درب پشت Samsung Galaxy S7

تعویض درب پشت گوشی سامسونگ گلکسی S7 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل نیم ساعته انجام می‌شود.

برای تعویض درب پشت گوشی خود می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را انجام دهید.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت یک گزینه را انتخاب کنید
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • آبی
  • نقره ای
  • طلایی
  • پینک گلد
مدت زمان تعویض 30 دقیقه
210,000 تومان
هزینه تعویض (در صورت نیاز): 150,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
92% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>2 امتیاز ماکروپوینت 2 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

درب پشت سامسونگ Samsung Galaxy S7

با درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy S7  که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال galaxy s7 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باتری سامسونگ S7 و نیز تاچ ال سی دی گوشی s7 می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال galaxy s7  تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «گلگسی اس 7» شما می باشد. این درب موبایل از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوب از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی Samsung S7

مختصری درباره طراحی گوشی Samsung S7

در نگاه اول شما فکر می کنید که گوشی Samsung Galaxy S7 ظاهری تقریبا یکسان با Galaxy S6 دارد و آن به دلیل این است که سامسونگ همان طرح روکش فلزی و شیشه ای که در گوشی S6 استفاده کرده بود در این گوشی به کار برده است که در نهایت شاهد حرکت تولید کننده برای حذف وابستگی به مواد پلاستیکی و به جای آن به کار بردن متریال هایی که بهتر برچسب قیمت فلگ شیپ را منعکس کنند هستیم که این در Galaxy S7 اعمال شده است.

گوشه های این گوشی گردتر و فریم آلمینویمی آن که بین شیشه جلویی و بدنه پشتی محصور شده است، از آن جایی که نسبت به سلف خود کمتر برآمدگی دارد معضلات کمتری نیز به وجود می آورد. این بدان معناست که موقعی که این گوشی را در دست نگه می دارید قسمت های فلزی کمتری را روی پوست دست خود احساس می کنید که این زیبایی S7 را نسبت به S6 در درجه پایین تری قرار می دهد، اما هنگامی که از آن ها استفاده کنید می بینید که گوشی S7 نسبت به سلف خود در دست راحت تر و شیک تر نگه داشته می شود.

قیمت خرید درب پشت گوشی Samsung S7

ابعاد این گوشی 142.4x 69.6 x 7.9 است و رقم اول آن است که برای ما اهمیت دارد. گلگسی s7 با ضخامت 7.9 میلی متر از گوشی S6 با اختلاف 1.1 میلی متر بزرگتر است اما هنگامی که آن را در دست می گیرید متوجه این موضوع نمی شوید و این به خاطر لبه های گرد بدنه پشتی گوشی است. ظاهر بدنه پشتی این گوشی از درب پشت نوت 5 وام گرفته شده است که در دست نگه داشتن آن راحت تر باشد.

در واقع Galaxy S7 را می توانید با خیال راحت در دست نگهدارید  و برخلاف گوشی های  iPhone 6S و LG G5 می باشد که پشت صافی دارند و در نتیجه در کف دست ضمخت و بی لطافت احساس می شوند. ساختار فلزی شیشه ای گوشی Galaxy s7 اصطکاک کمتری دارد ولی از آن جایی که این گوشی به خوبی با ساختار دست هماهنگ می شود لیز خوردن و سرخوردن آن نسبت به دو گوشی مذکور کمتر است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

شیشه دوربین

کیفیت اورجینال شیشه دوربین دارد

جنس درب پشت

شیشه ای

مدل (Model)

Galaxy S7

مدت زمان تعویض

30 دقیقه

پرسش و پاسخ (15)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 15 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-01-19

سلام.من درب پشت بهمراه باطری خریدم که ناموجود نشه و بعد قرنطینه میخوام بیارم که اونجا همکاراتون تعویض کنند.مشکلی نیست برای همکارای تعمیرگاهیتون؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

خیر هیچ ایرادی نداره. می‌تونید تشریف بیارید کار تعویض باتری و درب پشت در مدت زمان 30 دقیقه انجام میشه.

سپاس از همراهی شما.

4.0
1398-07-28

سلام میگم قطعه اصلی با اورجینال چه تفاوتی داره بعدش اورجیناله واقعا مثل اصلیه خود گوشی هستش چون من دوبار تاحالا عوض کردم زودی شکسته بعد رنگ گوشی منو رو کارتنش زده گولد پلاتینیوم اینکه شما دارین همینه یا فرق داره ممنون

پاسخ از ماکروتل : بله OEM مثل خود اصلی هست
3.0
1398-05-17

سلام.آیا به همراه این محصول چسب هم وجود داره؟.اگه نیست میشه بگید چسبش رو خودتون دارین به صورت جدا؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.خرید کنید و موقع خرید توی توضیحات ذکر کنید که چسب فراموش نشه همکارا براتون چسب نیذارن. چسب رایگان هستش موقع خرید باتری اما برای اینکه همکارا موقع بسته بندی فراموش نکنند توی توضیحات خریدتون ذکر کنید و یا بعد از خرید با دفتر تماس بگیرید.موفق باشید
5.0
1397-07-22

سلام خسته نباشید ایا این درب پشت s7 معمولیه و میخوام کلمه duos پشتش نباشه ایا موجود هست

پاسخ از ماکروتل : سلام هر دو مدل موجود هست.
5.0
1397-07-20

سلام.واسه imei و سریال نامبر که روی درب اصلی هست چطور میشه روی این نوشت؟!

پاسخ از ماکروتل : سلام گوشی بدون اون سریال هم کار میکنه نیازی نیست حتما روش باشه.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم