تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A50s مدل A507

قیمت تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A50s به همراه اجرت تعویض است.

تعویض این قطعه در کمتر از 1 ساعت در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 4,200,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>42 امتیاز ماکروپوینت 42 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 21,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

تاچ ال سی دی سامسونگ A50s

سامسونگ سری گلکسی A را با هدف تصاحب سهم بیشتری از موبایل های هوشمند روانه‌ی بازار کرد. گلکسی A در کنار سری S جزو پرفروش ترین اسمارت فون های این شرکت است. سامسونگ گلکسی A50S در اوسط سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی و در سپتامبر همان سال منتشر شد.

A50S از نظر مشخصات به‌جز یکسری مسائل مانند دوربین و پردازشگر، کاملا شبیه به مدل ارزان‌تر خود یعنی A50 است و به همین دلیل تمام بررسی که در این مقاله می‌خوانید از نظر صفحه نمایش بین گلکسی A50s و A50 یکسان است.

 اندازه تاچ و ال سی دی گلکسی A50S کمی بزرگ‌تر از ۱۶ سانتی متر یا برای درک بهتر ۶.۴ اینچ می‌باشد. تراکم پیکسلی این گوشی به ۴۰۳ پیکسل در اینچ (403ppi) می‌رسد و با اینکه از نظر چگالی پیکسلی نسبت به تاچ ال سی دی سامسونگ A40 در رده‌ی پایین‌تری قرار دارد اما هم‌چنان کیفیت آن عالی است و تشخیص پیکسل ها با چشم غیرمسلح خیلی سخت و شاید غیرممکن باشد؛ تراکم پیکسلی صفحه نمایش گلکسی A50s باعث می‌شود که تماشای ویدیو، وب‌گردی و بازی کردن بسیار لذت بخش و جذاب جلوه کند. رزولوشن این موبایل 1080x2340 است که در اصلاح و برای بیان بهتر به آن +FHD می‌گویند.

نکته: حتما رزولوشن یک موبایل نباید 1080x2340 باشد تا به آن +FullHD بگویند؛ هر دستگاهی که از رزولوشن فول اچ (1080x1920) بالاتر و از ۲کِی (2560x1440) پایین‌تر باشد را فول اچ دی پلاس می‌گویند.

خرید تاچ و ال سی دی سامسونگ a50s

 همه‌ی موبایل‌های سری A سامسونگ، یک طراحی یکسان را دنبال نمی‌کنند؛ برای مثال تاچ ال سی دی A80 از زبان طراحی تمام صفحه و ال سی دی گلکسی A50S از زبان طراحی Infinity-U استفاده می‌کند. اگر دچار سردرگمی شده‌اید باید بگویم که منظور از Infinity-U همان طراحی است که ناچ در آن وجود دارد.

استفاده از ناچ (Notch) باعث استفاده حداکثری از فضای جلوی گوشی شده است.تاچ و ال سی دی گلکسی A50S نزدیک به ۸۵ درصد بخش جلویی موبایل را اشغال کرده که کاملا رقمی معقول و مناسب است؛ تقریبا کمی بیشتر از A50. این دستگاه برای محافظت هر چه بهتر از ال سی دی، مانند دیگر موبایل های سری Galaxy A، از نسل سوم محافظ گوریلا گلس (Gorilla Glass V3) استفاده کرده تا آسیب‌پذیری کم‌تری را شاهد باشیم. همچنین ابعاد تصویر ۱۹.۵:۹ است؛ این ابعاد برای تماشای فیلم مناسب خواهد بود.

نکته: موبایل هایی که امروزه درحال تولید هستند از نظر زبان طراحی نمایشگر، معمولا در یکی از دسته‌بندی های تمام صفحه، Infinity-U یا Infinity-O قرار می‌گیرند؛ در Infinity-U یک حفره برای دوربین جلو یا همان ناچ (Notch) در بالای صفحه نمایش و متصل به بدنه قرار دارد. Infinity-O بسیار مانند مدل قبلی است با این تفاوت که دیگر حفره‌ی دوربین سلفی، چسبیده به بدنه نیست و ممکن از در هر قسمتی از نمایشگر موبایل قرار بگیرد؛ تاچ ال سی دی سامسونگ A60 نمونه‌ی خوبی از همین مدل است.

بررسی عمیق‌تر گلکسی پنل و ال سی دی A50s

سامسونگ Galaxy A50S مانند اکثر گوشی های این شرکت از پنل Super AMOLED استفاده می‌کند که جزو یکی از بهترین پنل های بازار به شمار می رود و می‌تواند به خوبی ۱۶ میلیون رنگ را تفکیک و نمایش دهد. پنل های سوپر امولد برای نشان دادن رنگ مشکی، پیکسل های مورد نیاز خود را خاموش می‌کند که باعث افزایش کیفیت کنتراست خواهد شد و هم‌چنین رنگ مشکی به خوبی نمایش داده می‌شود.

روشنایی صفحه نمایش

میزان نور تولید شده توسط پنل تاچ و ال سی دی، در یک کلمه عالی است؛ کمتر گوشی و رقیب هم قیمتی چنین نوری مانند Galaxy A50s دارد. میزان روشنایی پنل این گوشی در حالت میانگین ۶۲۸ نیت و در حالت حداکثری ۶۴۷ نیت است.

نکته: نیت یا Nit یکی از واحد های پرکاربرد در اندازه گیری میزان نور و روشنایی LCD‌ها می‌باشد.

نور به صورت مساوی در تمام نقط صفحه نمایش پخش نمی‌شود و این مورد فقط مربوط به گلکسی A50s نیست؛ بلکه در تمامی وسایلی که صفحه نمایش دارند، این قضیه صدق می‌کند. میزان توزیع در این گوشی حدود ۹۱ درصد می‌باشد که عملکردی متوسط در این زمینه دارد. برای افزایش اطلاعات خود نسبت به پراکندگی روشنایی در گلکسی آ۵۰‌ اس می‌توانید به تصویر زیر نگاهی بیاندازید:

میزان توزیع روشنایی در تاچ و ال سی دی گلکسی a50s

اگر دوست داشته باشید اطلاعاتی بیشتری از تاچ ال سی دی A50S داشته باشید، به جدول زیر نگاهی بیاندازید(در این جدول از گلکسی A50 استفاده شده که کاملا با A50s یکسان است).

A50S-Brightnes

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 3

اندازه صفحه نمایش

6.4 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2340 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

403 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

فریم ال سی دی

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-03-02

سلام وقت بخیر تاچ ال سی دی گوشیم A50sشکسته باید تعویض کنم شیراز هم اصلا موجود نیس باید چکار کنم واسه تعویض لطفت ممنون میشم راهنمایی کنید

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

ال سی دی A50s در شعبه شیراز هم موجود هست، با نمایندگی شیراز تماس بگیرید و برای مراجعه حضوری و تعویض تاچ ال سی دی هماهنگ کنید.

سپاس از همراهی شما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم