برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

15 مشکل رایج آیفون 7

نوشته شده در تاریخ1397-04-12 توسط 73045

15 مشکل آزاردهنده در iPhone 7 و راه حل تعمیر آن ها


گوشی iPhone 7 به نظر می رسد که تفاوت زیادی با پیشینیان خود ندارد، اما زمانی که دقیق تر به آن می نگرید پیشرفت های زیادی را می بینید. برای مثال دوربین آن ساختار بسیار خوبی دارد، دارای اسپیکر های دوگانه است، وهمچنین شرکت اپل بالاخره پرچمدار خود را ضد آب ساخته است. اگر شما موفق شده اید یکی از این گوشی را به دست آورید پس قطعا از آن لذت خواهید برد. اما گاهی اوقات یک مسئله به تنهایی می تواند لذت آن را از بین ببرد. ما در اینجا آن دسته از مشکلات اساسی iPhone 7 که برای کاربران پیش می آید را جداسازی کرده و راه کار هایی که ممکن است باعث رفع این مشکلات شود را ارائه می دهیم.

مسئله 1 : خدمات تلفن همراه در دسترس نیست

در ماه سپتامبر ( مصادف با شهریور-مهر شمسی) وبسایت MacRumors اعلام کرد که یک گزارش داخلی (گزارشاتی که در داخل کمپانی استفاده می شود تا تصمیمات مختلف گرفته شود) از طرف کمپانی اپل دریافت کرده که بیانگر این است که کمپانی متوجه یک باگ (Bug) شده است که باعث می شود پس از خارج شدن از حالت هواپیما (Airplane Mode) گوشی دارای خدمات تلفن همراه ( آنتن ) نباشد. کمپانی گفت که این مشکل را حل کرده است ولی همچنین یک راهنمای تعمیر برای کسانی که هنوز از مشکل رنج می برند ارائه داده است. کمپانی اپل می گوید که این مشکل برای درصد کمی از گوشی های این سری پیش می آید و آن هایی که این مشکل را دارند می توانند با مراجعه به اپل استور (Apple Store) بصورت رایگان آن را تعمیر کنید. (اما از آنجایی که در ایران اپل استور رسمی وجود ندارد می تواند با مراجعه به تعمیرکاران متخصص با قیمت مناسب گوشی خود را تعمیر کنید). مدل هایی که ممکن است دارای این مشکل باشند شامل A1660, A1780 و A779 هستند که می توانید شماره مدل گوشی خود را همانند عکس زیر از پشت گوشی بررسی کنید.

iPhone 7 back number

اپل همچنین یک راه حل برای این مشکل ارائه داده است و آن هم این است که سیم کارت خود را در آورده و دوباره جایگذاری کنید همچنین مطمئن شوید که آی او اس (iOS) شما آخرین نسخه باشد.


مسئله 2 : عدم وجود جک هدفون 3.5 میلی متری (قسمتی که برای اتصال هدفون به گوشی استفاده می شود)

تصمیم اپل برای خارج کردن جک هدفون از گوشی های جدید خود واقعا بحث بر انگیز بود.استفاده از پورت شارژر برای اتصال هندزفری آیفون به گوشی به این معنی است که شما نمی توانید همزمان از هردوی شارژر و هدفون استافده کنید. البته برای این مشکل راه کارهایی وجود دارد اما یک راه کار اصولی نیست. اگر شما هنوز به جک هدفون های معمولی مانند بقیه ی گوشی ها علاقه مندید باید کمپانی اپل را بخاطر این امر ببخشید.


برای حل این مشکل می توانید از هدفون های بی سیم استفاده کنید. همچنین رابط های آدابتوری وجود دارد که هدفون های معمولی را می تواند به iPhone 7 شما متصل کند که در عکس زیر می توانید مشاده کنید.
iPhone 7 Headphone lever

مسئله 3 : ایجاد صدایی مانند "هیس" توسط iPhone 7

بسیاری از کسانی که iPhone 7 دارند از این موضوع شکایت کرده اند که یک صدای مبهم هیس مانند از پشت گوشی شنیده می شود. و به نظر می رسد که این صدا زمانی که آیفون در حال انجام کار های سنگین مانند انجام بازی است بلند تر می شود. که نشان می دهد مربوط به پردازنده گوشی می باشد. برای بهتر متوجه شدن این مسئله گوشتان را در کنار لوگوی اپل پشت گوشی بگذارید و نرم افزاری را که نیازمند پردازش زیادی است اجرا کنید. البته لازم به ذکر است که تقریبا تمام گوشی ها و دست گاه ها اگر به اندازه کافی از نزدیک گوش دهیم این صدا را هنگام انجام پردازش های سنگین از خود خارج می کنند. ولی این صدا همیشگی نیست. این مشکل به اندازه کافی تاثیر گذار بوده است که مردم در هر دو وبسایت Ars Technica و 9to5Mac گزارش داده اند.
متاسفانه در حال حاظر هیچ راه حلی برای تعمیر این مشکل وجود ندارد.


مسئله 4 : عمر باتری کوتاه مدت

با توجه به کارایی بیشتر چیپ A10 Fusin و همچنین باتری بزرگ تری که iPhone 7 نسبت به iPhone 6s دارد قاعدتا باید عمر باتری اصلی آیفون 7 خیلی بهتر از عمر باتری iPhone 6s باشد. برای بسیاری از مردم در تالار های گفت و گفت گوی اپل (Discussion forums) این گونه بوده است اما همچنین شکایت هایی درباره ی تخلیه سریع باتری از زمان آپدیت آی او اس 10.2 (iOS 10.2) از طرف مردم دیده شده است.

در ادامه راه کار های هایی برای افزایش عمر باتری گوشی iPhone 7 به شما ارائه خواهیم داد: در ابتدا سیستم عامل آی او اس خود را به آخرین نسخه موجود به روز رسانی کنید.

همچنین می توانید حالت کمبود انرژی باتری (Low Power Mode) را فعال کنید اما اینکار باعث می شود برنامه های پس زمینه ،Siri،دانلود خودکار و همچنین برخی از جلوه های بصری (visual effects) کاهش پیدا کرده یا بطور کامل خاموش می شوند. البته شما می توانید هر یک از این اعمال را بصورت دستی خاموش کنید که میزان عمر باتری افزایش پیدا کند.

میتوانید نگاهی به قسمت مصرف باتری (Battery Usage) در صفحه تنظیمات خود بیندازید و هرکدام از نرم افزار ها مصرف باتری زیادی دارند در صورت امکان به روز رسانی ، حذف و یا با نرم افزاری دیگری جایگزین کنید.

مسئله 5 : نمی توانم iPhone 7 جدیدم را اکتیو(فعال سازی) کنم

تعداد زیادی از مردم در هنگام اکتیو (فعال سازی) کردن آیفون جدیدشان مشکل دارند. اگر پیامی درباره ی اینکه فعال سازی سرور در دسترس نیست دریافت می کنید، این موضوع ممکن است به این دلیل باشد که اپل در حال مقابله با حجم زیادی از مردم است که درحال تلاش برای دسترسی به سرور اپل دارند.پس مدتی بعد دوباره امتحان کنید.
راه های پیشنهادی ما درصورتی که هنوز مشکل شما حل نشده است این است که :
در ابتدا اگر درحال استفاده از دیتای موبایل هستید از وای فای (Wi-Fi) استفاده کنید اگر این کار جوابگو نبود با نگه داشتن دکمه پاور (Power) گوشی آیفونتان را خاموش و دوباره روشن کنید.
همچنین می توانید از طریق کامپیوتر و نرم افزار آیتیونز اقدام به فعال سازی کنید. ولی ابتدا مطمئن شوید که از آخرین نسخه آیتیونز (iTunes) استفاده می کنید.
اگر هیچ کدام از این راهکار ها جوابگو نبود از فروشنده ای که گوشی موبایلتان را خریده اید کمک بگیرید و یا گوشی موبایلتان را به دست تعمیر کاران متخصص بسپارید.

مسئله 6 : صدای ضعیف زنگ تلفن یا کیفیت ضعیف اسپیکر (بلندگو)

این یکی از بزرگترین مشکلات گزارش شده ی iPhone 7 است. موضوعات زیادی در تالار های گفتان اپل وجود دارد که پر از دارندگان iPhone 7 هستند و این مشکل به خصوص را گزارش داده اند. آن ها می گویند که صدایی که از بلندگو به گوش می رسد بسیار ضعیف است.
در مورد حل این مشکل بطور کامل توضیح داده ایم و شما می توانید با کلیک بر روی اینجا این مقاله را بررسی کنید.

مسئله 7 : بازخورد لمسی سه بعدی (3D Touch haptic feedback) کار نمی کند

درواقع بازخورد لمسی 3D کار خود را به درستی انجام می دهد اما این یک مشکل (Bug) از طرف گوشی موبایل است که هیچ بازخوردی را از طرف لمس 3D دریافت نکرده است.کاربران این مشکل را از زمان آپدیت آی او اس 10.2 (iOS 10.2) گزارش داده اند اما در ادامه چند راه کار برای این مشکل وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

راه اندازی دوباره (Restart) گوشی موبایل بازخورد لمسی را برای مدت کوتاهی باز می گرداند. 
همچنین می توانید تنظیمات گوشی قسمت Sound & Haptics رفته و وضعیت سیستم لمسی را خاموش و دوباره روشن کنید.
یا در قسمت General به Accessibility و سپس به قسمت 3D Touch رفته و وضعیت آن را خاموش و روشن کرده و همچنین میزان حساسیت آن را تنظیم کنید. 

مسئله 8 : کرش کردن برنامه ها (توقف اجباری) 

بسیاری از از کاربران به تالار های گفتان اپل رجوع کرده و گزارش کرده اند که برنامه های گوشی زمانی که در تنظیمات برنامه،لیست تماس های اخیر و یا زمانی که از تماس از طریق بلوتوث استفاده می کنند به یک باره متوقف می شوند یا قفل می کنند (اصطلاحا کرش یا هنگ می کنند). شروع مجدد چه از نظر سخت افزاری چه از نظر نرم افزاری هیچ کمکی به حل این مشکل نکرده و حتی کسانی که بازگردانی به تنظیمات کارخانه (Reset factory) را امتحان کرده اند هیچ تغییری را مشاهده نکرده اند.
راه حل های ممکن برای این مشکل:

ابتدا نسخه آی او اس (iOS) خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید اگر این مشکل پس از به روز رسانی شروع شد، خود به روز رسانی ممکن است نادرست نصب شده باشد. پس اگر ممکن است گوشی خود را به پشتیبانی که قبل از به روز رسانی اعمال شده است برگردانید سپس دوباره به روز رسانی کنید.

یک راه حل پیشنهادی نیز خاموش کردن (Exchange Contacts) می باشد برای اینکار به تنظیمات گوشی قسمت Contacts و سپس Accounts رفته و Exchange account را انتخاب کرده و نوار لغنده مخاطبین (Contacts) را خاموش کنید.

مسئله 9 : لمس 3D یا (3D Touch) از کار افتاده است

لمس 3D یا (3D Touch) یک بخش کامل از iPhone 7 , iPhone 7 Plus است که برقراری ارتباط نرم افزار ها و دسترسی به تنظیمات آن ها را آسان تر می کند. برخی از کاربران قادر به کار کردن با لمس 3D یا (3D Touch) خود نیستند و یا متوجه شده اند که این ویژگی بطور کامل از کار افتاده است.

راهکارهای ممکن:

گوشی آیفونتان را خاموش رو روشن (Restart) کنید.

اگر به تازگی محافظ صفحه نمایش بر روی گوشی اعمال کرده اید آن را بردارید و دوباره لمس 3D را امتحان کنید. اگر مشکلی نداشت پس مشکل از محافظ صفحه نمایش بوده است

همچنین صفحه نمایش گوشیتان را با دست تمیز کنید.

راه کاری دیگر این است که به تنظیمات گوشی خود در قسمت General>Accessibility>3D Touch رفته و مطمئن شوید که به صورت اتفاقی این ویژگی خاموش نشده باشد. شما همچنین می توانید در این صفحه میزان حساسیت این ویژگی را تنظیم کرده و سپس امتحان کنید.
اگر هیچ کدام از راهکار ها کار آمد نبود به تعمیر کار مراجعه کنید.

مسئله 10 : میکروفون قطع می شود

هنگامی که در حال استفاده از تماس صوتی هستید چه از بلندگوی خود گوشی استفاده می کنید چه از هدفون، میکروفون قطع میشود و موجب صداهای های نامفهوم میشود. این مشکل همیشه رخ نمی دهد. گاهی اوقات زمانیکه تماس را قطع کرده و دوباره برقرار میکنید این صدای نامفهوم از بین می رود. اما کسی که پشت خط است همچنان در شنیدن صدا مشکل دارد و یا صدا بطور کامل قطع است.این مسئله با خرابی اسپیکر که کمی بالاتر درمورد آن توضیح دادیم متفاوت است در اینجا مشکل زمانی است که شخصی تماس می گیرد.

برای حل این مشکل مانند همیشه ابتدا گوشی خود را شروع مجدد یا ریستارت کنید همچنین اگر ممکن است گوشی خود را به روز رسانی کنید.

راهکاری دیگر این است از گوشی خود پشتیبان بگیرید و با استفاده از همان پشتیبان گوشی خود را به تنظیمات کار خانه برگردانید (Factory Reset).
همچنین ممکن است این مشکل از سخت افزار باشد پس درصورت امکان به تعمیر کار مراجعه کنید.

مسئله 11 : تاچ آیدی (Touch ID) از کار افتاده است

با توجه به گزارش هایی که توسط کاربران رسیده آن ها با تاچ آیدی (Touch ID) به مشکل برخورده اند. این ویژگی بطور کامل متوقف شده یا مشکلاتی در عملکرد آن وجود دارد.در وبسایت iMore شخصی خبر داده است که در زمان متصل بودن به شارژ، تاچ آیدی (Touch ID) قابل استفاده نیست.
گوشی خود را شروع مجدد (restart) کنید و همچنین در صورت امکان به آخرین نسخه به روز رسانی کنید سپس دوباره امتحان کنید اگر مشکل حل نشد سنسور تاچ آیدی (Touch ID) و همچنین انگشت هایتان را تمیز کنید. ممکن است گردو غبار و خاک در عملکرد تاچ آیدی تداخل ایجاد کند.
اثر انگشت های قبلی خود را حذف و سپس دوباره اضافه کنید و در نظر داشته باشید که هر انگشت را از زاویه های محتلف اسکن کنید.
اگر در هنگام شارژ از کار افتاده است از آدابپور یا کابل یو اس بی(USB) دیگری استفاده کنید و همچنین مطمئن شوید که پورت شارژ گوشی کاملا تمیز باشد.
اگر هیچکدام از راه کار های بالا جوابگو نبود به تعمیر کاران متخصص مراجعه کنید.

مسئله 12 : مشکل بلوتوث (Bluetooth)

همانند دیگر گوشی های هوشمند، کاربران در حفظ بلوتوث مشکل دارند حتی در زمان اتصال به یک هدفون بی سیم شخص ثالث یا زمانی که درحال تلاش برای اتصال گوشی آیفونشان به اتومبیل هستند. برخی کاربران حتی متوجه تخلیه شارژ زیاد در هنگام استفاده از بلوتوث شده اند.


مانند همیشه اولین راه کار شروع مجدد گوشی و بررسی برای به روز رسانی به آخرین نسخه آی او اس (iOS) است.

در ادامه بلوتوث خود را خاموش و دوبارخ روشن کنید و سپس امتحان کنید.


دستگاه هایی که قبلا به دستگاه شما جفت (Pair) بوده اند را از جفت خارج کرده (Unpair) و سپس دوباره جفت کنید و امتحان کنید.
همچنین می توانید شروع مجدد شبکه خود را امتحان کنید برای اینکار در تنظیمات گوشی خود به قسمت General>Rest>Reset Network Settings رفته پس از شروع مجدد، دوباره بلوتوث را امتحان کنید.


اگر متوجه تخیله شارژ زیاد درهنگام استفاده از بلوتوث شدید ممکن است مشکل از کابل یو اس بی (USB) که از آن استفاده می کنید باشد. از کابل اصلی که همراه خود گوشی آیفونتان بوده یا از کابل های با کیفیت دیگر استفاده کنید.
و در آخر بازنشانی کارخانه (Reset factory) با استفاده از نسخه پشتیبان و سپس دوباره بلوتوث را امتحان کنید. (اگر گوشی نو است فقط Reset factory کنید.)

مسئله 13 : دوربین گوشی صفحه سیاه ، سبز و یا بنفش نشان می دهد

این مشکل برای کاربران iPhone 7 Plus رخ می دهد. کاربران از این شکایت دارند که آیفونشان صفحه سیاه یا گاهی اوقات سبز یا بنفش در زمان استفاده از دوربین گوشی نشان می دهد. بعضی وقت ها نیز یک خطا با عنوان
"Emergency iPhone needs to cool down" ظاهر می شود.


در ابتدا مطمئن شوید که چیزی لنز گوشی را مسدود نکرده باشد اگر از کاور یا محافظ استفاده می کنید آن را از روی گوشی بردارید و سپس دوباره امتحان کنید.
پنجره navigate and multitask را با دوبار کلیک کردن بر روی دکمه هوم (Home button) باز کنید و نرم افزار دوربین خود را به اجبار بسته و سپس دوباره امتحان کنید.

گوشی خود را راه اندازی دوباره (Restart) کرده و سپس امتحان کنید. اگر این راهکارها جوابگوی مشکل دوربین شما نبود، و یا فقط یکی از دوربین ها ی جلو یا پشت دارای این مشکل بود نشان دهنده این است که گوشی iPhone 7,iPhone 7 plus شما مشکل سخت افزاری دارد. و ما پیشنهاد می کنیم که برای حل این مشکل و تعویض آن به تعمیرکار مراجعه کنید.

مسئله 14 :خرده شدگی یا خراشیدگی

iPhone 7 Chipping
کمپانی اپل درمورد میکرو ساینده هایی (micro-abrasions) در قسمت پایین براق رنگ مشکی iPhone 7 به ما گفته بود،که مستعد خراشیدگی بودند. بحث داغی در تالار گفتان های اپل وجود دارد که نشان دهنده این است در پایین رنگ مشکی iPhone 7 متمایل به خرده شدن و خراشیده  شدن است حتی زمانی که در بسته بندی است. که می توانید د رعکس زیر آن را مشاهده کنید.
iPhone 7 Chipping
متاسفانه هیچگونه وارانتی اپل این مشکل را تحت پوشش قرار نمی دهد. بنابراین برخی فروشنده ها فروش آیفون خود را در این رنگ متوقف کرده و شروع به خرید دیگر رنگ های این گوشی کرده اند.

مسئله 15 : گرم شدن

برخی کاربران از این موضوع شکایت کرده اند که گوشی آیفونشان بصورت ناراحت کننده ای داغ می شود. این مسئله عادی است که گوشی های هوشمند یا دیگر دستگاه های الکترونیک در زمان انجام وظایف خاص داغ شوند برای مثال یک آیفون در هنگام پخش زنده ویدیو، استفاده از اسنپ چت (Snapchat)، اجرای بازی ها یا انجام دیگر کارهایی که باعث می شود پردازنده از نهایت توان خود استفاده کند، گرم می شود.اگر زمانی که استفاده خود را در این قبیل موارد به پایان رساندید حرارت گوشی به حالت عادی خود بازگشت این موضوع عادی است.


یک برنامه غیر استاندارد ممکن است باعث شود که آیفون شما بیش از حد داغ شود.این برنامه حتی ممکن است در پشت زمینه درحال اجرا باشد و باعث گرم شدن آیفونتان شود. برنامه هایی که اخیرا به روز رسانی شده اند را بررسی کنید. این مشکل گاهی اوقات به دلیل به روزرسانی های بد رخ می دهد. اگر موفق به انجام این کار نشدید می توانید آیفونتان را بازگردانی (Restore) کنید.


اگر پس از بازگردانی همچنان این مشکل را داشتید ما پیشنهاد می کنیم گوشی خود را به دست تعمیر کاران متخصص بسپارید چراکه یک گوشی هوشمند زمانی که مستعد داغ شدن است ممکن است به دلیل یک مشکل سخت افزاری خطرناک باشد. پس در کوتاه ترین زمان ممکن به این مشکل رسیدگی کنید.

28 نظر
  • شراره

    شراره 1398-11-22

    سلامن میخوام ایفون 8 بگیرم،چند تا جا خوندم که مشکل باتری و باد کردن باتری داره؟درسته؟بنظرتون بخرم صلاحه؟و اگر اره کدوم مدلشو

    • 1398-11-22

      سلام
      خیر تا به حال چنین ایراد هایی رو ندیدم ما. باد کردن باتری به استفاده نادرست خود کاربر بستگی داره ایراد رایج تو گشی های آیفون نیست

  • 1
  • مریم

    مریم 1398-11-19

    سلام آیا ایفون سون پلاس مشکل انتن داره؟

    • 1398-11-19

      سلام
      خیر چنین مشکلی نداره، برای آیفون 7 مدل 1660 این مشکل پیش میاد

  • 2
  • Mohammad

    Mohammad 1398-11-17

    بعد کنم مدل آیفون ۷ خوبه

    • 1398-11-17

      سلام
      بله گوشی خوبیه ولی توی مدل 1660 مشکل آنتن دهی پیش میاد براش

  • 3
  • Mohammad

    Mohammad 1398-11-17

    من میخوام آیفون ۷ بخرم شما پیشنهاد میدید یا چیز دیگه.قیمتش تو رنج ۵تومن باشه

    • 1398-11-17

      سلام


      بهتره مدل های جدیدتر آیفون رو بخرید 


      موفق باشید

  • 4
  • پویا

    پویا 1398-11-13

    سلام من۷دارم.وقتی گوشی سردمیشه یاتو زمستونا که دماش میادپایین متنایامنو حالت سایه مانند میگیره سیاه نه ولی یکم سایه میندازه وقتی اینور اونورمیکنی میفهمی مشکل چیه؟

    • 1398-11-13

      سلام


      مشکل از ال سی دی گوشی هست 

  • 5
  • مهدی

    مهدی 1398-11-12

    سلام من میخوام آیفون ۷ بخرم ولی خب نمیدونم که چه مدلیش از همه بهتر هستش یا اصلا ارزش خرید رو داره یا نه اگه میتونید یه راهنمایی بکنید ممنون میشم

    • 1398-11-12

      سلام
      بهتره مدل های جدیدتر آیفون رو بخرید. درصورتی که iPhone 7 میخرید مدل 1660 رو نگیرید بهتره چون ممکنه مشکل آنتن دهی براش پیش بیاد

  • 6
  • محمد

    محمد 1398-11-05

    سلام جدیدا میگن آنتن آیفون سون دربعضی ازمدلاش میپره وخود شرکت اپل هم اعلام کرده حقیقت داره

    • 1398-11-05

      سلام
      بله مدل 1660 آیفون 7 این مشکل رو داره 

  • 7
  • حامد

    حامد 1398-11-05

    سلام...ایفون 7کدوم مدل بهتر هستش برای خریدن..ممنون میشم.

    • 1398-11-05

      سلام
      مدل 1660 رو بهتره نگیرید چون مشکل آنتن دهی براش پیش میاد
      بقیه مدل ها معمولا مشکلی براش پیش نمیاد

  • 8
  • محمد

    محمد 1398-10-29

    سلام من قبلا آیفون 6 داشتم فروختمش که 7 بخرم الان که این مشکلات رو دیدم پشیمون شدم مخصوصا بابت مشکل بیس باندش به نظر شما 6splus بخرم بهتر نیست

    • 1398-10-29

      سلام


      گوش 6S Plus یخورده قدیمی هست یه خورده بیشتر هزینه کنید و 7 Plus بخرید بهتره


      ولی بطور کلی مشکلات گفته شده خود به خود به وجود نمیاد معمولا بر اثر ضربه یا فشار و گرما این مشکلات ایجاد میشن و مشکل بیس باند توی مدل A1660 رایج هست


      بقیه مدل های iPhone 7 این مشکل رو ندارن معمولا 

  • 9
  • محمد

    محمد 1398-10-09

    سلام بخشید شما تو یکی از نظرات گفتین اگه ایفون 7 اب نخوره هیچ کدوم از این مشکلات رو پیدا نمی کنه ایا این درسته یا نه ؟ خواهش می کنم جواب بدین

    • 1398-10-09

      سلام


      مشکلات سخت افزاری درصورتی آب خوردن، ضربه و داغ کردن زیاد به وجود میاد


      در صورت که چنین مشکلاتی پیش نیاد تا چندین سال سالم میمونه

  • 10
  • ناهید

    ناهید 1398-09-25

    سلام من ۷پلاس دارم
    موندگاری شارژش فوق العاده است ولی موقع شارژ از ۹۰به بالا رو خییییلی اهسته پر میشه
    به نظرتون سالمه؟

    • 1398-09-25

      سلام


      بله طبیعیه بطور کلی گوشی های موبایل مخصوصا گوشی های iPhone از 85 به بالا رو دیر تر شارژ میشن


      ولی شارژ صحیح باتری از 20 تا 80 درصد هست برای افزایش عمر باتری بیشتر 80 شارژ نکنید


      موفق باشید

  • 11
  • مهدی

    مهدی 1398-09-24

    سلام
    من میخواستم ماه اینده آیفون 7 خریداری کنم ولی با خوندن مطالب بالا دلسرد شدم و نمیتونم به خاطر مشکلات نه چندان جزئی خرج اضافه کنم...
    به نظرتون به طور کلی صلاح هست من 7 بخرم یا خیر لطفا راهنمایی کنین
    با خشکر

    • 1398-09-24

      سلام


      گوشی iPhone 7 جزو برترین گوشی هاست ولی بالاخره مشکلاتی هم داره


      البته تا زمانی که ضربه یا آب نخوره مشکلی براش پیش نمیاد و گوشی بسیار قدرتمندی هست


      موفق باشید

  • 12
  • السانا

    السانا 1398-08-24

    من قراره که در چند ماه آینده آیفون 7+ خریداری کنم ولی بشدت میترسم از اینکه از خریدم پشیمون بشم آخه ظاهرا خیلی مشکلات داره میشه راهنمایی کنید لطفا؟

    • mahdi

      mahdi 1398-10-21

      هرچی گفتین چرندیاته از خودتون داستان نسازین من 8 ساله دارم با ایفون کار میکنم

      • 1398-10-21

        سلام


        با تمام احترامی که نسبت به شما دوست عزیز دارم


        گوشی iPhone 7 در سال 2016 تولید شده و طبق نظرات کاربران دارای مشکلاتی هست و خود شرکت اپل هم این موضوع رو تایید کردن


        موفق باشید

    • 1398-08-24

      سلام


      7 پلاس مشکل خاصی نداره
      فقط دوربینش حساسه و در صورت ضربه دیدن خیلی زود آسیب میبینه و قیمتش بالاست


      موفق باشید

  • 13
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم