برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مشکل باتری Motorola Moto Z و راه حل برطرف کردن آن

نوشته شده در تاریخ1398-02-31 توسط 5341

سری موتو Z جهت دستیابی به محصولی با پهنای بسیار کم و ضخامت پایین دو تغییر در گوشی های خود ایجاد کرد، یکی تغییر محل دوربین به بیرون و دیگری که بسیار مهم‌تر محسوب می شود، کم کردن ظرفیت باتری به 2600 میلی‌آمپر ساعت است. تصورش را بکنید یک گوشی فوق‌العاده با صفحه نمایش 5.5 اینچی که نسبت نمایشگر آن به بدنه 72% است، 4 هسته‌ای، مولتی تاچ و کیفیت فیلم‌برداری اولترا اچ‌دی با یک باتری آن هم با ظرفیت پایین 2600 میلی‌آمپر ساعت چقدر می تواند شارژ را فراهم سازد و گوشی با این قابلیت را روشن نگه‌دارد؟ در صورت وبگردی فقط 6 ساعت و 13 دقیقه!

بد نیست درباره مشخصات باتری موتو زد موتورولا GV30 کمی بیشتر بدانیم

همانطور که گفته شد باتری این سری گوشی دارای 2600 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت است. باتری از نوع لیتیوم یونی، مدل GV30 بوده و داری ولتاژ 3.7 ولت می‌باشد. این گوشی تحت تست استقامت در روزهای اولیه کاری خود تا 53 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار میکند. باتری این گوشی از قابلیت شارژ سریع برخوردار است و شاید این موضوع التیام بخش نقصی که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت باشد.

Motorola Moto Z Battery

مشکلات باتری موتو زد موتورولا با تعویض باتری حل میشود؟

اما مشکل باتری موتو زد موتورولا که درمورد آن بحث شد، تنها کم بودن ظرفیت آن نیست. باتری این سری موتورولا پس از مدتی قابلیت های خود را از دست می‌دهد. تخلیه سریع باتری گوشی های موتورولا سری Moto بعد از به روز رسانی 7.1.1 موضوعی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. گوشی هایی که روزانه بدون شارژ کردن استفاده می‌شدند، در حال حاضر کمتر از یک روز یا حتی چند ساعت بیشتر دوام باتری ندارند.
به نظر می رسد در این مرحله، فقط جایگزینی یا تعمیر باتری مشکل را حل می کند.
متأسفانه بسیاری از مردم (این گوشی ها حداکثر 2 سال عمر دارند) بدون بیمه و گارانتی با هزینه های گزاف مجبور به تعویض یا تعمیر گوشی های هوشمند موتو زد خود می‌شوند. در بعضی موارد، این باتری های از نوع OEM هزینه‌ی قابل توجهی دارند و حتی گاه در دسترس نیستند.

(اگر در مورد OEM اطلاعات زیادی ندارید مقاله OEM چیست و درباره آن چه میدانید را بخوانید )

برخلاف مزایای زیاد موتو زد Motorola، بعد از 2 سال باتری‌های موتو زد کارایی خود را از دست می‌دهند. برای رفع این مشکل اگر شما از باتری‌های کپی و Aftermarket برای جایگزینی استفاده کنید، باید به طور کامل شش دانگ حواستان را به باتری گوشی‌تان بدهید!
اگر گوشی موتو زد شما با باتری جایگزین شده‌ی کپی به صفر درصد برسد و خاموش شود، دیگر روشن نخواهد شد! بله، شما باید همیشه یا شارژرتان همراهتان باشد یا از یک پاور بانک برای اینکه باتری گوشی‌تان خاموش نشود استفاده کنید.

راهنما: راهنمای خرید پاور بانک

در صورت خاموش شدن گوشی با باتری aftermarket شما باید گوشی خود را به مراکز تعمیر از جمله ماکروتل برده و در آن جا باتری را تحت شوک قرار داده و دوباره راه‌اندازی کنند.البته این نکته را در نظر بگیرید که باتری موتو زد موتورولا از نوع غیر قابل تعویض توسط کاربر است و برای برداشتن باتری و جایگزینی باتری جدید نیاز به حرارت دادن گوشی با دستگاه است که در اثر این حرارت ال سی دی گوشی شما آسیب میبیند و هربار که تلفن همراه شما باز میشود مشکلاتی را با خود در بر دارد که برخی از این مشکلات غیر قابل حل میباشد.

پس خرید باتری کپی یا Aftermarket یک اشتباه بزرگ است.

تعویض باتری موتو زد موتورولا

راه حل پیشنهادی تیم تعمیرات موبایل ماکروتل برای رفع مشکل باتری Motorola Moto Z

اگر شما از دارندگان گوشی های موتو زد هستید و از مشکل باتری Moto Z رنج می‌برید ما به شما توصیه می‌کنیم از انداختن باتری‌های فیک و کپی بر روی گوشی خود جدا بپرهیزید. قطعا خرید این‌گونه باتری ها برای شما هم هزینه‌ی کمتری دارد و هم در دسترس‌تر است. بخصوص در ایران پیدا کردن نسخه‌ی اورجینال باتری این سری گوشی بسیار مشکل بوده و شما به راحتی نمی‌توانید برای جایگزین کردن باتری گوشی‌تان آن را خریداری کنید. اما نگران نباشد! ماکروتل تنها دارنده‌ی باتری اورجینال و 100% اصل (OEM) موتو زد در ایران بوده و شما با خاطری آسوده می‌توانید اقدام به خرید و تعویض باتری موتو زد موتورولا با 30 روز گارانتی تعویض کنید و حل این مشکل را به تیم تعمیرات موبایل ماکروتل ما بسپارید.

خرید باتری موتورلا موتو زد GV30

تیم ماکروتل با استفاده از یک باتری OEM ساخت کمپانی موتورولا زیر دو ساعت کار جایگزین کردن آن را در دفتر تعمیرات موبایل خود انجام داده و به شما این ضمانت را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل برای باتری پس از تعویض، به رفع مشکل بصورت رایگان می‌پردازد.

مشکل باتری موتو Z GV30

شرایط حل مشکل باتری و تعویض باتری اورجینال موتورولا Moto Z در دفتر ماکروتل

کاربران تهران: کاربرانی که در تهران سکونت دارند با ارسال گوشی از طریق پیک موتوری و یا مراجعه حضوری به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل میتوانند اقدام به تعویض قطعه در فروشگاه کنند. فروشگاه ماکروتل همه روزه از ساعت 9 الی 19 بعد از ظهر در خدمت کاربران عزیز میباشد.

کاربران ساکن شهرستان: خیلی از دوستان با ما تماس گرفتند و مشکلات باتری موتو زد خود را به ما ارجاع دادند و در نهایت با خرید باتری از وبسایت خواستند که مشکل گوشی خودشان را حل کنند اما متاسفانه با وجود تعمیر کاران غیر متخصص بعد از تعویض باتری کاربران با مشکلات زیادی روبرو شدند. ماکروتل این امکان را برای کاربران شهرستان فراهم کرده که با ارتباط گرفتن با دفتر ما در تهران شما میتوانید تلفن همراه خود را از طریق پست پیشتاز برای ما ارسال کرده وبعد از تعویض باتری و تست کامل دستگاه و اطمینان از سالم بودن دستگاه، تلفن همراه شما را به وسیله پست برای شما ارسال میکنیم.

آموزش تعویض باتری موتو زد MOTOROLA

جهت مشاهده چگونگی تعویض باتری Moto Z موتورولا GV30 به آپارات ماکروتل مراجعه کرده و یا روی لینک آبی کلیک کنید

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم