10 تفاوت شارژر و کابل شارژر تقلبی سامسونگ از اصلی

نوشته شده در تاریخ1396-12-08 توسط 512589

آیا قصد دارید کابل و شارژر اورجینال برای گوشی سامسونگ خود خریداری کنید اما نمی‌دانید کدام تقلبی و کدام اصل است؟

نگران نباشید! در این مقاله 10 تفاوت شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی را بررسی کرده و با شما به اشتراک می‌گذاریم. با ماکروتل همراه باشید.

تشخیص شارژر اصلی از تقلبی سامسونگ

اول از همه اگر تصمیم گرفته‌اید که شارژر یا کابل سامسونگ با کیفیت اورجینال از یک فروشگاه اینترنتی سفارش دهید ما پیشنهاد می کنیم مطمئن شوید که تامین کننده که قصد خرید از آن دارید معتبر است و سیاست های بازپرداخت (گارانتی تعویض) دارد.

به این ترتیب، شما بعد از خرید زمانی که متوجه شدید شارژر یا کابل شارژتان تقلبی است می توانید آن را پس بفرستید.

دلایلی که نباید از یک کابل یا شارژر تقلبی سامسونگ استفاده نکنید:

  • آسیب باتری یا گوشی
  • آتش سوزی الکتریکی
  • خراب شدن و آسیب دیدن کابل به خاطر استاندارد های کیفیتی ضعیف
  • کابل ها ممکن است شکننده تر باشند و درون دستگاه شما بشکنند
  • کابل ها ممکن است زیاد از حد داغ شده و منجر به آتش سوزی شوند
  • ممکن است کابل های تقلبی به خوبی درون آداپتور یا گوشی چفت نشوند.
  • عدم توانایی در همگام سازی دستگاه شما با کامپیوترتان و ...

نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی

در زیر ما 10 تفاوت قابل توجه بین شارژرها و کابل‌های USB فرعی از اصلی سامسونگ را بیان کرده‌ایم که می‌تواند شما را در تعیین اصل یا تقلبی بودن شارژر سامسونگی که قصد خرید آن را دارید کمک می‌کندو

1- تفاوت نوشته‌ها

شما متوجه خواهید شد که ضخامت حرف A روی شارژر تقلبی ضخیم تر از اصلی است. به عنوان یک واقعیت لوگوی سامسونگ در شارژر باکیفیت ضخامت یکسانی در تمام حرف‌هایش دارد و این حرف در این دو کلگی متفاوت است.

فرق نوشته‌های شارژر اصلی با تقلبی سامسونگ

2- مشخصات شارژر تقلبی سامسونگ با اصل متفاوت است

اگر عبارت«Made in China» یا «A+» را دیدید که در بیشتر مواقع در پشت شارژر چاپ می شود بدانید که این یک محصول کپی است نه خود اصل آن.

تفاوت مشخصات شارژر تقلبی سامسونگ از اصل

لوگوی UL در پشت شارژر باید در ردیف پایین و سمت چپ شارژر نوشته شده باشد که توسط یک دایره احاطه شده است.

علامت UL مخفف Underwriters Laboratories است که یک سازمان ایمنی است که وظیفه حفظ استانداردهای ایمنی برای همه تکنولوژی های بازار را دارد.

اگر شارژر شما این لوگو را نداشت از آن استفاده نکنید.

فرق لوگو UL روی شارژر تقبلی سامسونگ و اصلی

3- تفاوت در کیفیت ساخت

شارژر واقعی کیفیت ساخت خوب و تمیز دارد و محکم است درحالی که شارژرهای تقلبی از پلاستیک‌های ارزان قیمت ساخته شده‌اند.

اگر قسمت بالایی و لبه‌های شارژر اصلی را با شارژر تقلبی مقایسه کنید متوجه می‌شوید که گوشه‌ها و انحناهای شارژر تقلبی ناهموار و دارای پلاستیک های اضافه است درحالی که شارژر اصلی لبه‌های نرم و صافی دارد.

کیفیت ساخت شارژر تقلبی سامسونگ با اصلی تفاوت دارد

4-وزن شارژر

اگر شارژر اصلی که دارید را هنگام خرید ببرید، تفاوت بین شارژر و تقلبی سامسونگ را صرفا با ارزیابی وزن آن‌ها می‌توانید از اصل تشخیص دهید.

با توجه به کیفیت ساخت بالاتر، شارژر تقلبی باید در مقایسه با اصل باید سبک‌تر باشد.

5-اتصالات شارژر

هم شارژر اصلی و هم تقلبی در وسط کلگی دارای یک مفصل یا اتصال هستند.

شارژر اصلی اتصالی صاف و تخت دارد درحالی که تقلبی دارای اتصالی تیز و برجسته است. در تصویر بالا با فلش قرمز این اتصال نشان داده شده است. 

6-اسلات پورت USB

همانطور که در نکته قبل اشاره کردیم، برش شکاف پورت کانکتور USB در شارژر تقلبی گوشه ها و لبه های ناهموار دارد، درحالی که شارژر اصلی لبه های تخت با کیفیت ساخت نرم دارد.

7-سری های شارژرها

کلگی های شارژر استاندارد اروپایی روی شارژرهای اصل دارای لایه اضافی از پلاستیک روی قسمت انتهایی پایین ساختار کلگی شارژر هستند تا دوام و مقاومت آن بالاتر شود، درحالی که در شارژرهای تقلبی متوجه می شوید که کلگی شارژر ساده و بدون ساختارهای دوام می باشد.

تفاوت سری شارژر اورجینال و فیک سامسونگ

9-داغ شدن بیش از حد شارژر

پیدا کردن شارژر تقلبی سامسونگ احتمالا بعد از 3-4 بار شارژ کردن با آن مشخص می‌شود، شما متوجه می‌شوید که شارژر تقلبی هنگام شارژ کردن نسبت به اصل بیشتر داغ می‌شود.

9-سنجیدن زمان شارژ

با سنجیدن زمان شارژ نیز می‌توانید به تقلبی بودن شارژر پی ببرید.

شارژر تقلبی خیلی دیرتر از استاندارد سامسونگ زمان می‌برد تا گوشی شما را به 50% شارژ برساند. 10 دلیل کند شارژ شدن باتری اندرویدی و نحوه تعمیر آن

با دیدن موارد بالا می‌توانید شارژر تقلبی سامسونگ را از اصلی تشخیص دهید. در ادامه به تشخیص کابل شارژ تقلبی سامسونگ از اصلی و تفاوت‌های آن می‌پردازیم.

تشخیص کابل شارژ تقلبی سامسونگ از تقلبی

کانکتور USB همانطور که در تصویر زیر دیده می شود، سطح پوسته کانکتور کابل USB اصلی دندانه کوچکی دارد. درحالی که پوسته فلزی کانکتور USB تقلبی دارای سطح تخت است.

USB-Connector-Fake-vs-Genuine

در کابل میکرو USB و USB متوجه خواهید شد که تفاوت قابل ملاحظه‌ای بین سایز کانکتور میکرو USB کابل USB اصلی و کابل USB شارژر تقلبی سامسونگ وجود دارد.

کانکتور اصلی میکرو USB طول کمتری دارد و به بدنه شارژر نزدیک‌تر است، درحالی که کابل USB تقلبی کانکتور میکرو USB بزرگتری دارد و فضای بیشتری بین کانکتور و بدنه شارژر وجود دارد که این احتمال شکستن آن را بعد از استفاده مکرر بیشتر می‌کند.

اگر به اتصال‌های سر کانکتور USB دقیق نگاه کنید متوجه می شوید که اتصالات میکرو USB اصلی به طور دقیق با شکلی شبه ذوزنقه نصب شده است و دارای فاصله‌های مساوی از هم هستند. درحالی که بر روی کابل USB جعلی، اتصالات میکرو USB نامتقارن کنار هم قرار گرفته اند و شکل مربعی دارند.

تشخیص کابل شارژر اصلی از تقلبی سامسونگ از طریق پورت USB

نماد USB که روی بدنه کانکتور میکرو USB ترسیم شده است همانطور که در تصویر می بینید متفاوت است. اتصال کابل USB اصلی نماد لیزری کمرنگ دارد در حالی که در شارژر تقلبی این نماد رنگ تیره تری دارد.

تشخیص تفاوت کابل شارژ اصل و تقلبی سامسونگ از طریق نماد درج شده USB

رنگ پورت شارژ

در بسیاری از موارد، شارژر اصل است اما کابل شارژ USB آن تقلبی است. شما می توانید این را با نگاه کردن به سایز پورت و رنگ آن تشخیص دهید. رنگ پورت شارژر تقلبی و کپی تیره‌تر از نسخه اصلی است و اندکی نیز بلندتر است.

سوالات رایج درمورد تشخیص شارژر و کابل شارژ تقلبی سامسونگ

در مورد تشخیص و تفاوت شارژر اصل از تقبلی سامسونگ سوالات زیادی وجود دارد که ما در ادامه به رایج‌ترین این سوالات می‌پردازیم و همچنین پاسخ و روش مناسبی را در جواب این سوالات به شما ارائه خواهیم داد.

آیا می توانید از دستفروش ها شارژر خریداری کنید؟

در بسیاری از موارد، شاید بتوانید با در دست گرفتن یک شارژر به تقلبی یا اصل بودن آن پی ببرید ولی بهترین راه برای اطمینان از این که یک معامله واقعی انجام داده‌اید، این است که از فروشندگان معتبر خریداری کنید، شاید قیمت آن بیشتر باشد اما خیال‌تان از ایمنی آن راحت خواهد بود.

اما آگاه باشید که فقط به این دلیل که شارژری در یک فروشگاه فروخته می‌شود بدان معنا نیست که حتما اصل است مخصوصا اگر در حال خرید یک شارژر دست دوم باشید.

مطمئن نیستم که شارژرم تقلبی است یا نه، چطور می توانم خطرات احتمالی را کاهش دهم؟

توصیه ما این است که آن را با یک شارژر اورجینال و مطمئن تعویض کنید. اما اگر همچنان می‌خواهید از شارژر قبلی خود استفاده کنید توصیه می کنیم هنگام شارژ کردن دستگاه‌تان، زمانی که کاملا شارژ شد شارژرتان را از آن جدا کنید. دستگاه تان نباید هنگامی که به شارژ است پوشیده یا درون کیف باشد. از کابل های پوسیده و صدمه دیده نیز استفاده نکنید. برای تعمیر کابل های پوسیده یا جلوگیری از آن می توانید روی لینک کلیک کنید.

چگونه یک شارژر تقلبی باتری تلفن شما را خراب می کند؟

همه شارژرها یکسان نیستند. شارژ کردن گوشی شما فقط به پیدا کردن یک کابل و آداپتوری که به آن بخورد خلاصه نمی‌شود. برخی شارژرها برای پر کردن باتری گوشی زمان بیشتری می گیرند. برخی ممکن است به گوشی شما صدمه بزنند. شارژر تقلبی که خریداری کرده‌اید ممکن است باتری گوشی‌تان را کلا خراب کند.

شارژرهای اصل، گوشی شما را از زیادی شارژ شدن و زیادی تخلیه شدن حفظ می کند. با شارژرهای خراب شما فکر می کنید که گوشی‌تان در حال شارژ است اما بعد از یک ساعت متوجه می شوید که این آداپتور فقط موجب روشن شدن چراغ شارژ می شود. بر ما پوشیده نیست که شارژرهای اصل قیمت‌های گرانتری نسبت به شارژر تقلبی دارند اما موسسه استاندارد تجارت مجاز آزمایشی انجام داد و مشخص شد که 397 شارژر از بین 400 شارژر خریداری شده از مراکز آنلاین حتی در تست های ایمنی اولیه شکست خوردند.

بیشتر شارژرهای ارزان قیمت استانداردهای قانونی را رعایت نمی کنند و ممکن است متریال های خاصی داشته باشند که برای محیط زیست شما مخرب باشد.

شارژر تقلبی و فیک حتی ممکن است از لحاظ فیزیکی ناقص باشد برای مثال ممکن است موقع جدا کردن شارژر از پریز روی دیوار زبانه‌های آن جدا شود.

خوشبختانه کمتر احتمال دارد که شارژرهای تقلبی را در سایت‌های معتبری چون ماکروتل پیدا کنید. توجه کردن به نکات زیر باعث می شود باتری گوشی تان سالم تر بماند.

دستگاه یا گوشی موبایل‌تان شارژ نمی‌شود؟

نشانه هایی وجود دارد که بیانگر تقلبی بودن یا مشکل ساز بودن شارژر می‌باشد. برای مثال برخی از شارژرهای تقلبی نمی‌توانند دستگاهی را شارژ کنند و یا کار نمی‌کنند. برخی نیز گزارش داده‌اند که شارژرهای تقلبی هنگام شارژ زیادی داغ می شود. برای حل مشکل شارژ نشدن گوشی این مقاله را بخوانید.

شارژرهای معتبر از متریال‌های با کیفیت ساخته شده‌اند که موقع اتصال به دستگاه جریان شارژ قوی فراهم می کنند. شارژرهای تقلبی از مواد بی کیفیت ساخته شده‌اند چرا که تولیدکنندگان آن برای استفاده از متریال مناسب برای تولید انرژی پایدار، وقت و هزینه صرف نمی‌کنند. شارژرهای تقلبی مکانیسم هایی درون خودشان ندارند که از زیادی داغ شدن یا شوک الکتریکی جلوگیری کند. به عبارت دیگر شما با خریدن شارژرهای تقلبی نه تنها گوشی‌تان را بلکه سلامتی و جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهید.

 چرا قیمت بعضی شارژرهای سامسونگ انقدر پایین است؟

قیمت شارژرهای تقلبی بسیار ارزان‌تر است. هنگامی که به دنبال تهیه شارژر برای گوشی خود هستید، ممکن است در بازار سیاه شارژرهای تقلبی اپل را با قیمت 10 هزار تومن نیز پیدا کنید.

کسانی که به فروش لوازم جانبی تقلبی می‌پردازند در واقع روی پول افرادی که به دنبال صرفه جویی هستند حساب باز می‌کنند.

این که شارژر متشکل از شاخه‌ها و اتصالات می باشد ممکن است باعث شود که یک نسخه معتبرتر، اندکی گران‌تر باشد. با این حال، ارزشش را ندارد که صرفه جویی کنید و چیزی را خریداری کنید که مشخصا برای دستگاه شما ساخته نشده باشد. بسیاری از افراد حاضرند این مقدار هزینه اضافی را بپردازند ولی خیالشان از اصل بودن لوازم جانبی گوشی‌شان راحت باشد.

 چه جاهایی برای خرید شارژر اصل مطمئن هستند؟

از فروشگاهی شارژر خود را خریداری کنید که اصالت کالاهای خود را تضمین کند و علاوه بر آن امکان عودت، تست یا تعویض داشته باشد. ماکروتل با ارائه کردن شارژر، آداپتور شارژ و کابل شارژهای اصل و اورجینال سامسونگ و سایر برندها که گارانتی تست و تعویض نیز دارد سعی بر این داشته تا همیشه رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید و این خود دال بر باکیفیت و اصل بودن محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه است.

سخن آخر:

در این مقاله نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی را گفتیم؛ اما بهترین راه حل خرید از یک فروشگاه مطعما هست که در وحله‌ی اول گارانتی و مهلت تست برای بازگشت کالا داشته باشد.

اصل یا تقلبی بودن لوازم جانبی‌هایی مثل شارژر؛ با استفاده کردن بهتر مشخص می‌شود.

101 نظر
  • افشین

    افشین 1398-11-27

    سلام، ایا تبلت سامسونگ تب 3 قابلیت شارژ با فست شارژ رو داره؟

    • 1398-11-27

      سلام


      خیر پشتیبانی نمیکنه و به باتری یا آی سی شارژ آسیب میزنه
      موفق باشید

  • 1
  • Adnan

    Adnan 1398-11-15

    سلام من گوشی A30 دارم ۲ماه قبل اپدیت کردم دیر شارژ مکنه ۳ساعت فیکس ۱۰۰ میشه فکر کردم از کابل یه کابل خریدم باز هم ۳ساعت شارژ میشه و چند روز یواس بی ردی گوشی میزام نمیاد بالا لطفا راهنماییم کنید

    • 1398-11-15

      سلام
      باید گوشیتون با شارژر بیارید تست بشه ممکنه نرم افزاری باشه، از کابل و شارژر، باتری ، فلت شارژ و آی سی شارژ هم میتونه باشه
      موفق باشید

  • 2
  • M:R

    M:R 1398-11-10

    سلام من دوستم گوشی سامسونگ A30خریدیم ولی شارژر اون کوچیک ولی شارژر من بزرگ دلیلش چیه؟

    • 1398-11-10

      سلام
      سفارش ها فرقی میکنه بخاطر همین شکل شارژر ها متفاوته ولی از نظر کیفیت فرقی ندارن

  • 3
  • Dariush Shahbazi

    Dariush Shahbazi 1398-10-21

    سلام...شارژر اصل اورجینال مارک سامسونگش بصورت برجسته هک نشده روش...بصورت تراشیده نوشته شده بدون رنگ...بعد مورد ۶ که بالا با عکس توضیح دادن اونم باید داشته باشه...نوشته های بقلش بصورت برجسته مشکی بسیار کم رنگ نوشته شده...کابلش دوتا مربع به این شکل□□که تو مورد ۷معلومه اینم باید به همین شکل باشه...اما در پشت همین بازم دوتامربع داره□□اما داخل مربع های شارژر تقلبی بصورت کیپ میباشد ولی داخل مربع اورجینال حالت پلگی داره نباید داخلش صاف کیپ باشه..مارک ویتنام بصورت خیلی واضح زیر همون مربع شکل نوشته شده با کد معتبرمثلاVIETNAM | K325Vیه خط بین این مارک هست که در بالا حالت یه نیم مربع بهش دادن روی اون نیم مربع باید حالت سوراخ داشته باشه دوتا یا ستا فرورفتگی داشته باشه صاف نباشه...ودرآخر رنگ فلز یو.اس.بی.تقلبی بصورت فلزه دکره..ولی اصلی حالت یکم بروشن میخوزه برق میزنه دکر نیست

    • 1398-10-21

      سلام


      ممنون از توضیحاتتون، ولی بطور کلی تمامی این شرایط برای همه شارژر ها صدق نمیکنه، چون مدل های مختلف با سفارش ساخت مختلف وجود داره


      بهترین راه برای چک کردن اصل بودن شارژر، استفاده از آمپرسنج هست، شارژر های تقلبی معمولا افت آمپر زیاد دارن


      موفق باشید

  • 4
  • مهدی

    مهدی 1398-10-19

    سلام ایا خرید کله شارژر s9 برای j5 2017 ضرر دارد

    • 1398-10-19

      سلام


      بهتره که استفاده نشه چون گوشی شما قابلیت شارژ سریع نداره و آمپر کمتری رو برای شارژ شدن استفاده میکنه


      موفق باشید

  • 5
  • جلال

    جلال 1398-10-19

    من گوشیم j7 پرو هستش ایا میتونم ازفست شارژ استفاده کنم براش یا همون اصلی خودشو ازتون بگیرم

    • 1398-10-19

      سلام


      این مدل قابلیت فست شارژ نداره باید از شارژر اورجینال خودش استفاده کنید


      موفق باشید

  • 6
  • ماهور

    ماهور 1398-09-23

    سلام من a7 دارم خیلی باشارژرم سریع شارژمیشد ولی الان یه مدته شب تاصب شاید سی درصد شارژمیشه قبلا مینوشت شارژ سریع الان نه شارژرمم از خود گوشیه اصله بعد من با یه شارژر دیگ امتحان کردم شارژ سریع بود سریع شارژ شد الان چیکار کنم یعنی شارژرم دیگ ب درد نمیخوره ؟یکی دیگه باید بخرم ؟؟؟؟

    • 1398-09-23

      سلام


      باید گوشی و شارژرتون تست بشه ممکنه خود شارژر خراب شده باشه یا باتری، سوکت شارژ و آی سی شارژ گوشیتون خراب شده باشه


      موفق باشید

  • 7
  • حمید

    حمید 1398-09-21

    سلام
    من یه شارژر نو خریدم اولش خوب شارژ میکرد ولی الان خیلی دیر شارژ می کنه زودم خالی میشه چیکار کنم درست بشه شارژرم هم اصله

    • 1398-09-21

      سلام


      باید شارژر و گوشیتون تست بشه ممکنه خراب شده باشه یا گوشی ایراد داشته باشه

  • 8
  • شاهین24

    شاهین24 1398-08-24

    سلام وقت شما بخیر. سپاس از زحمات و جوابگویی شما به هموطنان. خداوند به کسب و کارتان برکت روز افزون عطا کند.
    بنده یه گوشی اس 5 ویتنام دارم مال سری های اوله. حدودا 2 سالیه هوا که سرد میشه صفحه پر پر میزنه و اصلا روشن نمیشه تا قشتگ داغش کنم تا بیاد بالا. اما اون دو تا ال ای ری های چپ و راست دکمه وسط پایین صفحه روشنایی دارن. وقتی گوشی رو کنار بزارم. و بعد یه ساعت بردارم صفحه که خنک شده دیگه سیاهه و تا گرم نکنم رو بخاری چیزی اصلا بالا نمیاد.آندروید هم 4 هست. لطف میکنید یه نظری بدید چکارش کنم. مجدد سپاسگزارم از پاسخگویی شما.

    • 1398-08-24

      سلام


      فلت ال سی دی گوشیتون مشکل داره باید ال سی دی رو کامل عوض کنید


      موفق باشید

  • 9
  • مجتبی

    مجتبی 1398-08-08

    سلام من گوشیم گلکسیA50 هست که شارژرش تایپ C و فست شارژ بود،متاسفانه شارژرش رو گم کردم الان یه شارژر گلکسی نوت8 که اونم تایپ C هست رو استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد شارژر اصلی هستش، از نظر ورودی و خروجی جریان برق و آمپر و اینچیزاش پرسیدم؟ ممنون

    • 1398-08-08

      سلام


      خیر مشکلی نیست میتونید استفاده کنید هر دو مدل شارژر 18 وات رو ساپورت میکنن


      موفق باشید

  • 10
  • صفی اله

    صفی اله 1398-08-05

    سلام من گوشی a70سامسونگ ۲۰۱۹ کرفتم باتری ۴۵۰۰آمپر داره ۲ساعت نیم تول میکشه شارژبشه همچیزشم اسلیه

    • 1398-08-05

      سلام


      اگه با شارژ اورجینال 25 وات شارژ کنید حدود 1 ساعت تا 1 ساعت و نیم زمان میبره شارژ بشه


      موفق باشید

  • 11
  • farzad

    farzad 1398-08-02

    سلام خسته نباشین گوشی من مدل a7 2015 از اول شارژ زود تمام میشود گوشی جدید من دو روز شارژ داره اما a7 روزی چند باز به نظر شما باطری عوض بشه ؟ شارژر البته یک بار خریدم دوسال پیش

    • 1398-08-02

      سلام


      مشکلتون ممکنه نرم افزاری باشه فلش کنید اگه درست نشد باتری رو عوض کنید


      موفق باشید

  • 12
  • مهسا

    مهسا 1398-07-29

    سلام من ی شارژر و کابل اصل سامسونگa5 2016 داشتم و فست شارژ بود ولی متاسفانه کابلم خراب شد الان هر کابلی بخرم فست شارژه یا فرق داره یا فست شارژی اصلا ربطی ب کابل نداره؟؟

    • 1398-07-29

      سلام


      فرق داره باید کابل فست شارژ و اورجینال خرید کنید که قابلیت فست شارژ روی گوشیتون کار کنه


      موفق باشید

  • 13
  • سعید یعقوبی

    سعید یعقوبی 1398-07-27

    سلام وقت بخیر من میخاستم از توی سایتتون یک فست شارژ سفارش بدم واسه گوشی a10 ولی عکسهاتون رو بررسی کردم دیدم اون مارک ul وجود نداره دلیلشو میفرمایید...

    • 1398-07-27

      سلام


      منظورتون از مارک UL رو متوجه نمیشم ولی گوشی A10 قابلیت فست شارژ نداره


  • 14
  • اسماعیل

    اسماعیل 1398-07-27

    باسلام.من گوشی a20تازه دوهفته خریدم شارجرپایه هاش مستقیم به برق میخوره ولی کلفت ترازشارجرهای دیگست خودگوشی INDIAهست کابل ولی ویتنام ولی ترانس INDIAهست میخواستم بدونم اصله یانه

    • 1398-07-27

      سلام


      هر دوی کشور هایی که گفتین محصولات اورجینال سامسونگ رو تولید میکنن


      اصل بودن یا نبودن بستگی به مرکزی که خرید کردید داره

  • 15
  • مهدی

    مهدی 1398-07-26

    ادمین جون وقت بخیر عزیزم فرق این شارژر بزرگا ک تبدیل میخوره و کوچیکا چیه ؟ تو محصولات آیا بزرگا قویترن بهترن یا نه؟چون منو دوستم گوشی هامون یکیه هر دومون A5 داریم ولی شارژر تو کارتن اون کوچیک بود ماله من بزرگه.تازگیا هم A5 دوهزار و نوزده گرفتم بازم بزرگه میخواستم ببینم بزرگا فرقشون چیه با کوچیکا همینا ک زدین 74 هزارتومن

    • 1398-07-26

      سلام


      اندازه شارژر ها فقط مربوط به سفارش های مختلف هست از نظر اورجینال بودن یا قدرت شارژ فرقی ندارن


  • 16
  • jamal

    jamal 1398-07-21

    سلام من گوشی a7 2018 خریدم فکر میکنم شارژرش اصل نیست شما فست شارژش و دارید با تشکر

    • 1398-07-21

      سلام


      گوشی A7 2018 قابلیت فست شارژ نداره 


      ولی شارژر های اورجینال سامسونگ رو موجود داریم میتونید از روی سایت خرید کنید


      موفق باشید

  • 17
  • سپهر

    سپهر 1398-07-10

    سلام بنظر شما چه شارژری برای شارژ پاور بانک خوبه؟

    • 1398-07-10

      سلام. شارژر معمولی 1 امپر

  • 18
  • saeed

    saeed 1398-07-08

    سلام شاژر گوشیم گم شد میخوام شارژر بگیرم فیک نباشه A50 سامسونگ

  • 19
  • محمدمهدی

    محمدمهدی 1398-07-06

    باسلام این اداپتور های سامسونگ ULنوشته شده میفروشن
    من اداپتورشارژرگوشیJ7 2015میخوام دارین

  • 20
  • محمدمهدی

    محمدمهدی 1398-06-18

    سلام وقت بخیر گوشیم سامسونگj7 2015 توشارژمیزنم رو درصدای۶۰ ۷۰گیرمیکنه خیلی و بعدپرمیشه
    ۳ساعت و۴۰دقیقه طول میکشه تا کامل شارژشه مشکلش چیه بنظرتون؟ فقط مطمئنم کابلش سالمه ولی آداپتورنمیدونم

    • 1398-06-18

      سلام
      ممکنه گوشیتون مشکل داشته باشه باید بررسی بیشتر انجام بشه تشریف بیارید به آدرس بالای سایت در خدمتتون هستیم
      موفق باشید

  • 21
  • حامد نورمحمدی

    حامد نورمحمدی 1398-06-11

    سلام وقت بخیر گوشی من نوت 4هستش هم فست شارژ فابریک وهم کابل فست فابریک می خوام دارین وچنده

  • 22
  • فلاحتی

    فلاحتی 1398-06-07

    من دو هفته اس سامسونگ a50 خریدم از شارژش راضی نیستم نسبت به قیمتی که خریدم ۴۰۰۰ آمپر دو تا سه ساعت بیشتر شارژ نگه نمی داره اگه دستت باشه، بنظرتون تقلبی هست یا نه ، رام شیش هم هست

    • 1398-06-07

      بستگی داره چه استفاده ای از دستگاه داشته باشید

  • 23
  • پری

    پری 1398-06-03

    ببخشید من تازه شارژر خریدم
    یسری ویژگیا ک گفتین به اصل میخوره یسری هم به فیک
    مثلا پشتش نوشته ساخت چین
    و اون نوشته Ul هم نداره دیگه بقیه چیزا درسته
    حالا یعنی چی؟

    • 1398-06-03

      سلام
      باید از نزدیک ببینیم و بهتون اعلام کنیم
      موفق باشید

  • 24
  • سجاد از مسجدسلیمان

    سجاد از مسجدسلیمان 1398-05-27

    سلام خدایش دیگه خسته شدم همه میگن جنسمون اصله نمیدونم از کی خرید کنم لطفا راهنماییم کنید

    • 1398-05-27

      سلام
      ما تشخیص اصل یا تقلبی بودن رو گذاشتیم. برای خرید میتونید به لینک زیر مراجعه کنید
      https://www.macrotel.ir/164-samsung

  • 25
  • علی۱۱۰

    علی۱۱۰ 1398-05-21

    سلام.ببخشید براگوشی سامسونگ جی۵ پرایم هم میشه از فست شارژ استفاده کرد؟
    مشکلی پیش نمیاد برا گوشیم؟
    یکی میگفت اگه حواست نباشه ک از برق بکشیش ممکنه گوشی آتیش بگیره؟راسته یا نه

    • 1398-05-21

      سلام
      خیر فست شارژ استفاده نکنید به آی سی شارژ و باتری دستگاهتون آسیب وارد میشه
      موفق باشید

  • 26
  • ساسان

    ساسان 1398-05-18

    سلام . گوشی من a50 هست که در حالت فست شارژ ، 1 ساعت و نیم زمان میبره و در حالت عادی هم 1 ساعت و نیم . آیا مشکلی وجود داره ؟

    • 1398-05-18

      سلام
      ریست فکتوری کنید گوشیتون رو
      ممکنه مشکل نرم افزاری باشه
      اگر حل نشد تشریف بیارید به آدرس دفتر ما در تهران بررسیش میکنیم
      موفق باشید

  • 27
  • سارا

    سارا 1398-05-07

    سلام من گوشیمو۵ماهه گرفتم الان یه مدته میزنم ب شارژخیلی کندشارژمیکنه وتامیزنم شارژمیگه شارژری ک باتلفن ارائه شده روبزنیددستگاه کندشارژمیشه مشکلش چیه؟؟
    واینکه هرشارژری میزنم هشدارنمیده فقط شارژرخودشومیزنم اینومیگه

    • 1398-05-07

      سلام
      باید دستگاه رو به همراه شارژر و کابلش بیارید به آدرس دفتر ما بررسیش کنیم

  • 28
  • رویا

    رویا 1398-05-03

    سلام گوشیم آ۶ پلاس سامسونگ هست و مدت ۴ ماهه خریدم اولا داغ میکرد ولی زود شارژ میکرد الان کند شده و کمتر داغ میکنه! ضمنا تمام موارد رو بررسی کردم اصل بود شارژرم. ممکنه الان از کابلم باشه؟ چون توی شارژ زیاد ازش استفادا کردم. الان باید از کجا کابل اصلیشو بخرم؟

    • 1398-05-03

      درود وقت بخیر
      دستگاه رو به همراه شارژر و کابلتون ارسال کنید به آدرس بالای سایت با همکارا در تماس باشید راهنماییتون میکنن

  • 29
  • محمد

    محمد 1398-04-24

    سلام وقت بخیر مدت زمان کامل شارژ شدن گوشیj7 2015چقدره؟(مدل کارخانهj700h)

    • 1398-04-24

      سلام
      بین 1 ساعت و نیم تا 2 ساعت دقیق تست نکردیم
      شارژر اگر اصل باشه و باتری و سوکت شارژ دستگاه سالم باشه مثل روز اول باید شارژ بشه در غیر اینصورت مسیر شارژ مشکل دارع

  • 30
  • پدرام

    پدرام 1398-04-12

    سلام ما توخونمون حدود ۷.۸ تا شارژر کامل داریم ولی نمیدونم کدومش اصله لطفا راهنمایی کنید.

    • 1398-04-12

      همین مقاله رو باید مطالعه کنید متوجه میشید

  • 31
  • Vahid Hoseini

    Vahid Hoseini 1398-03-15

    سلام مدت زمان کامل شارژ گوشی سامسونگ a50 که فست شارژم هست چقدره؟

    • 1398-03-15

      درود وقت بخیر
      دقیقا اطلاع نداریم اما بین 1 ساعت تا 1 ساعت و نیم باید باشه

  • 32
  • رهااحمدی

    رهااحمدی 1398-03-15

    سلام وخسته نباشید،گوشیه من S7edgeهستش،پارسال خریدمش،شارژرش نمیدونم اصل هست یانه،ویتنام نوشته روش،تا ی ماه خوب بودالان چن ساعت باید تو شارژبمونه شارژنمیکنه،ی بار میزنه،45دیقه تا شارژکامل،چن دیقه دیگه نگامیکنم میزنه3ساعت،همینطور ساعتاش تغیرمیکنه شارژنمیکنه مشکل کابلش هست یاخوده شارژر؟لطفا راهنماییم کنید،متشکر

    • 1398-03-15

      باید بیارید گوشی و شارزر رو با امپر سنج تستش کنیم

  • 33
  • mansoor

    mansoor 1398-03-06

    واقعآ متاسفم ۴ ساله با این ایمیل کار میکنم سایت شما میگه معتبر نیست؟؟؟!!!

    • 1398-03-06

      احتمالا مشکل از سمت سرور هست بررسی میکنیم
      اگر سفارشی دارید و نتونستید ثبت کنید به واتساپ 09128595600 پیام بدید

  • 34
  • Sina

    Sina 1398-02-29

    سلام دو عدد گوشی a7 2017 خریدم که یکیشون دست دوم بود ، گوشی پلمپ شارژر سه شاخه ویتنامی داشت که خیلی عالیه اما گوشی دست دوم شارژر دو شاخه داره ساخت چین که موقع شارژ صدای زیادی داره شارژر خیلی گرم میشه و دمای گوشی هم تا ۳۸ و ۴۰ درجه میرسه ، شما شارژر اصل ویتنام هم دارید؟

  • 35
  • خیری

    خیری 1398-02-26

    سلام من یه سامسونگ j۷ pro دارم موقع شارژ شدن کلا هنگه به محض اینکه از کابل قطع میکنم درست میشه به نظر شما دلیلش چی هست؟

    • 1398-02-26

      درود
      کابل کپی هست

  • 36
  • کیارش

    کیارش 1398-02-21

    سلام زمان شارژ شدن گلکسی اس۸ چقدره چون من یک ماه گوشی رو گرفتم می خوام ببینم شارژرش اصله یا نه؟ممنون.

    • 1398-02-21

      درود
      بین 45 دقیقه تا 1 ساعت  باید فول شارژ یشه

  • 37
  • علی اصغر فاضل

    علی اصغر فاضل 1398-02-19

    چجوری میشه درستش کرده کابل شارژرو که شارژه سریع کنه

  • 38
  • علی اصغر فاضل

    علی اصغر فاضل 1398-02-19

    سیم شارژرم شارژه سریع نمی کنه چه مشکلی داره

    • 1398-02-19

      درود
      باید بررسی بشه

  • 39
  • ایلین

    ایلین 1398-02-07

    سلام وقتتون بخیر من گوشی سامسونگ آشش ۲۰۱۸ خریدم از کجا بفهمم شارژری که بهم دادن فست شارژ هست یا معمولی و چند ساعت شارژ با فست شارژر برای مدل گوشی من طول میکشه که فول شارژ بشه؟؟

    • 1398-02-07

      سلام
      روی خود کلگی شارژر فست شارژ نوشته میشه و وقتی گوشی رو داخل شارژ میذارید روی صفحه نمایش مینویسه شارژ سریع

  • 40
  • مهدی قویدل

    مهدی قویدل 1398-02-05

    سلام
    به این جمله داخل متن این مقاله توجه کنید:
    "خوشبختانه کمتر احتمال دارد که شارژرهای تقلبی را در سایت های معتبری چون ماکروتل پیدا کنید. توجه کردن به نکات زیر باعث می شود باتری گوشی تان سالم تر بماند."

    اما اگر کسی تو سایت شما گشتی بزند کمتر احتمال دارد شارژرهای اصلی را پیدا کند. اما قیمت ها بعضا با شارژرهای اصلی برابری می کنند.

    • 1398-02-05

      سلام
      مدیر خرید ماکروتل تمام سیع خودش رو میکنه که اجناس اصلی به دست مشتری برسونه اما خیلی از اجناس وجود دارن که جنسی که داخل کارتن موبایل هست دیگه تولید نمیشه.
      و نکته قابل ذکر این هستش که محصولات ما تماما 7 روز گارانتی تست دارن و اگر به هر دلیلی از محصول رضایت نداشتین میتونید مرجوع کنید
      موفق باشید

  • 41
  • م

    م 1398-01-14

    شماتو کانال کابل تقلبی گذاشتی میگی اصلی

    • 1398-01-14

      ما کانال نداریم دوست عزیز

  • 42
  • هدیه

    هدیه 1397-11-18

    سلام من یه ماهه گوشی جی۶ سامسونگ خریدم متافانه شارژرش رو گم کردم الان میخوام بدونم بهترین شارژر که به گوشیم بخوره چیه و اینکه آیا شارژر اصلیش داخل کارتونی پیدا میشه؟

  • 43
  • ماهور

    ماهور 1397-10-15

    سلام من به تازگی گوشی سامسونگA6+خریدم الان با توضیحات این سایت متوجه شدم شارژرش تقلبیه متاسفانه یه مورد دیگم که متوجه شدم این بود که از گوشی به یه شماره خارج از کشور تماس گرفته شده5دقیقه هم صحبت شده تاریخشم مال10روز قبل از خرید من هستش امکان داره قطعات داخلی گوشی رو هم مثل شارژرش عوض کرده باشن؟ اگه اطلاعاتی در این مورد دارین راهنماییم کنید ممنون میشم

    • 1397-10-15

      سلام وقت بخیر
      باید گوشی رو بیارید ببینیم باز شده یانه
      موفق باشید

  • 44
  • محمدرضا

    محمدرضا 1397-10-12

    سلام شارژر مناسب برای گوشی a6 2018 چه شارژریه و شارژر اصل این گوشی گیر میاد؟

    • 1397-10-12

      سلام وقت بخیر
      گوشی تازه اومده شارژرش بزودی موجود میشه
      موفق باشید

  • 45
  • سعید

    سعید 1397-09-20

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون یک سوال داشتم من یک گوشی a5 2017 دارم شارژر هم اصلی ولی روی گوشی نمیاد که داره سریع شارژ میشه وهم تقریبا ۲ ساعت بیشتر طول می کشه شارژ بشه لطفا راهنمایی بفرمائید ممنونم

    • 1397-09-20

      سلام وقت بخیر


      باید بیارید مسیر شارژ گوشی بررسی بشه


      موفق باشید

  • 46
  • محمدشریفی

    محمدشریفی 1397-09-10

    سلام برادر من شارژر ام ازمن گمُ شد الان میخواهم شارژر بخریم چگونه بدونم این اشارژر اصلی هست؟

    • mansoor

      mansoor 1398-03-06

      سلام پسرم از این به بعد سعی کن شارژر ات از ات گم نشه چون دیگه شارژر اصلی گیر نمیاد

      • 1398-03-06

        بله معمولا شارژر اصل کارخانه کم گیر میاد چونکه کپی برداری توی شارژر های موبایل آسان هست و پر سود

    • 1397-09-10

      سلام وقت بخیر
      توی سایت شارژر اصلی موجود هست خرید کنید


      موفق باشید

  • 47
  • Zohreh

    Zohreh 1397-08-28

    با سلام
    مدل گوشی من سامسونگ S5 هست.
    من به دلیل اینکه درحال شارژ از گوشی استفاده میکنم کابل شارژرم خراب شد به صورتیکه سیم های داخلش دیده میشد و همش قطع و وصل می کرد. دوباره کابل خریدم و همین اتفاق افتاد.
    این دفعه فروشنده به من کابل های فنری رو پیشنهاد کرد که قیمتش هم زیاد بود.
    اسم و مدلش کابل تبدیل USB به لایتنینگ دبلیو کی دیزاین مدل WDC-059 هست.
    خواستم ببینم میشه ازین کابل ها به جای کابل های اصل سامسونگ استفاده کرد؟ و اینکه به گوشی و باتری اون صدمه ای نمی زنه؟
    ممنون میشم جوابمو بدید.

    • 1397-08-28

      سلام وقت بخیر
      دقیقن نمیدونم مدل کابل چیه باید بیارید بررسی کنیم کابل رو


      موفق باشید

  • 48
  • Dena

    Dena 1397-07-07

    سلام خسته نباشید من گوشیم اس ۷ edge هست از وقتی اپدیت کردم به اندروید ۸ خیلی دیر شارژ میشه ، وقتی فست شارژینگ رو روشن میکنم خوبه ولی شارژ معمولیش خیلی طول میکشه حدود ۵،۶ ساعت. طول کابل شارژرم از یک متر بیشتره فک کنم ۱.۲ باشه ، خودم احساس میکنم مشکل از کابلشه ، خواستم ببینم امکان داره کابل شارژرم تقلبی باشه ؟ کسی میدونه طول استاندارد کابل شارژر s7 چنده؟(اخه قبلا به خاطر استفاده از کابل متفرقه و غیر استاندارد باتری گوشیم خراب شده برای همین الان میترسم از کابل دیگه ای استفاده کنم )لطفا راهنماییم کنید

    • 1397-07-07

      سلام وقت بخیر
      بدلیل اپدیت این اتفاق افتاده یا منتظر اپدیت بعدی باشید یا ببرید پیش نرم افزار کار موبایل براتون از اول اپدیت رو بزنه
      موفق باشید

  • 49
  • ناصر

    ناصر 1397-02-18

    شما خودتون تو فروشگاههای ماکروتل گوشیه پلوم میدید..شارژرهاش همه تقلبیه (با اثبات قضیه) بعد میگیداز جای معتبربگیریم جای معتبر دقیقا کجاست...

    • 1397-02-18

      سلام این سایت کلا گوشی کار نمیکنه و فروش نداریم شما با یکجا دیگه اشتباه گرفتید.

  • 50
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم