برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Huawei Mate 8

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
قیمت محصول با هزینه تعویض: 570,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی موبایل Huawei Mate 8

این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچ است که پنل IPS NEO LCD با رزولوشن 1080 پیکسل روی آن قرار دارد. رزولوشن این گوشی مانند رزولوشن صحفه نمایش گوشی موبایل Mate 7 می باشد که بهتر بود هوآوی رزولوشن بهتری روی این گوشی قرار می داد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نیز 368ppi است که خیلی بالا نیست و در مقایسه با گوشی های دیگر اندکی پایین به نظر می رسد.

مشخصات تاچ ال سی دی mate 7

همان گونه که گفتیم LCD این گوشی دارای پنل IPS NEO است که سطح تیرگی بیشتر ارائه می دهد. هوآوی P8 احتمالا اولین گوشی بود که با این تکنولوژی عرضه شد ولی این تکنولوژی در حال حاضر مانند گذشته خیلی خاص نیست. البته اشتباه برداشت نکنید چرا که این فناوری هنوز از هر صفحه نمایش IPS LCD عادی بهتر است.

ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی 471nits بود که بد نیست. مینیمم نور آن نیز حدود 8nits بود که خیلی خوب نیست و برای کار در شب مناسب نمی باشد چرا که ممکن است در دراز مدت چشم تان آسیب ببیند. نسبت Contrast این گوشی نیز 1361:1 می باشد که عالی است و یکی از نقاط قوت این گوشی به شمار می رود.

از نظر تکثیر رنگ و وضوح تصویر نیز این گوشی عملکرد متوسطی دارد چرا که متوسط deltaE آن 6.1 است که اندکی بیشتر از حالت ایده آلی است که انتظار داریم. البته وضوح تصویر بدتر از این را نیز در گوشی های پرچم دار زیادی دیده ایم بنابراین می توان گفت عملکرد این گوشی جایی در وسط گوشی ها طبقه بندی می شود. یک صفحه نمایش که به خوبی کالیبره شده است بایستی ماکزیمم deltaE برابر 4 داشته باشد.

با استفاده از نوار کشویی تنظیم دمای رنگ ها که در این گوشی وجود داشت توانستیم وضوح رنگ ها را بهتر کنیم که متوسط deltaE آن به 4.4 رسید. برای این کار تنظیمات رنگ را به سمت دمای گرم تر بردیم که البته ماکزیمم نور صفحه نمایش کاهش یافت و به 450nits رسید.

مقایسه مشخصات تاچ ال سی دی mate 8

از نظر قابلیت خوانا بودن زیر نور خورشید نیز این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارد. نسبت Contrast این صفحه نمایش زیر نور خورشید 2.949 است که برای یک پنل LCD خیلی خوب می باشد و یکی دیگر از نقاط قوت تکنولوژی IPS NEO به حساب می آید.

خوانا بودن زیر نور خورشید

دمای رنگ روی این صفحه نمایش 7362 کلوین بود که خوب است ولی عالی نیست و نشان دهنده ی سرد بودن ظاهر رنگ ها است. مقدار گامای بدست آمده برای این گوشی نیز 2.09 بود که تقریبا خوب است و نشان دهنده ی میزان روشنایی کافی صفحه نمایش حین کار با آن است. نتایج کلی تست صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با ٌحفه نمایش گوشی هایی چون هوآوی Ascend Mate 7، گلکسی Note 5 و LG V10 در جدول زیر مشاهده می کنید. همان گونه که در جدول نیز مشخص است عملکرد صفحه نمایش این گوشی تقریبا مانند مدل قبلی آن یعنی Mate 7 است که جا داشت هوآوی روی عملکرد آن وقت بیشتری می گذاشت.

مقایسه مشخصات صحفه نمایش mate 8

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 3

اندازه صفحه نمایش

6 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS-NEO LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

368 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (7)

متوسط امتیاز مشتریان

2.9

از مجموع 7 نظر

پرسیدن سوال

2.0
1400-01-09

اين كالا كي موجود ميشه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

متاسفانه دیگه موجود نمیشه.

موفق باشید.

1.0
1399-11-03

دوباره موجود میشه؟؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر متاسفانه موجود نمیشه.

موفق باشید.

1.0
1399-09-22

دوباره موجود میشه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر متاسفانه.

5.0
1399-03-06

سلام و درود.ممنون بابت تعویض تاچ ال سی دی گوشیم.راستشو بخواین من دفه ی گذشته تاچ فیک انداخته بودم که خیلی اذیتم میکرد و از گوشیم زده شده بودم ولی با تعویض دوباره توسط شما گوشیم رنگ و روی سابقو پیدا کرد.ممنون بابت زحمتاتتون

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

بسیار عالی! هدف و وظیفه ما ارائه کالا و خدمات به بهترین صورت ممکن و رضایت شما همراهان عزیز هست. از اینکه نظر خودتان را با ما در میان گذاشتید سپاسگزاریم.

سپاس از همراهی شما.

4.0
1398-09-18

سلام وقت بخیر من ال سی دی گوشیم که میت ۸ هستش عوض کردم ولی رنگاش خیلی مصنوعی و بد هستش و یه نقطه هم وسطشه ال سی دی شما اصلیه اینجوری نمیشه اگه بفرستمش نحوه ارسالشم بگید لطفا

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.احتمالا ال سی دی فیک بوده.برای ارسال، گوشی رو از طریق پست پیشتاز در شهرستانها و پیک موتوری در تهران میتونید به دست ما برسونید و با شماره واتساپ 09128595600 هماهنگ کنید..موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم