برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تعویض تاچ و ال سی دی هواوی Huawei در دفتر ماکروتل

نوشته شده در تاریخ1397-12-13 توسط 2737

امروزه گوشی های شرکت Huawei در بین کاربران بسیار محبوب شده است. چرا که اکثر آن ها در عین ارزان بودن، از سخت افزار قدرتمندی برخوردار هستند. این برند چینی در گوشی های خود از انواع تکنولوژی های روز جهان برای ساخت صفحه نمایش استفاده می کند که با توجه به مدل گوشی و قیمت آن متفاوت است. اما شما هر مدل گوشی را که در اختیار داشته باشید، در صورتی که گوشی شما ضربه بخورد و صفحه نمایش آن بشکند برای تعویض آن به یک جنس اورجینال نیاز دارید.

صفحه نمایش های گوشی های هواوی Huawei معمولا چگونه آسیب می بینند؟

گوشی های Huawei از ظرافت بسیار بالایی برخوردارند که همین موضوع موجب می شود آسیب پذیری آن ها افزایش یابد. بدین صورت که حتی امکان دارد گوشی موبایل شما به صورت مستیم از طرف صفحه نمایش ضربه نخورد اما، آسیب دیدگی در تاچ یا ال سی دی گوشی ایجاد شود. همانطور که می دانید زمین خوردن و ضربه دیدن گوشی های موبایل بسیار رایج است چرا که در اکثر اوقات در دست شما قرار دارد و هر لحظه ممکن است به نحوه ای آسیب ببیند. علاوه بر این، احتمالا شما نیز آب خوردگی گوشی را تجربه کرده اید. ریخته شدن چند قطره آب روی گوشی مشکلی ایجاد نمی کند اما گاهی اوقات حتی استفاده گوشی هایی که استاندارد ضد آب را دارا نیستند در زیر باران، باعث آسیب دیدگی صفحه نمایش می شود.

بخوانید: مشکلات رایج گوشی های هواوی و رفع آن

عوامل دیگری که آسیب دیدگی صفحه نمایش گوشی ها می شوند، ارتباط آن ها با اشیاء ضخیم و نوک تیز است. این اشیاء ممکن است در عملکرد تاچ و ال سی دی گوشی هواوی شما اختلال ایجاد نکنند اما خط و خش افتادن در صفحه نمایش توسط آن ها می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

چه مواقعی بهتر است تاچ ال سی دی گوشی هواوی Huawei را تعویض کنیم؟

این یک موضوع مشخص است که چه زمانی صفحه نمایش گوشی نیاز به تعویض دارد. برخی مواقع کاربر توانایی انتخاب این که صفحه نمایش جدید برای گوشی موبایل خود تعویض کند را دارد، مثلا زمانی که صفحه نمایش گوشی خط و خش دارد یا اینکه بخشی از گوریلا گلس آن شکسته است. زیرا در چنین مواقعی تاچ و ال سی دی گوشی عملکرد خود را به درستی انجام می دهند و صرفا از نظر ظاهری گوشی موبایل کمی آزاردهنده است. متاسفانه در گوشی های Huawei مانند گوشی های Samsung یا iPhone امکان تعویض گوریلا گلس (گلس ال سی دی) وجود ندارد بنابراین در صورتی که فقط گلس صفحه نمایش گوشی شما آسیب دیده و توانایی خرید یک صفحه نمایش جدید ندارید، باید با همان شکل ظاهری گوشی خود سر کنید.

در برخی مواقع که گوشی ضربه می بیند ممکن است آسیب وارد شده به برد گوشی باعث روشن نشدن یا درست عمل نکردن تاچ و ال سی دی گوشی شده باشند. که در چنین مواقعی نیازی به تعویض صفحه نمایش گوشی نیست و حتی با تعویض آن نیز مشکل بر طرف نخواهد شد. بنابراین ابتدا برای بررسی اینکه آی سی تاچ، آی سی لایت یا آی سی تصویر گوشی شما آسیب دیده به یک تعمیرکار مراجعه کنید و در صورت اطمینان از اینکه مشکل از طرف صفحه نمایش گوشی می باشد اقدام به تعویض آن کنید.

انواع کیفیت اجناس موجود برای صفحه نمایش گوشی های هواوی Huawei


این برند چینی با اینکه به صورت اختصاصی در کشور چین تولید می شود و تمام مالکیت آن را در اختیار دارد، نتوانسته از تولید جنس های تقلبی بازار جلوگیری کند. برای صفحه نمایش این گوشی نیز مانند دیگر گوشی های موبایل انواع مختلفی از اجناس نظیر High Copy، ORG و تقلبی وجود دارد که در مقایسه با کیفیت صد در صد اورجینال صفحه نمایش این گوشی، از کیفیت پایین تری برخوردارند. استفاده از این نوع اجناس در عملکرد تاچ گوشی شما هیچ اختلالی ایجاد نمی کند اما از نظر کیفیت رنگ و نور صفحه نمایش، این نوع اجناس بسیار ضعیف هستند. استفاده از این نوع اجناس مصرف باتری گوشی شما را بالا می برد و برای چشم شما نیز تاثیر بسیار بدی دارند. از این رو پیشنهاد می شود در صورتی که از کیفیت OEM برای صفحه نمایش گوشی خود استفاد نمی کنید، از ORG که به اصل چین نیز معروف است در گوشی موبایل خود به کار ببرید. اجناس OEM دقیقا همان چیزی هستند که توسط خود شرکت اصلی ساخته شده اند. البته باید به این موضوع نیز دقت داشت که در بازار برخی از اجناس به نام تاچ و ال سی دی روکاری وجود دارد که با جنس OEM هیچ تفاوتی ندارد چرا که از روی گوشی دیگری که برد آن آسیب دیده برداشته شده است.

میزان تاخیر در تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های هواوی Huawei

مانند هر تعمیرات دیگر، تعویض صفحه نمایش گوشی های هواوی Huawei نیز با توجه به مدل آن ها و طراحی ساخت نیاز به زمان خاصی است. در صورتی که تعمیر کار در کار خود عجله کند این امکان وجود دارد گوشی به درستی تعمیر نشده یا دیگر قطعات آسیب ببینند. اما از آنجایی که هدف دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل ارائه بهترین خدمات در زمینه موبایل به کاربران است، از تعمیر کاران مجرب با 13 سال سابقه کار در این زمینه کمک گرفته تا گوشی موبایل کاربران را در کمترین زمان ممکن با نهایت کیفیت تعمیرات، تعمیر کنند. بنابراین شما می توانید این انتظار را داشته باشید که صفحه نمایش گوشی موبایلتان در کمتر از 2 ساعت تعویض شده و تحویل بگیرید.

تعویض صفحه نمایش گوشی هواوی Huawei در خانه ممکن است؟

اگر منظور از این سوال ارسال تعمیر کار جهت تعویض قطعه در محل باشد، باید گفت که به دلیل دردسر های موجود این امکان از طرف فروشگاه ماکروتل وجود ندارد، اما در صورتی که منظور تعویض قطعه توسط شخص باشد، باید گفت که این موضوع کاملا اختیاری و به علاقه خود کاربر بستگی دارد. اما در صورتی که خواستار تعویض قطعه هستید ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که امروزه فناوری گوشی های هوشمند بسیار پیشرفته و طراحی آن ها باعث شده که تعمیر و تعویض قطعه توسط کاربر امری بسیار مشکل شود. در صورتی که شما مهارت کافی در این زمینه نداشته باشید این امکان وجود دارد که به دیگر قطعات گوشی موبایلتان نیز آسیب برسانید. علاوه بر این تعویض صفحه نمایش گوشی های Huawei نیازمند ابزار حرفه ای تعمیرات موبایل است که از قیمت بالایی برخوردارند.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم