چطور مشکل کار نکردن تاچ اسکرین آیفون را حل کنیم؟

نوشته شده در تاریخ1396-11-24 توسط 26970

زمانی که تاچ ال سی دی آیفون تان کار نمی کند طبیعی است که ناراحت شوید. چون شما آیفون تان را برای همه چیز، از تماس گرفتن تا پیمایش عکس ها استفاده می کنید اما اجازه ندهید مشکلات تاچ اسکرین فعالیت های شما را محدود کنند. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا تاچ اسکرین آیفون بعضی وقت ها کار نمی کند و چطور مشکلات مربوط به آن را رفع کنیم.

دلایلی بسیاری برای کار نکردن تاچ صفحه آیفون وجود دارد. خوشبختانه راه های زیاد و آسانی برای حل این مشکل وجود دارد.

 تاچ اسکرین آیفون به ندرت از کار می افتد یا به لمس پاسخ نمی دهد . بدیهی است که موقعی که این اتفاق می افتد، با لمس تاچ هیچ اتفاقی نمی افتد، با کشیدن انگشت و ضربه زدن انگشت روی آن هیچ کاری انجام نمی شود و دیگر تاچ صفحه گوشی هیچ فعالیتی را ثبت نمی کند.

چرا تاچ اسکرین آیفون به لمس ، عکس العمل نشان نمی دهد؟

اولین چیزی که نیاز است انجام دهید این است که ببینید چرا تاچ اسکرین آیفون تان کار نمی کند. معمولا این مشکل زمانی رخ می دهد که بخش فیزیکی صفحه نمایش آیفون شما که تاچ یا لمس را پردازش می کند و دیجیتایزر نام دارد به درستی کار نمی کند یا موقعی که نرم افزار با سخت افزار آن چنان که باید ارتباط برقرار نمی کند.

فرآیند عیب یابی مشکلات نرم افزاری آیفون معمولا هیچ هزینه ای ندارد. این کار نسبت به باز کردن و تعمیر گوشی بسیار آسان تر است. به همین دلیل ما این مقاله را به راه حل های نرم افزاری اختصاص داده ایم و توصیه می کنیم درصورتی که مشکل تان با راه حل های نرم افزاری برطرف نشد و نیاز به تعمیر سخت افزاری داشتید خودتان اقدام نکنید. چون ارزش ریسک کردن ندارد و ممکن است در صورت یک اشتباه کل دستگاه تان را به باد بدهید. پس در صورت آسیب سخت افزاری باید تعمیر تاچ گوشی خود را به تعمیرکاران خبره بسپارید. به علاوه آن ها گارانتی تعمیر نیز ارائه می دهند که خیال تان را از هر جانب راحت می کند.

این که صفحه نمایش آیفون شما دیگر کار نکند و به لمس پاسخ ندهد به وضوح مسئله ای آزاردهنده است. اگر تاچ اسکرین آیفون شما کار نمی کند، مجموعه ای از مراحل عیب یابی کارآمد زیر را مطالعه کنید که ممکن است مشکل شما را حل کنند.

مشکل کار نکردن تاچ اسکرین ممکن است توسط چندین عامل اتفاق افتاده باشد، گاهی اوقات مربوط به نرم افزار گوشی است و گاهی نیز مربوط به صفحه نمایش، آسیب دیدگی تاچ اسکرین یا خود آیفون یا شاید برخی معضلات دیگر باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا مشکل از کار افتادن تاچ گوشی آیفون را حل و فصل کنید.

مراحل عیب یابی مشکل کار نکردن تاچ آیفون

ما چندین مرحله را برای کار نکردن تاچ گوشی موبایل آیفون که به لمس عکس العمل نشان نمی دهد ارائه کرده ایم، اگر آیفون شما به خوبی به لمس واکنش نشان نمی دهد و اسکرین آن چنان که باید و شاید با ورودی لمس کار نمی کند، در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کنید.

من این مشکل را خودم به تازگی تجربه کردم و این مجموعه مراحل را برای عیب یابی و حل این مشکل به کار بردم، برای وضعیت گوشی آیفون من فقط نیاز بود تا گوشی را ریبوت کنم و مقداری از فضای حافظه را آزاد کنم تا تاچ اسکرین آن دوباره همانطور که انتظار داشتم کار کند.

1-پاک کردن صفحه نمایش و انگشتان تان

تمیز کردن تاچ صفحه نمایش گوشی آیفون

اولین چیزی که می توانید انجام دهید این است که صفحه گوشی آیفون خود را و همین طور انگشتان یا هر ضمیمه یا دستگاه ورودی دیگر را تمیز کنید. اگر کیف موبایل دارید یا یک لایه ضخیم محافظ صفحه روی آیفون تان کشیده اید، بهتر است ابتدا آن ها را بردارید تا مراحل عیب یابی را دقیق تر پیش ببرید.

برای این که صفحه گوشی آیفون تان را با وضوح ببینید آیفون خود را زیر نور روشن مستقیم ببرید و اندکی آن را کج کنید تا هر گونه لکه نوشیدنی، روغن، باقی مانده غذا، مایعات، رطوبت، پوسته خشک و یا هر چیز دیگری که ممکن است در لمس صفحه اختلال ایجاد کند را پیدا کنید.

در روزهای آفتابی، کرم ضد آب یکی از چیزهای معمولی است که ممکن است روی صفحه گوشی بماند و تاچ اسکرین آیفون تان را غیرفعال یا دچار مشکل کند.

پس باید اطمینان یابید که صفحه گوشی آیفون تان تمیز و عاری از هر گونه موادی است که با توانایی آن برای تشخیص صحیح لمس اختلال ایجاد می کند.

تمیز کردن صفحه گوشی با یک پارچه پنبه ای نرم اغلب برای پاک کردن هر گونه لکه از روی تاچ اسکرین گوشی آیفون کافی است اما شاید به دستمال اندکی مرطوب برای تمیز کردن صفحه نیاز داشته باشید و این واقعا باید اندکی مرطوب باشد طوری که آبی از آن چکه نکند.

اطمینان یابید که همانند انگشتان، قلم stylus یا دیگر ضمیمه های ورودی کاملا تمیز و خشک هستند.

اگر فکر می کنید که دست ها و انگشتان تان کثیف هستند و حس چسبندگی دارند حتما آن ها را بشویید. معمولا خشک و چرب بودن پوست شما اهمیتی ندارد و نبایستی هیچ مشکلی برای تاچ اسکرین ایجاد کند با این حال دستان خیس ممکن است مشکل به وجود بیاورد.

فقط باید مطمئن شوید که صفحه تاچ اسکرین آیفون و نیز دستان تان کاملا تمیز و خشک هستند.

2-هارد ریبوت کردن آیفون

هاردریوبت کردن آیفون

اغلب اوقات ریستارت کردن آیفون به سادگی می تواند مشکل عکس العمل ندادن به لمس انگشت تاچ اسکرین را حل کند اما هارد ریبوت کردن اغلب آسان تر و قوی تر است. هارد ریبوت کردن آسان است اما روش آن بسته به مدل گوشی که دارید استفاده می کنید فرق می کند.

برای هارد ریبوت کردن آیفون 7 و مدل های جدیدتر بدون کلیک کردن دکمه هوم: دکمه صدای پایین(-) را همراه با دکمه پاور پایین نگهدارید تا لوگوی اپل در صفحه ظاهر شود.

برای هارد ریبوت کردن آیفون 6 اس و مدل های قدیمی تر با دکمه هوم قابل کلیک کردن: دکمه هوم و دکمه پاور را پایین نگهدارید تا لوگوی اپل را در صفحه مشاهده کنید.

هنگامی که آیفون تان بوت می شود، اگر مشکل مربوط به خطا یا اشکال نرم افزاری iOS یا یک اپلیکیشن باشد تاچ اسکرین آن بایستی دقیقا مثل قبل خوب کار کند.

اگر بخواهم از تجربه شخصی خودم بگویم، صفحه آیفون 7 پلاس من گاهی اوقات برای مدتی کاملا نسبت به لمس عکس العمل نشان نمی دهد و هارد ریبوت کردن همیشه این مشکلش را رفع می کند.

3-حذف و بروزرسانی یا نصب مجدد اپلیکیشن معیوب

حذف و بروزرسانی یا نصب مجدد اپلیکیشن معیوب در ایفون

گاهی اوقات تاچ اسکرین آیفون فقط به خاطر یک اپلیکیشن خاص عکس العمل خود به لمس را از دست داده است. اگر این مورد باشد، مشکل احتمالا همان اپلیکیشن است و اصلا ربطی به تاچ اسکرین آیفون ندارد و از آن جایی که اپلیکیشن مورد نظر در حال حاضر باز است عملکرد لمس گوشی را متوقف کرده است.

اپلیکیشنی که گیر کرده و پاسخ به هیچ واکنش نمی دهد معمولا به هیچ ورودی تاچ اسکرین عکس العمل نشان نمی دهد اما فشار دادن دکمه هوم اغلب اپلیکیشن را می توان بست و در این مواقع دوباره به صفحه اصلی گوشی باز می گردد.

اگر تاچ اسکرین در یک اپلیکیشن خاص کار نمی کند یکی از راه حل ها این است که ابتدا آن برنامه را بروزرسانی کنید. اپ استور را باز کنید و چک کنید که آیا آپدیتی برای اپلیکیشن مورد نظر در دسترس است یا نه اگر آپدیت وجود داشت آن را نصب کنید.

اگر هنوز هم مشکل کار نکردن تاچ اسکرین در اپلیکیشن مورد نظر را حتی بعد از بروزرسانی آن داشتید، می توانید اپلیکیشن را حذف کرده و مجددا نصب کنید تا مشکل آن رفع شود. دوباره نصب کنید و ببینید آن طور که انتظار می رود کار می کند یا نه. اگر بازهم مشکل داشت پس مشکل از خود اپلیکیشن است نه از طرف نرم افزار گوشی شما. پس تا زمانی که مشکل آن نرم افزار حل نشده باشد بهتر است از آن استفاده نکنید.

4-آزاد کردن فضای ذخیره سازی iOS

ازاد کردن فضای ذخیره سازی ios

هنگامی که آیفون دارای فضای ذخیره سازی صفر است، معمولا همه چیز خارج از کنترل می رود و این شامل تجربه تاچ اسکرینی که به لمس پاسخ نمی دهد نیز می باشد.

اطمینان حاصل کنید که آیفون شما به میزان کافی فضای ذخیره سازی روی دستگاه دارد. شما می توانید این را با رفتن به تنظیمات سپس

General > Storage & Usage > Manage Storage چک کنید. اگر چند گیگابایت نیست حداقل باید چند صد مگابایت در دسترس داشته باشید چرا که iOS با فضای کمتر آن طور که انتظار می رود خوب کار نمی کند.

پاک کردن اپلیکیشن های بلااستفاده روشی آسان برای بازیابی فضای ذخیره سازی است.

من متوجه شده ام که این مخصوصا برای نسخه های مدرن iOS صدق می کند زمانی که یک گوشی آیفون کاملا پر است و 0 بایت فضای باقی مانده دارد در این مواقع بسیاری از اپلیکیشن ها همانند تاچ اسکرین نسبت به لمس عکس العمل نشان نمی دهند.

گاهی اوقات حتی دکمه هوم همراه با تاچ اسکرین ممکن است برای مدتی روی آیفون با حافظه کاملا پر کار نکنند و به لمس واکنشی نشان ندهند تا زمانی که مکانیستم پاک کردن کش نرم افزار کامل شود.

این نیز اغلب به راحتی قابل برگشت است؛ فرضا اگر آیفون شما دوباره پر شود طوری که فضای باقی مانده آن به صفر برسد و در همین زمان شما شروع به استفاده از اپلیکیشن هایی کنید که نیاز به کش زیادی دارند مانند اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، تلگرام و...زمانی که کش آن اپلیکشن ها افزایش می یابد شما به احتمال زیاد متوجه می شوید که برای مدتی تاچ اسکرین شما کار نمی کند و به لمس عکس العمل نشان نمی دهد چرا که iOS با فضای ذخیره سازی صفر درصد به سختی کار می کند.

در چنین مواردی، فقط کافی است اندکی فضای ذخیره سازی را آزاد کنید سپس آیفون تان را ریبوت کنید و همه چیز دوباره به حالت اولش برمی گردد.

5-تاچ اسکرین آیفون تان هنوز هم کار نمی کند؟ پس به اقدامات جدی تری نیاز دارید

تاچ اسکرین آیفون تان هنوز هم کار نمی کند؟ پس به اقدامات جدی تری نیاز دارید

اگر تاچ اسکرین آیفون تان هنوز هم کار نمی کند، شاید بهتر باشد از گوشی تان بک آپ بگیرید و از طریق آیتونز آن را ریستور(تنظیمات کارخانه) کنید. فقط باید حواس تان باشد که قبل از انجام آن از آیفون تان روی iCloud یا آیتونز نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله‌ی آموزش ریست فکتوری آیفون مراجعه کنید.

اگر گوشی آیفون تان به خاطر این که روی صفحه لوگوی اپل گیر کرده است به لمس پاسخ نمی دهد، این مشکل متفاوتی است و اصلا ربطی به تاچ اسکرین ندارد و معمولا می توانید آن را با ریستور کردن یا ریستور DFU حل کنید.

  تاچ اسکرین آیفون تان همچنان هم کار نمی کند؟ با یک کارشناس خبره تماس بگیرید. کارشناسان ما در ماکروتل آماده پاسخگویی به مشکلات شما هستند.

6-آیا صفحه تاچ اسکرین شما ترک برداشته است؟ آیا صفحه گوشی شما آسیب دیده است؟

این از همان ابتدای کار واضح است اما اگر تاچ اسکرین آیفون تان شکسته یا ترک خورده باشد ممکن است به لمس پاسخ ندهد یا در بعضی قسمت ها به لمس واکنش ندهد و یا این که کلا کار نکند.

به همین ترتیب اگر گوشی آیفون تان آسیب دیده باشد، ممکن است اصلا کار نکند یا فقط تاچ اسکرین آن درست کار نکند.

آیا صفحه تاچ اسکرین شما ترک برداشته است؟ آیا صفحه گوشی شما آسیب دیده است

آسیب دیدگی ناشی از مایعات نیز می تواند باعث کار نکردن تاچ صفحه یا کل گوشی شما شود. اگر آیفون تان از دست تان افتاده باشد، ممکن است اجزای درونی آن شل شده باشد که همین ممکن است عامل کار نکردن تاچ اسکرین گوشی تان باشد. اگر در حال حاضر گوشی تان در آب افتاده است برای جلوگیری از آسیب های بیشتر مقاله را بخوانید.

اگر گوشی آیفون تان آسیب دیدگی قابل مشاهده دارد و تاچ اسکرین آن کار نمی کند، این آسیب احتمالا عامل به وجود آورنده این مشکل است.

تمام روش های بالا مربوط به خطاهای نرم افزاری گوشی هستند اما اگر در این مرحله احتمالا آسیب سخت افزاری باعث خرابی تاچ اسکرین شما شده است. بنابراین بهتر است آن را به نزدیک ترین خدمات موبایل محل تان ببرید. ماکروتل هم اکنون خدمات تعمیر و تعویض قطعات موبایل را در تهران و شیراز آغاز کرده است و شما می توانید در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه گوشی تعمیر شده خود را تحویل بگیرید.

برای کسب اطالاعات بیشتر به صفحه‌ی تعمیرات موبایل در سایت ماکروتل مراجعه کنید.

56 نظر
  • sh

    sh 1398-11-14

    سلام وقت بخير؛من آيفون ٧دست دوم گرفتم حدود يك ماه دستمه مشكل نداشته اما اين چند روز آنتن ميپرونه؛
    دوم اينكه وقتى رو سمت چپ ال سى دى فشارميارم انگاردوبار رو دكمه هوم كليك شده تمام صفحات باز شده گوشى بالا مياد ممنون ميشم كمك كنيد

    • 1398-11-14

      سلام
      مشکل آنتن دهی بخاطر مسیر بیس باند هست که بین 500 تا 700 هزینه داره
      درمورد دکمه هوم ممکنه اتصالی وجود داشته باشه یا آی سی خود دکمه هوم خراب باشه ممکنه درست نشه درصورتی که درست بشه حدود 300 تومن هزینه داره

  • 1
  • Negin Najafi

    Negin Najafi 1398-10-26

    سلام گوشی من ۶ هستش
    از دستم به ضرب افتاد گلس محافظم کاملا سالم بود ولی گلس ال سی دی شکسته بود ولی وقتی کار میکردم باهاش تاچ‌اش کاملا سالم بود
    بردم گلس ال سی دی رو عوض کردم ولی الان یه قسمتایی از صفحه کلا کار نمیکنه دیگه
    مشکل از چیه؟ و اینکه وقتی گوشی رو بهم دادن تاچ ای‌دی که زده بودم رو قبول نمیکرد من دوباره اثر انگشت گذاشتم قبول کرد
    احتمال داره ال سی دی گوشیم رو عوض کرده باشن؟

    • 1398-10-26

      سلام


      موقع تعویض گلس ریسک خرابی تاچ و ال سی دی هست. ممکنه حین تعویض خراب شده باشه.

  • 2
  • میثم

    میثم 1398-10-20

    سلام من گوشیم ایفون ۷ پلاس نصف تاچ پایینش کار میکنه نصف تاچ بالاش کار نمیکنه مشکل از چی میتونه باشه؟؟

    • 1398-10-20

      سلام


      اول تاچ و ال سی دی رو عوض کنید اگه درست نشد از آیسی تاچ گوشی هست


      موفق باشید

  • 3
  • محمد

    محمد 1398-10-02

    سلام من ایفون ۱۱ پرو دارم و اصلا تاچش کار نمیکنه فقط دکمه هاش کار میکنه باید چکارش کنم؟

    • 1398-10-02

      سلام


      اگه این اتفاق خود به خود افتاده ممکنه از نرم افزار گوشی باشه، این مورد توی گوشی های جدید آیفون پیدا شده


      منتظر بمونید آپدیت جدید بیاد و گوشی رو ریستور کنید احتمالا درست بشه


      موفق باشید

  • 4
  • محمدرضا

    محمدرضا 1398-09-16

    سلام من گوشیم سیکس اس وقتی میزنم به شارژ لمس گوشی انگار ضعیف میشه و وقتی کار میکنی دقیق کار نمیکنه و هنگام زوم تصویر میلرزه مشکل از چیه؟؟ باتشکر

    • 1398-09-16

      سلام


      احتمالا کابل یا شارژرتون خرابه، به یک کابل و شارژر اورجینال تست کنید اگه باز هم همین مشکل بود باید فلت شارژ و آی سی شارژ گوشیتون بررسی بشه


      موفق باشید

  • 5
  • سعید

    سعید 1398-07-15

    سلام من ی ۶اس دارم و مدتیه یهو در هر حالتی لمس کار نمیکنه هیچگونه خط و شکستگی و رو گوشیم نیست فقط ی بار قفل و بازش میکنم دوباره درست میشه و این مشکل گاهی اوقات ایجاد میشه لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-07-15

      درود
      تشریف بارید آدرس پایین سایت بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 6
  • حسینی

    حسینی 1398-06-31

    سلام گوشی ایفن اس ۵ من قسمتی از پایین سمت چپ تاچش کار نمیکنه بخشید میخواستم بدونم دلیلش چی میتونه باشه در ضمن من از شهرستانهای خیلی دور از تهران هستم

    • 1398-06-31

      سلام
      میتونه بدلیل ضربه این اتفاق افتاده باشه
      اگر براتون مقدور هست گوشی رو به آدرس پایین سایت برای بررسی بیشتر ارسال کنید
      موفق باشید

  • 7
  • عرفان

    عرفان 1398-06-21

    سلام ببخشید من راهم تا تهران خیلی دوره
    یه ایفون هفت دارم دادم باتری رو عوض کنن متاسفانه بعد از تعویض باتری متوجه شدم که تاچ آیدی و ۳ دی تاچش کار نمیکنه ایراد از کجاس تو رو خدا راهنمایی کنید کلاه سرمون نذارن

    • 1398-06-21

      سلام
      فلت تاچ آیدی پاره شده و دیگه درست نمیشه چون قابل تعویض نیستش. باید مراجعه کنید به همونجایی که باتری براتون تعویض کردن و یا از طریق اتحادیه اقدام کنید
      موفق باشید

  • 8
  • آیناز

    آیناز 1398-06-21

    سلام وقتتون بخیر،من موبایلم یه سری ضربه دید...چند روز اول که هیچ مشکلی نداشت ولی یه روز اتفاقی تاچش هنگ کرد،چندینن دفه بردم بیرون یه کارایی روش انجام دادن چن روز درست شده ولی باز همون اش و‌همون کاسه...بیشتر وقتی تازه روشنش کردم کار نمیکنه باید صفه شو‌ هی روشن خاموش کنم تا تاچش کار کنه...ممنون میشم بگین ایراد از چیه.گوشیم iphone 6

    • 1398-06-21

      سلام
      باید بررسی انجام بشه تشریف بیارید به آدرس پایین سایت یا دستگاهتون رو ارسال کنید
      موفق باشید

  • 9
  • مهدی نجفی

    مهدی نجفی 1398-06-09

    با سلام من یه ایفون 5 دارم به طور ناگهانی تاچش از کار افتاد میشه ایرادشو بگید

  • 10
  • علی

    علی 1398-05-26

    سلام من ایفون سیکسم تاجش کار نمیکنه فک کنم از ای سی تاجش باشه من از نیشابورم باید چیکار کنم شما ادرستون کجاست ؟؟

    • 1398-05-26

      سلام
      دستگاه رو ارسال کنید به آدرس دفتر تعمیرات موبایل ما در تهران و با شماره زیر در واتساپ هماهنگ کنید
      واتساپ: 09128595600
      آدرس: تهران-بلوار کشاور- جنب خیابان نادی-ساختمان نگین بلوار 170- طبقه 1 واحد 1

  • 11
  • مجتبی

    مجتبی 1398-03-03

    سلام
    گوشیم 6splus است
    مشکلش اینه که یه قسمتی از تاچش، بالا سمت چپ کارنمیکنه

    • 1398-03-03

      درود وقت بخیر
      میتونه در اثر ضربه تاچ از کار افتاده باشه اما معمولا روی گوشی های پلاس اپل آی سی تاچ خراب میشه باید ارسال کنید بررسی تخصصی روش انجام بشه.
      ادرس بالا سایت هستش میتونید حضوری هم تشریف بیارید اگر براتون امکانش هست که در حضور خودتون انجام بشه

  • 12
  • حسین

    حسین 1398-02-28

    سلام گوشی من تاچش کار نمیکنه ولی وقتی که ریست دستی میزنمش یک چند دیقه کار میکنه بعد دیگه کار نمیکنه

    • 1398-02-28

      درود
      ری استور کنید و ios جدید رو نصب کنید اگر مشکلش حل نشد ارسالش کنید ممکنه از آی سی تاچ باشه اما قبلش ری استور کنید با سیستم

  • 13
  • زهرا

    زهرا 1398-02-23

    سلام
    تاچ گوشیم هر چند دقیقه یک بار از کار می افته بالای صفحه گوشیم هم یه خط سفید میاد و میره که گاهی تا وسط صفحه میاد

    بردم درستش کنن می گن درست نمیشه . کاریش نمیشه کرد ؟
    مدل گوشیم 6 plus

    • 1398-02-23

      درود
      خیرد ضربه دیده باید تعویض بشه تعمیر نمیشه

  • 14
  • امیرحسین

    امیرحسین 1398-02-21

    سلام خسته نباشید دکمه هوم گوشیم از کار افتاده یک نمیده اما اثر انگشت کار میکنه مشکلش چجوری حل میشه؟

    • 1398-02-21

      درود
      باید بیارید باز کنیم دستگاه رو بررسی کنیم

  • 15
  • مریم

    مریم 1398-02-05

    سلام
    من گوشیم سون پلاسه و مشکلم اینه که تاچش بعضی وقتا هنگ میکنه ولی بعد چند دقیقه درست میشه یا اینکه گوشی رو میبندم دوباره باز میکنم درست میشه.میشه بگین مشکل از چیه؟ گاهی هم بدون هیچ ایرادی کار میکنه و این هنگ بیشتر مربوط به پایین سمت چپ گوشیه

    • 1398-02-05

      سلام
      احتمال زیاد آی سی تاچ مشکل داره ولی اول باید یه تاچ و ال سی دی جدید روش تست بشه تشریف بیارید دفتر یا گوشیتون رو ارسال کنید ال سی دی جدید روش تست میکنیم اگر جواب نگرفتیم آی سی تاچ دستگاه باید تعویض بشه
      موفق باشید

  • 16
  • رامین کریمی

    رامین کریمی 1398-01-21

    سلام
    من گوشیم 5s هست بعضی وقتا تاچش از کار میفته و دوتا خط رو صفحه ایجاد میشه وقتی گوشی رو قفل میکنم مشکل حل میشه به نظرتون باید تاچ عوض کنم؟

    • 1398-01-21

      سلام وقت شما بخیر آقای رامین کریمی
      ایرادی که گفتین مربوط به تاچ و ال سی دی و آی سی تاچ و آی سی تصویر میشه باید بیارید این موارد رو بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 17
  • محمد علي

    محمد علي 1398-01-16

    سلام گوشيه من 6پلاس هست و يک شب بطور ناگهاني تاچ صفحه اش از کار افتاد گوشي ن ضربه خورده ن فشار بهش وارد شده اب هم نخورده فقط تاچش از کار افتاده
    قبلا گوشه هاي گوشي عجس العمل ضعيفي داشت و2 يا 3 بار بايد لمس ميکردم تا عکس العمل نشون بده تا بلاخره اينجوري شد
    راهنمايي کنيد ممنونم

    • 1398-01-16

      سلام
      ای سی تاچ مشکل داره باید بیارید بررسی بیشتر انجام بشه
      موفق باشید

  • 18
  • Asghar

    Asghar 1397-12-18

    من گوشي يهويي دكمه هومش كار نكرد بعد بعضي اَز قسمتاش كار ميكنه بعد اَز اون يهويي اثر انگشتش اَز كار افتاد من هم رفتم Touch ID ديدم add finger اَز حالت آبي ب رنگ سياه در أمده غير فعال شده مشكل چيست؟

    • 1397-12-18

      سلام وقت بخیر
      باید گوشی رو بیارید بررسی کنیم مشکلش رو بهتون بگیم

  • 19
  • amirhossein

    amirhossein 1397-12-10

    سلام
    بعضی موقع ها قسمت بالا و پایین صفحه تاچش کار نمیکنه و با لاک و انلاک کردن درست میشه
    مشکل چیه !؟ ایفون ۷

    • 1397-12-10

      سلام


      مشکل از آی سی تاچ گوشی شماست که باید تعویض بشه


      موفق باشی دوست عزیز

  • 20
  • malek

    malek 1397-12-09

    با سلام
    گوشی آیفون 6 بنده دچار مشکل شده که تاچ صفحه کار نمیکنه و یهویی به این مشکل برخورده.گاهی اوقات کار میکنه
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    • 1397-12-09

      سلام 


      به احتمال زیاد مشکل از آی سی تاچ گوشی شماست باید گوشی دقیق تر بررسی بشه


      موفق باشید

  • 21
  • ALIASGHAR

    ALIASGHAR 1397-11-30

    سلام خسته نباشید گوشی من بی دلیل دیروز تاچش از کار افتاد ولی ال سی دی قشنگ روشنه و فینگر پرینت اینا همه کار میکنه حتی یه بخشی از سمت چپ گوشیم هم کار میکنه واس همین فکر نمیکنم مشکل سخت افزاری باشه یا قطعه چیزی سوخته یاشه به نظرتون مشکلش چی میتونه باشه در ضمن یه ترک خیلی کوچیک هم رو گوشیم هست ولی خب خیلی وقته هست
    اگه میشه راهنمایی کنین خیلی ممنون

    • 1397-11-30

      سلام


      گوشیتون باید دقیق بررسی بشه ممکنه مشکل مربوط به تاچ گوشی، آی سی تاچ و یا فلت تاچ و ال سی دی باشه، سنسور تاچ آیدی به تاچ و ال سی دی مربوط نیست بنابراین در عملکردش هنگام خرابی تاچ گوشی اختلالی ایجاد نمیشه برای بررسی دقیق تر و تعمیر گوشی می تونید به دفتر مراجعه کنید.

  • 22
  • نگار

    نگار 1397-11-24

    سلام. ببخشيد تاچ ايفون من گاهي كار نمي كنه. احساس ميكنم تو سرما بدتره. نميدونم. اپديت كردم. سه روز خوب بود. با. الان نه. بنظرتون مشكل چيه

    • 1397-11-24

      سلام


      گوشیتون باید بررسی بشه احتمالا مشکل از آی سی تاچ گوشی باشه.

  • 23
  • پینار

    پینار 1397-10-26

    صفحه ی بالای تبلت اومده پایین دیگه بالا نمی ره چی کار کنم بالا بره

    • 1397-10-26

      بیارید بررسی کنیم

  • 24
  • محمد

    محمد 1397-10-25

    سلام من یه ایفون 4s گرفتم و بردمش بیرون گوشی رو گفتن ال سی دیش شکسته یک بار و عوض شده و الان دوباره شکسته روکش روی صفحه و امروز خوب بود ولی الان بعضی اوقات تاچش کار نمی کنه مثلا چند بار باید بزنی رو یه چیزی که اجرا کنه (بعضی وقت ها ) می خواستم بدونم با تعویض مشکل حل می شه ؟؟؟

    • 1397-10-25

      سلام وقت بخیر
      احتمالا بخاطر ضربه این مشکل پیش اومده و باید تاچ ال سی دی تعویض بشه مجدد
      بیارید بررسیش کنیم بهتون اعلام میکنیم
      موفق باشید

  • 25
  • علی

    علی 1397-10-11

    سلام خسته نباشید گوشی من مدت به دلیل خراب شدن باطری خاموش بود حدود 1 ماه زمانی که باطری را عوض کردم و گوشی را روشن کردم لمس کار نمیکرد لطفا کمکم کنید

    • 1397-10-11

      سلام وقت بخیر
      بیارید بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 26
  • Mahsa

    Mahsa 1397-10-05

    سلام خسته نباشید تاچ گوشی من وقتی سرده کار نمیکنه دو بار تاحالا تاچ ال سی دی رو عوض کردم اما تغیری نکرده ممکنه مال چی باشه

    • 1397-10-05

      سلام وقت بخیر
      ای سی تاچ مشکل داره تماس بگیرید با دفتر مدل گوشی رو بگید هزینه رو بهتون اعلام میکنن


      موفق باشید

  • 27
  • Asad

    Asad 1397-09-30

    سلام گوشي من 5s هستش .چند وقت پيش ال سي دي رو به دليل شكستگي عوض كردم و از اون موقع تاچ گوشي درست كار نميكنه بعضي اوقات كار ميكنه و بعضي اوقات كار نميكنه كه البته وقتي گوشي رو قفل ميكنم دوباره باز ميكنم اوكي ميشه براي چند دقيقه.اينقدر عصبي شدم كه دوباره ال سي دي رو عوض كردم ولي باز هم همين مشكل رو دارم.ممنون ميشم اكه راه حلي برام پيدا كنيد

    • 1397-09-30

      سلام وقت بخیر


      بیارید دستگاه رو یا ارسالش کنید بررسی میشه


      موفق باشید

  • 28
  • Rozhin

    Rozhin 1397-02-27

    سلام. لمس آیفون من فقط زمانی از کار میوفته که شارژگوشیم فول باشه ‌اصلا ارتباط این دو موضوع رو به هم نمیفهمم پیش هر تعمیر کاری هم میبرم نمیتونه متوجه بشه مشکل چیه اگه لطف کنید و راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم

  • 29
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم