تاچ ال سی دی هواوی نوا 2 پلاس Huawei Nova 2 Plus

تاچ ال سی دی هواوی نوا 2 پلاس Huawei Nova 2 Plus از نوع IPS LCD با اندازه 5.5 اینچ. تعویض تاچ ال سی دی هواوی Nova 2 Plus در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل کمتر از 40 دقیقه انجام می‌شود. قیمت این صفحه نمایش به همراه هزینه تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سفيد
  • طلایی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 470,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات تاچ ال سی دی گوشی Huawei Nova 2 Plus

گوشی هوآوی Nova 2 Plus دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080x1920 پیکسل است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. این مشخصات برای گوشی نوا 2 پلاس با باتری 3340 میلی آمپر ساعت مناسب می باشد و به راحتی جواب گوی نیاز کاربران می باشد. برای خرید باتری هواوی Nova 2 Plus کلیک کنید.

تراکم پیکسلی این صفحه نمایش

تراکم پیکسلی تاچ ال سی دی نوا 2 پلاس حدود 401ppi می باشد که برای نسبت طول به عرض 16:9 آن مناسب است. هم چنین این گوشی مانند اکثر گوشی ها قابلیت مولتی تاچ دارد. همان طور که می دانید این گوشی پس از Nova 2 عرضه شد که صفحه نمایش 5 اینچی داشت ولی تراکم پیکسلی آن حدود 443ppi بود. البته مشخصات تاچ و ال سی دی هواوی نوا 2 پلاس تقریبا شبیه تاچ ال سی دی هواوی Nova Plus است که جا داشت هوآوی کمی روی کیفیت ال سی دی نوا 2 پلاس Nova 2 Plus بیشتر کار می کرد. الگوی قرار گیری پیکسل ها در صفحه نمایش این دو گوشی یکسان و به صورت ماتریس RGB است.

وضوح رنگ تاچ ال سی دی هواوی نوا 2 پلاس

از نظر وضوح و کیفیت رنگ نیز این صفحه نمایش عملکردی متوسط دارد و تقریبا مشابه Nova Plus است. این گوشی در زیر نور خورشید نیز عملکرد بدی ندارد ولی در مقایسه با گوشی های هم رده خود نسبت Contrast نسبتا کم تری دارد. در سال 2017 که این گوشی عرضه شد گوشی های با تاچ و ال سی دی قوی تر و بهتر مانند تاچ ال سی دی سامسونگ S8 و تاچ ال سی دی سامسونگ S8 Plus به بازار آمد که سطح دیگری از صفحه نمایش‌ها را رونمایی کردند.

تعویض تاچ ال سی دی هواوی Nova 2 Plus در ماکروتل

قیمت تاچ ال سی دی هواوی Nova 2 Plus در این صفحه به همراه هزینه تعویض است. اگر قصد تعویض تاچ ال سی دی شکسته گوشی خود را دارید می‌توانید حضوری به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کرده و یا دستگاه خود را از طریق پست پیشتاز از شهرستان ها و پیک موتوری در تهران برای ما ارسال کنید.

تعوضی تاچ ال سی دی هواوی نوا 2 پلاس توسط تعمیرکاران ما در کمتر از 1 ساعت انجام شده و گوشی nova 2 Plus شمارا از نظر کیفیت تصویر و تراکم پیکسلی همانند روز اول خواهیم کرد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

401 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم