بهترین پلیرهای آهنگ برای اپل واچ

نوشته شده در تاریخ1398-11-18 توسط 6719

اگر از ساعت های هوشمند اپل‌واچ استفاده می‌کنید و گوش دادن به موسیقی به بخش مهمی از کارهای روزمره شما تبدیل شده است؛ پیشنهاد میکنم با ماکروتل در بررسی بهترین برنامه های پخش کننده آهنگ در اپل واچ همراه باشید.

بهترین پلیرهای آهنگ برای اپل واچ

Apple Watch Music App

apple music

شرکت اپل به خوبی در سیستم عامل ساعت های هوشمند اپل‌واچ، برنامه‌ی کنترل و پخش موسیقی را پیاده سازی کرده تا به راحتی از طریق مچ دست خود بتوانید کارهای عادی و اولیه‌ی مربوط فایل های صوتی را کنترل کنید. اپل با توجه به آهنگ هایی که گوش می‌دهید، به صورت خودکار آن هایی را که به سلیقه موسیقیایی شما نزدیک است را گلچین کرده و تحت پلی لیستی (Play List) در اختیارتان می‌گذارد.

سرویس اپل موزیک apple music

اگر آهنگ ها توسط آيفون شما با اپل واچ همگام سازی (Sync) شده باشند، برای دوباره گوش دادن به آن ها دیگر نیازی به آيفون یا آیپد نیست و به صورت مستقیم از طریق Apple Watch قابل دسترسی هستند. به دلیل آنکه Apple Music توسط خود شرکت اپل ساخته و توسعه داده شده است، شاهد کارایی و قابلیت های حداکثری از آن هستیم و چه چیزی بهتر و راحت‌تر از کنترل پخش، میزان صدا و انتخاب آهنگ، فقط توسط ساعت هوشمند شما. Apple Music برای سه ماه به صورت رایگان و آزمایشی قابل استفاده است و پس از آن در صورت رضایت، می‌توانید با پرداخت ماهیانه ۹.۹۹ دلار از این سرویس استفاده کنید.

توجه!

اگر دچار سردرگمی شده‌اید باید بگویم که Apple Music یک اپلیکیشن و  هم یک سرویس است. شما هر وقت که دوست داشته باشید می‌توانید از برنامه Apple Music که به صورت پیش‌‌فرض رو اپل‌واچ شما نصب شده، برای گوش دادن به قطعات موسیقی خود استفاده کنید اما اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای علاوه بر آهنگ هایی که روی آيفون یا اپل‌واچ ریخته‌اید، به دنیای موسیقی آنلاین دسترسی داشته باشید مجبور به خرید حق اشتراک هستید. سرویس اپل موزیک مثل اسپاتیفای (Spotify) یا سرویس های مشابه آن است.

هزینه اپلیکیشن: رایگان

هزینه سرویس: ۹.۹۹ دلار

Pandora Radio

pandora radio

پاندورا رادیو یکی از بهترین برنامه‌های پخش موسیقی بر روی اپل‌واچ است. دقیقا مانند Apple Music شما می‌توانید از آن به عنوان یک پخش کننده (Player) و حتی یک سرویس اشتراک موسیقی استفاده کنید. اگر اشتراک Pandora Radio را تهیه کنید، امکان آن وجود دارد که با پایین یا بالا کشیدن انگشت شصت خود روی آهنگ در حال اجرا، مشخص کنید که از این قطعه (Track) خوشتان آمده یا خیر. پاندورا همچنین به صورت خودکار لیستی از آهنگ های جذابی که به سلیقه شما نزدیک‌تر است را برایتان دسته بندی می‌کنید و با یک اعلانیه روی اپل واچ، متوجه رسیدن آهنگ های جدید خواهید شد.

 همانطور که اشاره شد، اپلیکیشن Pandora Radio کاملا رایگان است و در صورت آنکه می‌خواهید به تمامی آهنگ های موجود در دنیا به صورت حرفه‌ای گوش دهید، می‌توانید اکانت یا حساب خود را به نسخه Premium ارتقا دهید تا به لیستی از امکانات فوق‌العاده دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن پاندورا رادیو

حق اشتراک پاندورا رادیو پرمیوم، با قیمت ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار، جز اشتراک های گران قیمت حساب می‌شود. اگر مشکلی با پرداخت این هزینه ندارید، مطمئنا این سرویس ارزش عضویت را دارد؛ برای تایید این امر می‌توان به امتیاز ۴.۸ از ۵ کاربران در اپ استور اشاره کرد. حجم این اپلکیشن حدود ۲۴۰ مگابایت است و اگر سیستم عامل آیپد یا آيفون شما بالاتر از iOS 11 و همچنین ورژن WatchOS شما ۵ یا جدیدتر باشد، می‌توانید Pandora Radio را نصب کنید. این سرویس از دستیار صوتی اپل، یعنی Siri نیز پشتیبانی می‌کند.

هزینه اپلیکیشن: رایگان

هزینه سرویس: ۱۴.۹۹ دلار

Shazam

shazam

شِیزم بدون شک یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن هایی است که هر کاربری چه روی اپل‌واچ و چه روی آيفون خود باید آن را نصب کند. بار‌‌ ها پیش آمده که آهنگی را در تلویزیون، کافی شاپ، فیلم یا هر محیط دیگری گوش داده‌ایم و بسیار به آن علاقه‌مند شده‌ایم؛ مهم‌ترین سوالی که پیش می‌آید این است که نام این آهنگ چیست؟ کاربرد این اپلیکیشن دقیقا همین است که کمک کند ما آهنگِ در حال پخش مورد علاقه خود را پیدا کنیم. اگر نوازندگان و خواننده های ایرانی در Shazam حساب مخصوص داشته باشند، حتی آهنگ های ایرانی و فارسی هم شناسایی خواهند شد؛ البته این تنها مزیت Shazam نیست و شما می‌توانید از آن به عنوان یک پِلیر خوب موسیقی نیز استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: کاربردی‌ترین برنامه های اپل واچ

اپلیکیشن shazam برای آيفون

کار کردن با شِیزم بسیار ساده است و فقط باید در آيفون، آیپد یا اپل‌واچ خود روی آیکون آن بزنید تا قطعه در حال پخش، شناسایی شود؛ اگر محیط اطراف خیلی شلوغ باشد و صدا به خوبی به میکروفون دستگاه نرسد، شاید دچار نقص در جستجو شود. زمانی که قطعه مورد نظر شناسایی شد، علاوه بر نام آهنگ، نام خواننده، آلبوم و متن آن نیز نمایش داده می‌شود. اگر از آهنگ پخش شده خوشتان آمد می‌توانید آن را به لیست پخش (Play List) اپل موزیک خود اضافه کنید. حجم برنامه Shazam حدود ۶۰ مگابایت می‌باشد و در فروشگاه اپلیکیشن اپل، یعنی App Store امتیاز فوق‌العاده بالای ۴.۹ از ۵ را گرفته است. آيفون و آيپد شما باید iOS 11 و بالاتر و اپل‌واچ شما باید سیستم عامل WatchOS 5 یا جدیدتر، داشته باشد.

قیمت: اپلیکیشن و سرویس:‌رایگان

Djay 2 for iPhone

djay 2 for iPhone

اگر دوست دارید غیر از پخش و کنترل های ابتدایی مانند برنامه هایی که قبل‌تر معرفی شد، بتوانید به بعضی از قابلیت و امکانات دیگر دسترسی داشته باشید، این اپلیکیشن یک انتخاب مناسب است. با Djay 2 for iPhone می‌توانید در حد ساده ولی کاربردی، آهنگ های خود را که در لیست موزیک آيتیونز قرار دارند را میکس (Mix) و حتی از افکت های صوتی متعددی روی آن‌ها استفاده کنید. بعضی از قابلیت های کاربردی دیگر نیز وجود دارد، برای مثال می‌توانید برنامه‌ را به گونه‌ای تنظیم کنید که با تعداد دفعات مشخصی تکرار شود.

برنامه djay-2-for-iPhone

اگر فقط هدف شما گوش دادن به آهنگ ها بدون هیچ دغدغه‌ای می‌باشد، پیشنهاد میکنم از اپلیکیشن هایی که در بالا ذکر کردیم استفاده کنید اما اگر تغییر و تنظیم قطعات برای شما جذاب است، Djay 2 for iPhone گزینه خوبی برای شما خواهد بود. با خرید حق اشتراک ارزان قیمت این سرویس، می‌توانید همیشه از آن استفاده کنید.

قیمت اپلیکشن: ۱.۹۹ دلار

سخن آخر

ما در این مطلب به بهترین برنامه های موجود برای پخش موزیک در اپل واچ (Apple Watch) نگاهی انداختیم و مزایای هر کدام را شرح دادیم؛ در نهایت انتخاب با شماست که ببینید کدام یک برای‌تان کاربرد بیشتری دارد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم