در واقع کمتر گوشی ای زمان مکالمه ی نزدیک به 30 ساعت دارد مثلا زمان مکالمه‌ی گوشی گلکسی S7 edge حدود 24 ساعت است و یا این عدد برای گوشی HTC 10 حدود 21 ساعت می باشد. گوشی گلکسی +S8 سامسونگ نیز دارای زمان مکالمه ی 3G حدود 24 ساعت است.

اگر نور صفحه نمایش گوشی را روی مینیمم آن قرار دهید و بدون استفاده از اینترنت، با گوشی فوق کار کنید آنگاه باتری نوا 2 پلاس حدود 25 ساعت (بیشتر از 1 شبانه روز) دوام خواهد آورد که زمان خارق العاده ای است.

اگر دوست دارید با این گوشی وبگردی کنید باتری آن حدود 11 ساعت دوام می آورد که زمان قابل قبولی است. مثلا این زمان برای باتری موبایل گلکسی+S8 و باتری آیفون 6 پلاس به ترتیب 12 و 9 ساعت می باشد.

اگر از کاربرانی هستید که با گوشی زیاد فیلم / ویدئو می بینید باید بدانید که باتری موبایل فوق در این زمینه تا 12 ساعت دوام خواهد آورد که زمان نسبتا خوبی است. برای مقایسه، این زمان برای گوشی گلکسی +S8 حدود 16 ساعت می باشد. زمان پخش ویدئوی گوشی آیفون X نیز حدود 12 ساعت می باشد.

اگر نور صفحه نمایش این گوشی را روی ماکزیمم مقدار آن قرار دهید و با گوشی کار کنید (وبگردی، مکالمه، ویدئو دیدن و ...) آنگاه باتری هواوی نوا 2 پلاس حدود 4 ساعت و 50 دقیقه دوام خواهد آورد.

پایداری کلی باتری هواوی نوا 2 پلاس

از نظر پایداری کلی نیز باتری هواوی Nova 2 Plus حدود 80 ساعت دوام می آورد که زمان خیلی خوبی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 3.5 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا گوشی ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند. برای مثال دوام باتری آیفون ایکس X حدود 74 ساعت است. این زمان برای گوشی گلکسی +S8 نیز حدود 88 ساعت می باشد.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی بیشتر از 9 ساعت و 40 دقیقه دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید. در واقع عمر باتری این گوشی از عمر باتری گوشی ها Huawei P10 Lite، P10، P9 و Honor 8 بیشتر است.

سرعت شارژ شدن باتری هواوی nova 2 plus

از نظر سرعت شارژ نیز باید بگوییم که این گوشی عملکرد خوبی دارد و پس از مدت زمان کمتر از 2 ساعت فول شارژ می شود. نکته ی امیدوار کننده این است که با یک ساعت شارژ کردن گوشی می توانید با خیال راحت در طول روز با گوشی تان کار کنید. در ضمن با نیم ساعت شارژ کردن گوشی، باتری آن تا 40 درصد شارژ می شود. هم چنین هوآوی یک حالت ذخیره ی انرژی به نام Smart Power Saving 5.0 در این گوشی قرار داده است که عملکرد گوشی را بهینه کرده و مصرف آن را کم می کند به نحوی که با فعال کردن آن می توانید چند ساعت بیشتر با گوشی کار کنید.

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند. بد نیست که در مورد طول عمر باتری گوشی به این نکته بپردازیم که استفاده‌ی سنگین از موبایل در هنگام شارژ باعت خرابی زودتر باتری می‌شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3340mAh

مدل باتری

HB356687ECW

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.82 ولت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1401-09-18

سلام، لطفا سال تولید باتری را هم در مشخصات ذکر کنید

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر تاریخ باتری‌ها چون متفاوته در سایت درج نمی‌شه. برای اطلاع از تاریخ باتری می‌تونید با پشتیبانی فروش تماس بگیرین.
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم