باتری Huawei Nova مدل HB405979ECW

تعویض باتری هواوی Nova در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با گارانتی مهلت تست.

  • ظرفیت: 3020mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.7v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر داخلی
  • مدل باتری: HB405979ECW
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
مدت زمان تعویض 1 ساعت
560,000 تومان
هزینه تعویض (در صورت نیاز): 200,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>6 امتیاز ماکروپوینت 6 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 3,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

مشخصات و بررسی کامل و تخصصی باتری گوشی موبایل Huawei Nova

گوشی Huawei Nova که در سال 2016 عرضه شد دارای باتری جدانشدنی با ظرفیت خارق العاده ی 3020mAh است که یکی از بزرگترین باتری ها را دارد. هم چنین پردازنده ی 14 نانومتری Snapdragon این گوشی در کنار نمایشگر 5 اینچی آن باعث شده تا ظرفیت این باتری مناسب به نظر برسد.

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 28 ساعت است که واقعا عالی است. به عبارتی دیگر شما می توانید بیشتر از یک شبانه روز با گوشی تان حرف بزنید که این ویژگی برای کاربران بسیار اهمیت دارد. اگز از کاربرانی هستید که زمان وب گردی با گوشی برای تان اهمیت دارد باید بگوییم که باتری این گوشی حدود 11 ساعت وب گردی را پشتیبانی می کند که به نوبه خود زمان خوبی به شمار می رود. زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز حدود 9 ساعت و 41 دقیقه است که زمان خوبی به شمار می رود. در کل نتایج ثبت شده برای باتری این گوشی خوب هستند و کاربران را راضی می کند.

زمان پایداری این گوشی نیز 84 ساعت است که فوق العاده خوب است. در واقع اگر روزانه یک ساعت با گوشی تان فیلم ببینید، وب گردی کنید و مکالمه انجام دهید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Stand-by باشد، آنگاه باتری این گوشی حدود چهار روز دوام می آورد. البته این زمان در حالت خاموش بودن قابلیت Always –On صفحه نمایش ثبت شده است و اگر این حالت روشن باشد زمان پایداری گوشی کمتر خواهد شد چرا که در این حالت مصرف انرژی بیشتر می شود. ضمنا زمان پایداری نسخه ی دو سیم کارت این گوشی تنها دو ساعت کمتر از مدل تک سیم کارت آن است.

مشخصات باتری هواوی Nova

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری گوشی فوق حدود 10 ساعت دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید. همان گونه که در شکل می بینید عمر باتری این گوشی از عمر باتری گوشی های Huawei P10 Lite، P10، P9 و Honor 8 بیشتر است. گوشی Nova Plus با داشتن عمر باتری 12 ساعت و 12 دقیقه در صدر گوشی های هوآوی قرار دارد.

مقایسه طول عمر باتری هواوی نووا

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها می باشد. همان گونه که می بینید زمان شارژ شدن باتری این گوشی حدود 117 دقیقه است که خیلی خوب است. زمان فول شارژ شدن باتری گوشی های اشاره شده را در شکل زیر مشاهده می کنید. اگر چه باتری گوشی Nova Plus عمر بیشتری داشت ولی زمان شارژ شدن آن نیز بیشتر است. بین گوشی های هوآوی نیز Honor 8 با داشتن زمان فول شارژ 98 دقیقه عملکرد بهتری نسبت به سایر گوشی ها دارد.

مقایسه زمان شارژ باتری Huawei Nova

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3020mAh

مدل باتری

HB405979ECW

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.7 ولت

استقامت کلی باتری

84 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

28 ساعت و 3 دقیقه

زمان پخش ویدئو

9 ساعت و 41 دقیقه

زمان وب‌گردی

11 ساعت و 5 دقیقه.

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم