شارژر گوشی سازگار با سامسونگ گلگسی اس 7 کدام است؟

نوشته شده در تاریخ1396-10-14 توسط 9531

از کجا بدانیم که از شارژر گوشی مناسب و سازگار با سامسونگ گلگسی اس 7 استفاده می کنیم؟ این سوال یکی از سوالاتی است از قسمت پشتیبانی سایت سامسونگ پرسیده شده است و ما عینا جواب آن را آورده ایم.

شما می توانید گوشی سامسونگ Samsung s7 خود را با استفاده از هر شارژر دیواری تایید شده توسط سامسونگ شارژ کنید، اما سرعت شارژ آن بستگی به شارژر مورد استفاده دارد. 

از شارژر که همراه با گوشی شما عرضه شده است استفاده کنید یا این که فقط از شارژرها و باتری های مورد تایید سامسونگ استفاده کنید. لوازم جانبی اصل سامسونگ طوری طراحی شده اند که عمر باتری سامسونگ S7 شما را به حداکثر برسانند. استفاده از دیگر لوازم جانبی ها ممکن است گارانتی گوشی شما را باطل کند و یا به آن صدمه وارد کند. گوشی سامسونگ galaxy s7 با باتری استاندارد لیتیوم یونی قابل شارژ کار می کند. یک شارژر دو تکه(کلگی شارژر+کابل) همراه با دستگاه شما فروخته می شود. باتری گوشی سامسونگ تان هنگام خرید اندکی شارژ دارد اما شارژ کامل آن نیاز به بیشتر از 4 ساعت دارد. شما می توانید از گوشی سامسونگ اس s7 در هنگام شارژ کردن نیز استفاده کنید.

نکاتی که بهتر است برای مراقبت از باتری و شارژر اصلی سامسونگ گلگسی اس 7 رعایت کنید:

از هر شارژر دیگری برای شارژ کردن Samsung s7 استفاده نکنید. اگرچه این کار صدمه جدی وارد نمی کند، برای خواندن دلیل آن می توانید این مقاله را بخوانید، اما بهتر است از عادت کردن به این کار اجتناب کنید. اگر می خواهید در حال شارژ از گوشی سامسونگ اس 7 استفاده کنید، باید از شارژر اصلی آن که به همراه گوشی تان ارسال شده است استفاده کنید. در این جا شارژر دیواری سامسونگ مورد نیاز است تا بتواند شارژ دستگاه شما را به درستی انجام دهد. استفاده از شارژرهای دیگر تولیدکننده ها ممکن است مانع از شارژ صحیح شود و در صورت استفاده طولانی ممکن است به باتری شما آسیب بزند.

در تصویر زیر شارژر گوشی سامسونگ گلگسی اس 7 را مشاهده می کنید. این شارژر با خروجی جریان 2 آمپر و ولتاژ 5 عرضه می شوند و برند سامسونگ روی آن چاپ شده است.

شارژر گوشی سازگار با سامسونگ samsung s7

هنگام شارژ کردن گوشی تان، لطفا توجه داشته باشید که استفاده از شارژر و لوازم جانبی تقلبی و تایید نشده مانند شارژرها، پدهای شارژ وایرلس، کابل های شارژ، آداپتورهای usb-c و ...ممکن است باعث مشکلات ایمنی شود و در نتیجه گوشی شما را خراب کند. ما مصرانه پیشنهاد می کنیم که تا جایی که می توانید از شارژر و لوازم جانبی که همراه با گوشی گلگسی اس 7 عرضه می شود استفاده کنید و در صورتی که هر کدام از آن ها را گم کردید به جای آن از شارژر تولید شده توسط کمپانی سامسونگ استفاده کنید. برای تشخیص شارژر و کابل شارژ تقلبی پیشنهاد می کنیم این مقاله را حتما مطالعه کنید.

هنگامی که از ملزومات شارژ بی سیم استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که اگر هر گونه فلز یا ماده مغناطیسی مانند سکه، یا کارت های عابربانک بین گوشی و شارژر بی سیم قرار بگیرد ممکن است بازدهی شارژر را کاهش دهد و به دستگاه یا شارژر شما صدمه وارد شود.

هنگام استفاده از ملزومات شارژ با کابل، همیشه چک کنید که هیچ شیء خارجی درون کانکتور یا کلگی شارژر گیر نکرده باشد چرا که این کار ممکن است از شارژ گوشی جلوگیری کند و باعث شود که شارژر و کابل گوشی تان بیش از حد داغ شود.

اگر آداپتور شارژر سامسونگ s7 خود را گم کردید می توانید با وصل کردن کابل به USB کامپیوتر نیز آن را شارژ کنید اما مدت زمان شارژ آن دوبرابر می شود.

اگر گوشی سامسونگ اس 7 شما شارژ نشد چه کار باید بکنید؟

1-گوشی خود را با اتصال آن به شارژر اصلی و پریز برق به مدت 1 ساعت به شارژ بزنید.

ممکن است 10 دقیقه طول بکشد تا نشانگر باتری روی صفحه گوشی تان ظاهر شود.

دستگاه را از شارژر جدا کنید و سپس سعی کنید که آن را با پایین نگه داشتن دکمه پاور به مدت 15-20 ثانیه دوباره روشن کنید.

اگر دستگاه تان روشن شد، باید دوباره آن را به شارژ بزنید. گوشی تان را خاموش کنید و دوباره آن را به شارژر اصلی و پریز برق وصل کنید و بگذارید 6 ساعت دیگر نیز شارژ شود.

ولی اگر گوشی تان روشن نشد، نیاز دارید آن را به مرکز خدمات و تعمیر موبایل بفرستید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم