بهترین دستگاه تعویض گلس و سپراتور برای تعمیرات موبایل

نوشته شده در تاریخ1398-04-04 توسط 17956

سپراتور یا جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی و یا همان تاچ‌کش از مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای هر فردی بوده که دستی در تعمیرات سخت‌افزاری تلفن‌های همراه داشته و می‌توان گفت بدون آن‌ها کار با دقت و ظریف باز کردن و جداکردن گلس گوشی‌های هوشمند امکان‌پذیر نخواهد بود. در این مقاله مرور مختصری بر کارایی این سپراتور و جدا کننده‌‌های تاچ و معرفی چندین مدل برتر از برند شناخته شده‌ی Sunshine و Yaxun خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید یکی از این سپراتور‌ها را دارید و بدنبال ویژگی‌ها و مشخصات فنی بهترین مدل‌های سپراتور و جدا کننده‌ی تاچ هستید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

برای یادگیری تعمیرات نرم افزاری گوشی‌های هوشمند، شما به دانش اندکی در این باره و یک کامپیوتر شخصی نیازمندید. اطلاعات جدید در زمینه ی تعمیرات نرم افزار بسیار زود به دست تعمیران رسیده و با خواندن مقالات معتبر به راحتی می‌توانند اطلاعات خود را در این زمینه آپدیت کنند. تعمیر کاران نرم افزاری گوشی تنها با گذراندن چندین ساعت زمان در اینترنت از ژورنال‌ها و سایت‌های اصلی برندها می‌توانند به دانش کافی برای آپدیت‌های جدید سیستم عامل‌ها یا اپلیکیشن‌ها برسند. در واقع شما بعنوان یک مهندس نرم افزار بدون داشتن وسیله ای خاص، فقط با داشتن یه رایانه، یک کابل برای نتصل کردن گوشی به آن و داشتن اینترنت می‌توانید حدودا 60 تا 70 درصد مشکلات نرم افزاری گوشی، تبلت و یا لپ تاپ‌ها را حل کنید.

اما در زمیته‌ی سخت افزاری این موضوع بسیار متفاوت خواهد بود. در حیطه‌ی تعمیرات سخت افزار گوشی هوشمند، اطلاعات با همان سرعت آپدیت در زمینه ی نرم افزار به روز نمی‌شوند. شما باید بطور تجربی بیشتر در بازار دنبال قطعه، (مثلا سوکت شارژ فلان گوشی) بگردید و بدون ابزار و لوازم تعمیرات شما قادر به انجام هیچ کاری  نخواهید بود. این تجهیزات تعمیرات موبایل شامل پیچ‌گوشتی، پنس، لوپ و ذره‎بین، .... و البته سپراتور یا  همان جدا کننده‌ی تاچ برای برداشتن و بلند کردن تاچ و ال‌سی‌دی  گوشی‌ها می‌باشید.

برای خرید تجهیزات تعمیر موبایل می‎توانید از این لینک ابزار تعمیرات موبایل را داشته باشید.

دستگاه‌ جدا کننده ال سی دی چیست؟

ماشین‌های جدا کننده ال سی دی در مدل‌های مختلف و عملکردی تقریبا مشابه وجود دارند. اینکه کدام ماشین بهترین است؟ خوب، به چند مورد بستگی دارد. چقدر دوست دارید هزینه کنید؟ سپراتور موبایل می‌توانند هزینه ای کمتر از 50 دلار و تا 2000 دلار هزینه داشته باشند. این موضوع به کیفیت و عملکرد دستگاه بستگی دارد.

چون این دستگاه‌ها به راحتی در دسترس هستند، قیمت برای برخی از دستگاه‌های دارای عملکرد عالی پایین می‌آید. شما معمولا می‌توانید با 100 دلار آن‌ها را خریداری کنید.

در زیر لیستی از بهترین دستگاه‌های جداسازی ال سی دی و تاچ را که قبلا استفاده کرده ایم، یا سایر کاربران که در بخش تعمیرات موبایل کار می‌کنند توصیه کرده‌اند را آورده ایم.

بهترین دستگاه سپراتور یا جدا کننده‌ی تاچ و  ال‌سی‌دی باید چه ویژگی‌ای داشته باشند؟

امروزه با ظهور دنیای دیجیتال،بازار خرید گوشی‌های هوشمند و بالتبع آن بازار تعمیرات تلفن همراه یک پررونق است. اگر ابزارهای مناسب نداشته باشید، شما قطعا چندین گام از سایر تعمیر کنندگان حرفه‌ای عقب خواهید بود. برای شناختن ویژگی‌های برترین دستگاه سپراتور در بررسی‌های زیر با ما باشید:

*      برترین‌های این محصول ساخته شده از صفحه آلومینیوم آلیاژ گرم با کیفیت هستند.

*      بالا بودن راندمان حرارتی یکی از نکات مهمی است که باید درنظر گرفته شود.

*      به‌اندازه بودن تعداد سوراخ‌های تجمع حرارت از نکاتی است که باید به آن توجه نمود.

*      یکنواختی درجه حرارت دستگاه سپراتور برای جدا کردن تاچ از مهمترین ویژگی‌های این مخصول است که به هز میزانی که این حرارت از میزان استاندارد بالاتر باشد به گوشی‌های هوشمند صدمات جدی‌ای وارد خواهد کرد.

*     گرمایش سریع؛ رسیدن از صفر تا صد دمای مورد نظر در سریع‌ترین زمان ممکن جهت آسیب ندیدن دستگاه‌ها ویژگی‌ دیگر محصولات مرغوب می‌باشد.

*      کنترل درجه حرارت و قابل تنظیم بودن آن یک امتیاز مثبت برای دستگاه‌های سپراتور محسوب می‌گردد.

*     سازگاری دستگاه‌های سپراتور با گوشی‌های هوشمند روز دنیا مانند کمپانی‌های بزرگ آیفون، سامسونگ، HTC و دیگر تلفن‌های هوشمند که دارای صفحه نمایش ال سی دی می‌باشند نکته‌ی مهمی در خرید این محصولات است.

*      صرفه جویی در فضا و در واقع اندازه جمع و جور بطوریکه دستگاه سپراتور در میز کار تعمیرات شما فضای زیادی را دربر نگیرد.

*      و دیگر عواملی چون سر و صدای کم، داشتن نگهدارنده‌ی صفحه نمایش، ارتقاء پد سیلیکونی، چند منظوره بودن دستگاه و قابلیت اطمینان نکات دیگری اند که می‌بایست در خرید دستگاه‌های جداکننده‌ی تاچ گوشی موبایل آن را در نظر گرفت.

سپراتور تعمیرات موبایل

سپراتور S918 محصول ساخته‌ شده‌ی گوانجو، چین (Mainland) بوده که با نام تجاری Sunshine و شماره مدل S-918 در بازار موجود می‌باشد. این دستگاه، یک سپراتور خلاء S918 برای برداشتن تاچ گوشی‌های هوشمند تلفن همراه بخصوص آیفون می‌باشد. این دستگاه به رنگ سیاه موجود بوده و فضای کار آن 190 * 110  میلی متر می‌باشد.

اندازه‌ی این محصول در 160 * 260 * 130 میلی متر و وزن خالص آن 3.3 کیلوگرم می‌باشد.

کاربرد:

برای تلفن برداشتن تاچ و ال‌سی‌دی و سپراتور گلس

از مزیت‌های این محصول می‌توان به صفحه حرارت دوتایی، دارای خدمات پس از فروش و دارای گارانتی و مهلت تست 7 روزه اشاره کرد.

مشخصات فنی:

ولتاژ ورودی دستگاه بین  100-240 ولت متناوب می‌باشد.

توان خروجی دستگاه 250 وات بوده است.

امکانات:

v     این سپراتور دارای صفحه حرارتی که بطور اتوماتیک گرم می‌شود بوده و حداکثر دمای این پلیت 400 درجه سانتی گراد است؛

v     سیستم ایمنی در داخل دستگاه سپراتور تعبیه شده است تا از بروز مشکلات الکتریکی اجتناب گردد.

v     بدنه‌ی جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی از مواد ضد استاتیک بدن بوده که آسیب دیدنLCD و کابل انعطاف پذیر تحت موارد استاتیکی جلوگیری خواهد کرد.

v     نصب و کاربری آسان این دستگاه از دیگر مزایای آن بوده

v     وجود 4 پمپ هوا قوی برای فشار دادن گلس صفحه نمایش بر روی صفحه در این سپراتور تعبیه شده اند.

v     صفحه فلزی صاف به نگه داشتن تاپ اسکرین گوشی هوشمند بدون آسیب رساندن به آن کمک می‌کند.

v     توجه داشته باشید که هنگامی که شما در مورد سری‌های آیفون و گلکسی کار می‌کنید، درجه حرارت باید بین 80 درجه سانتیگراد تا 100 درجه سانتیگراد تنظیم شود.

*    2 یاتاقان برای طولانی شدن عمر سیم مورد استفاده شما برای جدا کردن گلس و تاچ و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن دستان شما از طریق پلیت یا همان صفحه جدا کننده بعلت بالا بودن درجه حرارت در محصول وجود دارد.

v     این دستگاه سپراتور برای مونتاژ صفحه LCD یا  LED سازگار می‌باشد.

v     لطفا درجه حرارت را به بیش از 100 درجه تنظیم نکنید، زیرا ممکن است به صفحه نمایش آسیب برساند.

عکس‌های محصول:

جدا کننده ی تاچ

جدا کننده گلس

اگر مایل به خرید این سپراتور و جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی هستید، بر روی این لینک کلیک کنید: خرید سپراتور Sunshine S-918

سپراتور SUNSHINE S-918N

سپراتور تعمیرات موبایل

سپراتور S918N محصول ساخته‌ شده‌ی گوانجو، چین (Mainland) بوده که با نام تجاری Sunshine و شماره مدلS-918N در بازار موجود می‌باشد. این دستگاه، یک سپراتور خلاء S918N برای برداشتن تاچ گوشی‌های هوشمند تلفن همراه بوده که با توان خروجی 250 وات و ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت متناوب می‌باشد. این دستگاه به رنگ سیاه موجود است. فضای کار این دستگاه مناسب برای صفحه نمایش زیر 7 اینچ می‌باشد.

کاربرد:

برای حذف LCD  تبلت‌ها، وتحت UV قرار دادن گوشی‌ها

اندازه‌ی این سپراتور 15 * 26 * 12 سانتی متر و دارای وزن خالص حدود 3 کیلوگرم می‌باشد.

از ویژگی‌های این جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی می‌توان به نویز پایین و ساخته شده از پمپ خلاء اشاره کرد.

مزیت‌های این دستگاه دارای بودن از یک ترموستات دیجیتال میکرو کامپیوتر بوده  و دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 7 روزه‌ی و مهلت تست می‌باشد.

مشخصات فنی:

کمپانی عرضه کننده یک کارخانه چینی کارخانه عمده فروش دستگاه تعمیرات ال سی دی سپراتور بوده که بد نیست بدانید که این کمپانی محصولات دیگری از جمله لوپ یا میکروسکوپ و هویه، هیتر و سشوار‌های صنعتی نیز تولید می‌کند که تمامی آن‌ها جزء برترین برند‌های تجهیزات تعمیرات گوشی‌های همراه می‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی مربوط به بهترین لوپ برای تعمیرات موبایل را بخوانید.

این محصول برای تلفن‌های همراه و یا کامپیوتر روی میزی با اندازه صفحه نمایش زیر 7 اینچ مناسب کارا و مناسب است.

خرید تاچ کش

سپراتور گلس و ال سی دی

اگر مایل به خرید این سپراتور و جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی هستید، بر روی این لینک کلیک کنید: خرید سپراتور Sunshine S-918N

اگر شما به مشاوره و کمک بیشتر در این‌باره نیاز دارید با متخصصان تیم ماکروتل تماس بگیرید.

سپراتور SUNSHINE S-918Q

دستگاه جدا کننده ی تاچ

سپراتور S918Q محصول ساخته‌ شده‌ی گوانجو چین (Mainland) بوده که با نام تجاری Sunshine و شماره مدل S-918Q در بازار موجود می‌باشد. این دستگاه، یک سپراتور خلاء S918Q برای برداشتن تاچ گوشی‌های هوشمند تلفن همراه می‌باشد. این دستگاه به رنگ سیاه موجود است.

ولتاژ ورودی این محصول 100V – 240 ولت برق شهر و و فضای کار آن مناسب برای صفحه نمایش‌های زیر 7 اینچ می‌باشد.

کاربرد:

برای حذف و جدا کردن ال سی دی و گلس تلفن‌های همراه و ایجاد اشعه ماوراء بنفش برای آن‌ها

وزن خالص این دستگاه سپراتور S-918Q4 کیلوگرم است.

از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به داشتن  لامپ خمیده UV و  ساخته شدن از پمپ خلأ نام برد.

مزیت:

از نقاط قوت این محصول می‌توان به گرمایش خودکار و سریع آن و همچنین دارا بودن گارانتی و مهلت تست 7 روزه اشاره کرد.

لازن به ذکر است اندازه این سپراتور 44 * 62 * 33سانتی‌متر می‌باشد.

ماشین تعمیر جدا کننده تاچ اسکرین و ال سی دی دستگاه‌های هوشمند تلفن همراه (دستگاه جدا کننده خلاء) که ساخت کمپانی قدرتمند چینی بوده که بد نیست بدانید که این کمپانی محصولات دیگری از جمله لوپ یا میکروسکوپ و هویه، هیتر و سشوار‌های صنعتی نیز تولید می‌کند که تمامی آن‌ها جزء برترین برند‌های تجهیزات تعمیرات گوشی‌های همراه می‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی مربوط به بهترین هیتر، هویه و سشوار‌های صنعتی تعمیرات موبایل را بخوانید.

 جدا کردن تاچ اسکرین

سپراتور تاچ . ال سی دی

 

 اگر مایل به خرید این سپراتور و جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی هستید، بر روی این لینک کلیک کنید: خرید سپراتور Sunshine S-918Q

دستگاه سپراتور SUNSHINE S-918K

جدا کننده ی تاچ و گلس

918K   با 8.5 اینچ صفحه نمایش دستگاه جدا کننده‌ی تاچ، گلس و ال سی دی ساخته شده با پمپ خلاء برای آیفون / سامسونگ و سایر گوشی‌های هوشمند می‌باشد.

دارای یک صفحه نمایش دیجیتال برای تنظیم درجه حرارت بالا است.

سپراتور S918K محصول ساخته‌ شده‌ی گوانجو، چین (Mainland) بوده که با نام تجاری Sunshine و شماره مدل S-918K در بازار موجود می‌باشد. این دستگاه، یک سپراتور خلاء S918K برای برداشتن تاچ گوشی‌های هوشمند تلفن همراه می‌باشد. این دستگاه به رنگ آبی موجود است.

ولتاژ ورودی این محصول 110V – 220 ولت برق شهر و و فضای کار آن مناسب برای صفحه نمایش‌های تا 8.5 اینچ می‌باشد.

کاربرد:

برای حذف و جدا کردن ال سی دی و گلس تلفن‌های همراه و ایجاد اشعه ماوراء بنفش برای آن‌ها

مزیت:

از نقاط قوت این محصول می‌توان به گرمایش خودکار و سریع آن و همچنین دارا بودن گارانتی و مهلت تست 7 روزه اشاره کرد.

اگر مایل به خرید این سپراتور و جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی هستید، بر روی این لینک کلیک کنید: خرید سپراتور SUNSHINE SS-918K

دستگاه سپراتور و جدا کننده‌ی تاچ YAXUN YX-943

دستگاه جدا کننده ی ال سی دی

بررسی اجمالی

این دستگاه محصول OEMگوانجو، چین (Mainland) بوده که یک دستگاه سپراتور و تنور ال سی دی و تاچ 7 اینچ یاکسون مدلYX- 943 می‌باشد.

سپراتور ال سی دی 943YX-،  با ایجاد گرما بین 0 تا 120 درجه سانتی‌گراد با ذوب کردن چسب و اتصالات گوشی‌های هوشمند موجبات باز شدن تاچ و ال‌سی‌دی و در دسترس قرار گرفتن سایر قطعات درونی گوشی را یرای تعمیر کاران آن فراهم می‌کند و موجب می‌گردد که آن‌ها به قطعاتی مانند ال سی دی و تاچ و باتری وسایر مواردی که با چسب بهم متصل هستند دسترسی داشته باشند و براحتی کارهای تعویض و تعمیر را انجام دهند.

تنور ال سی دی

مشخصات فنی:

نام تجاری:YAXUN

شماره مدل:YX943

حداکثر درجه حرارت:120 ℃

اندازه صفحه حرارتی :11 * 19 سانتی متر

درجه حرارت پیش فرض:80 ℃

ولتاژ ورودی: 110V / 220V

7 روز گارانتی و مهلت تست

کاربردها:

-  حذف و جداسازی قطعاتی که با چسب اشعه ماوراء بنفش چسبانده شده‌اند.

-  گرمایش صفحات فلزی

امکانات:

مقاومت داخلی جزئی، دارای نتایج بازدهی بالا در صرفه جویی در مصرف انرژی.

تجهیزات حرفه ای؛ فضای کار (صفحه گرمایش) هنگامی که بیش از حد گرم می‌شود، قرمز رنگ نمی‌شود.

کنترل دما؛ با پنل دیجیتال در جلوی دستگاه شما قرار دارد که می‌توانید درجه حرارت و نیروی مکش را دقیقا و به سرعت تنظیم کنید.

با این سپراتور YX-943 می‌توان تاچ و ال سی دی‌ها با اندازه ی حداکثر 7 اینچ را از قاب و شاسی جدا کنید و همچنین اتصال گلس آسیب دیده ی این تاچ و ال سی دی‌ها را با استفاده از حرارت استاندارد این دستگاه را تا حدودی آب نموده تا بتوان این گلس را به راحتی از تاچ و ال سی دی جدا کرد. این دستگاه دارای پمپ خلا است که با بکار انداختن آن می‌توان تاچ و ال سی دی به پلیت دستگاه متصل شود و عمل جدا کردن گلس به راحتی صورت پذیرد.

سپراتور یاکسون

اگر مایل به خرید این سپراتور و جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی هستید، بر روی این لینک کلیک کنید: خرید سپراتور YAXUN YX-943

دستگاه سپراتور تاچ و ال‌سی‌دی و گلس SUNSHINE SS-918-XM

سپراتور سانشاین

سپراتور SS-918-XM محصول ساخته‌ شده‌ی گوانجو، چین (Mainland) بوده که با نام تجاری Sunshine و شماره مدل SS-918-XM در بازار موجود می‌باشد. این دستگاه، یک سپراتور خلاءSS918XM برای برداشتن تاچ، ال‌سی‌دی و گلس گوشی‌های هوشمند تلفن همراه می‌باشد. این دستگاه به رنگ آبی موجود بوده و فضای کار آن 190 * 295  میلی متر می‌باشد.

اندازه‌ی این محصول در 240 * 370 * 120 میلی متر و وزن خالص آن 4 کیلوگرم می‌باشد.

توان خروجی این سپراتور 500 وات می‎باشد.

 ویژگی‌ها:

> طراحی قالب جدید، حذف سریع چسب

> مجهز به 8G/8P/X و قالب‌های استاندارد جهانی برای طیف گسترده ای از گوشی‌ها و کاربردی تر بودن

> رها کردن فرایند غلبه بر باز کردن، آن را سریع و راحت حذف می‌کند.

> عملیات آسان

> طراحی چند منظوره، نه تنها برای جدا کردن پوشش پشت IPX، بلکه همچنین به راحتی شاسی و قاب را جدا می‌کند

>دارای 7 روز مهلت تست و گارانتی

برداشتن گلسسپراتور گلس و تاچ و ال سی دی

اگر مایل به خرید این سپراتور و جدا کننده‌ی تاچ و ال‌سی‌دی هستید، بر روی این لینک کلیک کنید: خرید سپراتور SUNSHINE SS-918-XM

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم