برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری گوشی Samsung Galaxy S4

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
240,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری سامسونگ گلگسی اس 4(Samsung Galaxy S4) ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی می باشد. با خرید باطری اصلی بهترین عملکرد را برای گوشی خود فراهم آورید. طبق اطلاعات رسمی این باتری در حالت استندبای گوشی تا 350 ساعت در شبکه ی 3g دوام می آورد و در مکالمه نیز 17 ساعت در شبکه ی 3g دوام می آورد. سامسونگ گلسی اس 4 تقریبا اندازه و وزنی شبیه گوشی Galaxy S III (سامسونگ گلگسی S3)دارد، ولی این گوشی جدید کمی نازک تر است. با این حال، ظرفیت آن نسبت به باتری گلگسی اس 3، 500 میلی آمپر ساعت افزایش یافته و به 2600 میلی آمپرساعت رسیده است. با این حال، این باتری باید چهار هسته ی Krait 300 و صفحه نمایش بزرگ تر با تعداد پیکسل دوبرابر گوشی را تغذیه کند. اجازه بدهید که پرچمدار 2013 سامسونگ را با پرچمدار 2012 آن بررسی کنیم. قبل از این که ادامه دهیم ابتدا باید روشن کنیم که ما در این تست باتری I9505 استفاده می کنیم که آن چیپ ست Snapdragon 600 دارد و از نوع Exynos 5 Octa نیست.

بررسی کلی باتری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy S4

تست زمان مکالمه باتری S4 سامسونگ

مشخصات باتری گلگسی S4

در این تست همانطور که انتظار داشتیم سامسونگ Galaxy S4 توانست Galaxy S III را با سه ساعت و نیم اختلاف شکست دهد. با این حال هنوز هم باتری سونی اکسپریا زد با چیپ ست Snapdragon کمی قدیمی ترش و باتری کوچکترش(2300 میلی آمپر ساعت) 2 ساعت بیشتر توانست نسبت به گلگسی اس 4 دوام بیاورد.

تست زمان وبگردی باتری گلکسی S4

مشخصات باتری سامسونگ گلگسی اس 4 اصلی

Galaxy S4در این تست توانست نتیجه ی فوق العاده ای را برای خود به ثبت برساند که نسبت به گوشی های معمولی مبتنی بر صفحه نمایش AMOLED نتیجه ی خوبی بود. این باتری توانست نسبت به گوشی اندروید 4.1.2 گلگسی اس 3 دو ساعت بیشتر دوام بیاورد. اما باتری HTC One توانست با باتری کوچکترش(2300 میلی آمپر ساعت) یک ساعت از باتری گلگسی اس 4 جلو زد، البته در این جا ال سی دی نازک آن کمک بسیاری به آن کرد.

تست زمان پخش فیلم باتری گوشی S4 سامسونگ

مشخصات باتری اصل سامسونگ گلگسی s4

پخش فیلم معمولا برای صفحه نمایش های AMOLED تقاضای زیادی دارد اما گلگسی اس 4 در این جا خیلی نسبت به گلگسی اس 3 ارتقا پیدا نکرده است. با این حال برای یک گوشی که صفحه نمایش 5 اینچی 1080 پیکسلی دارد و رنگ های درخشان و کنتراست ها را به نمایش می گذارد زمان بالای 10 ساعت امتیاز خوبی است.

تست استقامت کلی باتری گلکسی S4

تست باتری گلگسی اس 4

عملکرد باتری Samsung Galaxy S4 در تست های تکی خوب بود و به خاطر کارکرد خوب آن در حالت استندبای توانست امتیاز استقامت کلی 63 ساعت را برای خود ثبت کند. این تعداد ساعات بین دو شارژ کردن گوشی شماست البته در صورتی که از گوشی خود استفاده ی معمولی داشته باشید و روزانه تنها یک ساعت تماس، یک ساعت پخش فیلم و یک ساعت وبگردی داشته باشید. اما کاربران پرکاری که بیش از حد از گوشی خود استفاده می کنند در عرض یک روز شارژ باتری این گوشی را خالی می کنند. اما آن هایی که استفاده ی معمول دارند تا 2 یا 3 روز می توانند بدون شارژ کردن از گوشی خود استفاده کنند. عمر این باتری بسیار متعادل بود. باتری گلگسی s4 در هر تست ما تقریبا نزدیک صدر جدول قرار گرفت. اهمیتی ندارد که الگوهای شخصی استفاده ی شما شامل تماس بیشتر و وبگردی بیشتر باشد به هر حال این پرچمدار سامسونگ باتری لایف عالی دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2600mAh

مدل باتری

B600BC

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

حالت Standby

350 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

17 ساعت

زمان پخش ویدئو

10 ساعت و 16 دقیقه

زمان وب‌گردی

8 ساعت و 42 دقیقه

پرسش و پاسخ (48)

متوسط امتیاز مشتریان

3.9

از مجموع 48 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1398-08-09

با سلام ، آیا تاریخ تولید یا اعتبار باتری روی آن درج است ؟ این باتری هایی که ما خریداری خواهیم کرد چه زمانی تولید شده اند و آیا مدت زیادی در انبار بوده اند؟ (چون در یک مورد دیدم که تولید 2014 است)

5.0
1398-05-03

سلام آیا مشکل آنتن دهی میتونه از خرابی باطری باشه؟ من باطری گوشیم خرابه قبلا که خیلی خراب نبود مشکل آنتن دهی نداشتم اما الان که باطری خیلی کم شارژ نگه میداره مشکل آنتن دهی هم پیدا کرده ، باطری شما چهار پینه با همین شکل بسته بندی و کارتن و آیا همراه باهاش گارانتی شش ماهه ارسال میگردد

پاسخ از ماکروتل : درود وقت بخیر.خیر آنتن دهی ربطی به باتری نداره و اینکه باتری صددرصد اورجینال هستش و از نظر کارایی مثل روز اول هست.البته در نظر داشته باشید دستگاه شما کار کرده ست و استفاده شده و نمیتونه مثل روز اول کارایی بده حتا با تعویض باتری اورجینال.موفق باشید
3.0
1398-01-08

سلام.من تا الن چند باتری خریدم باد کرده دلیلش چیه از شارژر اصلی استفاده میکنم و هرگز طولانی در شارژ نمیگذارمش

پاسخ از ماکروتل : خرابییا آب خوردگی سوکت شارژ یا خرابی ای سی و یا مسیر شارژ
4.0
1398-01-06

سلام، من یه باطری خریدم و با وجود اینکه باد نکرده اما ضعیف شده. ضمانت شما فقط روی ظاهر باطریه یا هر نوع خرابی .و ضعیف شدن رو ضمانت میکنید؟

پاسخ از ماکروتل : سلام .بله اگه باد نکرده باشه و از مدت زمان گارانتی نگذشته باشه براتون تعویض میکنیم.موفق باشید
4.0
1397-12-16

با سلام.وقت بخیر.این باتری در صورت استفاده از اینترنت، چند ساعت دوام دارد؟.می شه اطمینان کرد که اصلی باشد؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.طبقه بررسی های سایت GSMARENA تا 8 ساعت 24 دقیقه دوام داره البته شما باید در نظر بگیرید گوشیتون استفاده شده و پیر شده قطعاتش و نرم افزارش هم آپدیت نمیشه.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم