برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

برنامه های کاربردی Apple Watch

نوشته شده در تاریخ1398-10-09 توسط 4340

امروزه بازار ساعت ها و مچ‌بند های هوشمند از همیشه داغ‌تر است و شرکت های زیادی به سمت تولید ساعت هایی در انواع کاربرد ها و قیمت‌ها رفته‌اند و همین باعث شده که شاهد رقابتی نزدیک بین این محصولات باشیم. با بودجه های پایین می‌توان مچ‌بند های خوبی مانند شیائومی می‌بند ۴ (Xiaomi mi band 4) را تهیه کرد ولی در رده های بالاتر باید به محصولات شرکت های هوآوی و سامسونگ هم نگاهی انداخت. به صورت میانگین گران‌ترین و با کیفیت ترین ساعت های هوشمند امروز بازار را شرکت اپل تولید می‌کند و آن را تحت نام اپل‌واچ (Apple Watch) به‌عرضه می‌رساند. اپل‌واچ، درست مانند آیفون ها و دیگر محصولات اپل از بالاترین کیفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ساخته شده است.

به تازگی نسخه ششم سیستم عامل مخصوص گجت های پوشیدنی اپل، تحت عنوان WatchOS 6 منتشر شده است که از طریق این لینک می‌توانید به بررسی ویژگی های آن دسترسی داشته باشید. در کنار نسخه جدید سیستم عامل واچ‌او‌اس، اپل سری پنجم اپل‌واچ که جدید ترین عضو این مجموعه است را معرفی کرد. این سری علاوه بر ویژگی های نسخه های قبل، امکانات جدیدی را نیز به خود اضافه کرده است تا کار کردن با این سری تجربه بهتری را نسبت به گذشته برای شما به نمایش بگذارد.

برنامه های کاربردی اپل واچ

AutoSleep

برنامه auto Sleep

یکی از مشکلاتی که در حال حاضر بیشتر افراد با آن سر و کار دارند، مربوط به خواب است. خیلی از ما ساعات کمی از شبانه روز را می‌خوابیم و بعضی ها بر عکس این حالت را دارند و تقربیا بخش بزرگی از انسان ها از کیفیت و میزان خواب خود راضی نیستند و در طول روز مشکلات زیادی را به‌خاطر همین موضوع تجربه می‌کنند.

چی بهتر از یک دستیار خواب؟

متاسفانه هنوز اپل برنامه و اپلیکیشنی را برای اندازه گیری میزان و کیفیت خواب به‌صورت از پیش تعبیه شده در اپل واچ اضافه نکرده و فقدان این برنامه یکی از عجیب ترین امکاناتی می‌باشد که این شرکت به آن توجه نکرده است.

اما جای نگرانی نیست؛ برنامه نویسان و توسعه دهندگان سیستم عامل WatchOS دست به کار شده‌اند و چند اپلکیشن مختلف را برای این منظور ساخته‌اند، یکی از آن ها برنامه Auto Sleep است که می‌تواند تمام جزئیات خواب شما را گام به گام ثبت کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهد.

البته اپلیکیشن های این‌چنینی دیگری نیز مانند «Pillow»، «Sleep++» و «Sleep Watch» وجود دارد که می‌تواند تا حدود خیلی زیادی همین کار را برای ما انجام دهد. AutoSleep رایگان نیست و حدود ۳ دلار خرج روی دست شما می‌گذارد اما ارزش خود را کاملا به شما ثابت می‌کند.

قیمت: ۲.۹۹ دلار

Carrot Weather

carrort weather app for apple watch

برنامه های هواشناسی زیادی توسط اپل‌واچ پشتیبانی می‌شود اما یکی از بهترین آن ها به نظر من Carrot Weather است. این اپ می‌تواند با صدای جالب و ربات‌مانند خود، آب و هوا را به شما اعلام کند و هم‌چنین امکان انجام شخصی سازی (Customization) های زیادی نیز وجود دارد. البته تنها مانع استفاده از این اپ، قیمت آن است؛ برای خرید این نرم‌افزار باید ۴.۹۹ دلار هزینه کنیم و این باعث می‌شود که به اپ های جایگزین، نگاهی بیاندازیم.

قیمت ۴.۹۹ دلار

برنامه های جایگزین:

WeatherBug

Dark Sky

AccuWeather

Shazam

برنامه shazam برای اپل واچ

بدون شک بارها پیش آمده است که آهنگ خاصی را می‌شنوید و دنبال نام آن می‌گردید؛ به‌خاطر این نیاز،  برنامه‌ای تحت عنوان Shazam ساخته شد.

Shazam مدت کوتاهی است که توسط شرکت اپل خریداری شده است و بهبود هایی در کاربرد آن اعمال شده اما هنوز تبلیغات در آن وجود دارد. در آینده اپل بیشتر روی این اپلیکیشن کار می‌کند، در حال حاضر می‌توانید به راحتی آن را اجرا کنید تا بلافاصله شروع به جستجوی موسیقی در حال پخش کند. وقتی Shazam آهنگ مورد نظر را شناسایی کرد، می‌توانید از طریق سابقه Shazam در آیفون خود، آن را به Spotify یا Apple Music اضافه کنید.

!Rules

بازی Rules برای اپل واچ

بازی های زیادی برای Apple Watch موجود است اما اکثر آن‌ها به خوبی از پتانسیل و ویژگی های صفحه نمایش این دستگاه ها، استفاده نمی‌کنند. بیشتر بازی ها یا بسیار ساده هستند که حوصله شما را سر می‌برند یا آنقدر پیچیده هستند که سرگرم شدن با آن ها در صفحه نمایشی کوچک، دشوار به نظر می‌رسد.

بازی Rules! یک پازل است که شما را ناامید نمی‌کند و نحوه کارآن به نوعی است که باید مکان و موقعیت قطعات را به ترتیب و به شکل منظم، کنار یکدیگر بگذارید. گیم‌پلی این بازی بسیار ساده اما اعتیادآور است. زمانی که در ایستگاه منتظر اتوبوس هستید می‌تواند مدت کوتاهی شما را با آیفون یا اپل‌واچ سرگرم کند.

قیمت: ۲.۹۹ دلار

OverCast

اگر در طول روز به پادکست های مختلف و زیادی گوش می‌دهید، این برنامه می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد. معمولا وقتی در حال گوش دادن به پادکستی هستیم، گاهی اوقات پیش می‌آيد که می‌خواهیم آن را عقب و جلو کنیم یا پادکست دیگری را برای پخش انتخاب کنیم؛ برای این کار به آيفون خود نیاز داریم ولی OverCast شما را از آيفون بی‌نیاز می‌کند و می‌توانید کاملا کنترل پادکست های خود را به دست بگیرید.

 تعدادی دیگر از بهترین اپلکیشن ها برای اپل واچ

Streaks

برنامه ریزی در اپل واچ با Streaks

اگر می‌خواهید مهارت جدیدی را یادبگیرید یا وزن کنم کنید، کتاب بخوانید یا به باشگاه بروید، بدون شک تکرار کلید موفقیت است. با یک‌بار باشگاه رفتن در طول یک هفته یا ماه نمی‌توانید به بدن ایده‌آل خود برسید و تا زمانی که برای یادگیریِ مهارتی پشتکار نداشته باشید، نتیجه دلخواه خود را نخواهید گرفت.

Streaks برنامه‌ای است که می‌تواند برای شما، یادآورهایی شخصی سازی شده ایجاد کند. روزانه تا ۱۲ برنامه(Plan) را می‌توانید برای آن مشخص کنید تا سر زمان مقرر شده، به شما انجام آن را اطلاع دهد. Streaks در عین سادگی، قابلیت های جذاب و شخصی سازی هایی زیادی را اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

برنامه جایگزین:

 Mint

Todoist

Today Habit Tracker

 

Night Sky

برنامه night sky

حتما لازم نیست یکی از طرفداران پروپاقرص علم نجوم باشید، این برنامه شما را شیفته خودش می‌کند. شاید تا حالا سیاره یا ستاره خاصی را در آسمان رویت کرده باشید و درباره آن برای‌تان سوالی پیش بیاید. (البته بعید می‌دونم تو تهران چیزی معلوم باشه).

احتمالا فکر می‌کنید مشاهده چارت یا نمودار اجرام آسمانی در ساعت های هوشمند غیرممکن یا عجیب است اما برنامه Night Sky این قابلیت را در خود پیاده سازی کرده و فقط کافی‌ است که مچ دست خود را (مچ دستی که روی آن اپل‌واچ قرار دارد) را به طرف آسمان بگیرید و حرکت دهید تا موقعیت اجرام کیهانی را تشخیص دهد و به قطب نمایی آسمانی تبدیل شود. این اپلیکیشن از آنچه که فکرش را می‌کنید جذاب‌تر است. با Night Sky از مهم ترین لحظات نجومی، مانند عبور ایستگاه فضایی از بالای سر خود، با خبر می‌شوید.

قیمت: رایگان

theScore

اگراز طرفداران پروپاقرص ورزش هستید، theScore همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در این اپلیکیشن می‌توانید به اخبار و اطلاعات کاملی از لیگ های ورزشی رده بالای دنیا در انواع رشته های تخصصی مانند: فوتبال و بسکتبال، دسترسی داشته باشید و از تمامی جزئیات بازی های در حال اجرا یا آرشیو آن ها با خبر شوید.

برنامه theScore برای اپل واچ

Spark

نرم‌افزار های زیادی برای کنترل ایمیل (e-mail) وجود دارد ولی کار کردن با بعضی از آن ها پیچیده و دشوار است؛ اینجاست که Spark می‌تواند به شما کمک کند. با نصب اسپارک می‌توانید به راحتی ایمیل های خود را مدیریت کنید و تمام عملیات های مهم، مانند: حذف، پاسخ و خواندن و... را اعمال نمایید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین و جالب‌ترین اپلیکیشن های موجود برای ساعت های هوشمند اپل یعنی اپل‌واچ را به شما معرفی کنیم. اگر نرم‌افزاری کاربردی برای سیستم‌عامل WatchOS می‌شناسید، نام آن را به ما بگویید تا به لیست اضافه گردد.

محصولات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم